Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

כבר שאלתי אותכם בפורום על הבעיה הזאת שדושת הברקס קצת קשה ולא רפויה.

ברשותי רכב מסוג פיאט אונו שנת 92.

לקחתי את הרכב למספר מוסכים.

דבר ראשון אמרו לי להחליף את הצינור שמחובר ל"בוסטר".

כמובן שמייד צחקתי למחיר שבעל המוסך אמר לי שעלות החלפת רק הצינור הינו 150 שקל.

מה שעשיתי זה קניתי צינור תואם וחיברתי בעצמי והכל תקין לחלוטין.

אכשיו הנקודה היא שאחד העובדים במוסך שנסע ברכב שלי אמר לי שהברקס תקין לחלוטין והוא בולם טוב מאוד.

נאמר לי שעלות שיפוץ "בוסטר" הינו 500 שקל ובנוסף 150 עבודה.

הלכתי לחלקי חילוף משומשים שם אמרו לי שבוסטר משומש עולה כ 200 שקל.

בסופו של דבר השארתי את הבעיה הזאת והחלפתי אתמול דיסקיות ורפידות קידמיות לרכב בעלות של 300 שקל.

 

היום כשפחתי את מיכסה המנוע שמתי לב שיש סימנים של שמן ברקס על הצינור שמחובר "לבוסטר".

 

n4ymidjujmtf.jpg

 

jy4znzztwyma.jpg

 

הנקודה היא האם יכול להיות שיש בעיה בצינור או באויר שניכנס ל"בוסטר"?

כיצד ניתן ליבדוק אם הבוסטר תקין?

פורסם

שלום רפי.

אני גר בבאר שבע.

למעשה היו מקומות שאמרו לי מחיר של 500 שקלים,ומקומות של 400 שקל.

למעשה יש בערך רק מקום אחד ששולחים לתיקון את ה"הבוסטר" וזה "הבלם בנגב".

אכשיו כשהיתי במוסך אחד נאמר לי שעלות התיקון 500 שקל ועבודה עוד 150 שקל.

אכשיו הבחור במוסך דיבר במירס עם "בלם הנגב" וכשהגעתי ל"בלם הנגב" לברר את התיקון.

ידעתי מראש שהוא דיבר עם הבחור מהמוסך שהיתי לפני זה.

ופשוט הבחור אמר לי כבר את המחיר שאמרו לי מכיון שהוא זכר אותי.

פשוט יש לי פה קצת בעיה לנסות ליקבוע עלות תיקון נמוכה.

אולי כבר אפשר להתפשר על לקנות "בוסטר" מחלקי חיוף אם זאת תהיה הבעיה.

 

פשוט אני רוצה להיות ודאי ולברר האם אולי זה בעיה פשוטה של "הבוסטר".

כיצד ניתן לבדוק את הבוסטר?:?

×
×
  • תוכן חדש...