Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יש לי בעיה מוזרה באוטו, כשהאוטו לא מונע ואני מדליק את המערכת יש לי מעין פסססס כזה... זה אומנם חלש, אבל עדיין מציק.

כשהאוטו מונע, אחרי איזה חמש עד עשר שניות הרעש נעלם והסאונד נקי לחלוטין כלא היה.

מה יכולה להיות הבעיה של זה?

יש מצב שזה רומז לי שצריך להוסיף קבל או משהו בסגנון?

 

האוטו המדובר הוא פונטו עם מצבר 60 אמפר וכרגע באוטו ישנה המערכת הבאה:

HU: Pioneer 6900

Amp: Crunch PZI 175.4

Mono: Visonik V318XT 1000W 800RMS

Comp: SoundStream XSC.6

6/9: Morel Pulse

Sub: Kenwood KFCW3009

פורסם

אתה לא צריך שום קבל או משתיק וכאלו דברים

קח חוט 1.5 5 ס"מ חבר אותו לגוף המכשיר(פיוניר) ומשם לטבעת החיצונית(מינוס) של אחד מה-rca

פורסם

לא רואה קשר בין רעשים שהוא מתאר לבין חוט בן גוף המכשיר למינוס RCA.

בעיקרון הרעשים אמורים ליהיות כשהרכב מונע עקב עבודת האלטרנטור וכל מערכות חשמליות ברכב. יכול ליהיות שהרעש כל כח זניח שאתה לא קולט אותו כשהמנוע עובד, בגלל רעש של המנוע.

זה באמת מוזר. אבל לא חושב שקבל יעזור פה.

זה דומה למה שאמרו פה, שזה יכול ליהיות הדימר של תאורה בפנים הרכב. הרעש נעלם עם האור?

×
×
  • תוכן חדש...