Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות הווידאו של המייבך ב"מוטורי" עלתה לי השאלה לראש.

אז-מה אתם אומרים?

 

אישית:

לא.

מה שהייתי רוצה זה שף צמוד, שבהגדרת התפקיד גם יצטרך להקפיץ את האישה והילדים במקרה הצורך, אבל הוא לא יהיה מוגדר כ"נהג צמוד" כלל.

אני מעדיף לנהוג בעצמי. אולי אולי לעיתים רחוקות כשלא יהיה לי חשק לבלות שעה בפקק, אולי אולי אנצל אותו...

וחוץ מזה-מה הקטע עם הדלתות?!

עשירים לא יודעים לפתוח דלת של רכב לבד:?::shock:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כעיקרון ברור שלא אבל ברור גם שיש סיטואציות בהם זה יכול היה להיות מושלם.

 

נראה לי שכל מי שיודע על בשרו מה זה לבלות כשעתיים ביום בפקקים - לא היה מתנגד לנהג צמוד.

פורסם

לא, למה צריך נהג פרטי?

בפקק, פשוט צריך אוטמט, כי בגיר רגיל זה כן, קצת מעצבן.

חוץ מיזה, את חויית הנהיגה, אני ישמור לעצמי.

:lol:

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

בתור נהג בוס בצבא, אנחנו מאוד נחוצים. בעיקר לאנשים עסוקים. אתם ממש לא רוצים שבן אדם שלא יכול להעביר 3 דקות בלי שיחת טלפון שמפריעה לו, או שיש לו עוד מיליון מסמכים לעבור עליהם ולכתוב עוד 20 מצגות ינהג לבד.

נהג אישי זה לא לעצלנים בלבד, גם אנשים עסוקים צריכים.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

כשאתה יוצא למועדון, נהג צמוד לא יפריע.

שתה כמה שבא לך ואל תדאג כי יש מי שינהג!

 

אין לי רישיון בנתיים, אבל לדעתי תענוג לנהוג לבד.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

נהג צמוד זה לא בשביל פקקים. זה בשביל הרבה יותר.

בין היתר בשביל נסיעות ארוכות ממקום למקום עם עצירות באמצע כשבמהלך הדרך אתה עובר על תוכנית עבודה של מפעלים,

זה למתי שאתה נוסע לפגישות במקומות בלי חנייה ולא רוצה (או יכול) לצאת מהמשרד שעה לפני זה כדי למצוא חנייה,

ביצוע כל מיני דברים קטנים, כמו לנסוע לבית להביא משהו למשרד בזמן שאתה בישיבה, הפקדות בבנק, העברת כל מיני דברים (מעטפות, חפצים וכו') בצורה אישית לאנשים אחרים וכן הלאה..

נוחות אישית כשאתה נוסע עם עוד מישהו באוטו ורוצה להקדיש את הריכוז שלך לבנאדם ולא לנהיגה ועוד..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כן הייתי רוצה ,אבל רק אם היה נוהג כמוני.

נהיגה של אחרים מעצבנת ( בתור הנוסע ).

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

כן

1 - זה חשוב , כך אתה יותר ממוקד ,

 

2 - תלוי באיכות הנהג, הבנת ענין, יכול גם להעביר הוראות, ובעצם לייצג אותך.

3 - ואז הוא הופך לעוזר אישי, ולא רק נהג.

4 - גם לו יש חיים, אז נשאר גם לי, זמן איכות על הכביש.

5 - הוא חייב לשמוע, את כל התובנות שלי, ולא יכול לברוח.. יותר זול מפסיכולוג. וזמין.

6 - עם אוסף הפציעות שלי, והניתוחים, הוא נהנה מזמן איכות עם האחיות ,ודחיפת/נהיגה בכסא גלגלים.

7 - עוזר אישי ( נהג ) גורם לך להיות פחות עצל, קבעתה איתו, צריך לאסוף אותו, הוא מחכה בחוץ, ולא נעים...

אתה אוסף כוח, ויוצא לדרך - ובעצם ממלא את תפקידך, יותר ברצינות.

8 - לאחי הצעיר יש נהג צמוד, הוא ד"ר לכלכלה ומנהל עסקים, ובעיר - נוסע רק במוניות, עם 2 נהגים קבועים.

9 - והכי טוב, נהגת יפה - כדי ש מרק10 - ישנה חתימה...

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בצ'ילה הייתי לוקח מוניות לבית הספר כל יום ובערך לכל מקום עד שהיה לי רשיון. הייתי פשוט חותם על מסמך והחשבון היה מגיע בסוף החודש. זה נחמד עד שיש רשיון, אבל אין כמו לנהוג בעצמך. בנוסף אתה יכול לשמוע את המוזיקה שלך בפקקים (ובסנטיאגו יש המון פקקים בגלל שבאותה עיר יש 6.5 מליון איש)

פורסם

גם בישראל יש המון פקקים...

וגם 6.5 מליון איש...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא הייתי רוצה נהג פרטי צמוד כי:

א. למה לשלם כסף לנהג מה לא מספיק אנחנו משלמים על דלק?!

ב. להפסיד את כל החוויה שבנהיגה? לא נראה לי.

:)

×
×
  • תוכן חדש...