Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

היום בנסיעה במהירות של 130 לערך (בכביש 6 אז מותר:-)) בלי שום התראה מוקדמת התחילה להדלק לי מנורת הלחץ שמן. יכול להיות גם שהיא הבהבה, אני לא זוכר בוודאות, וגם היה צפצוף אזהרה.

ישר עצרתי בצד תוך שניות כבר הייתי על השוליים, והמנוע נכבה לי בשניה שהאוטו עמד. בדקתי שמן ולא היה חסר, אבל בכל מקרה מילאתי עוד קצת.

הנעתי את האוטו ואחרי כ 10 שניות נדלקה המנורה שוב. באותה שניה כיביתי את האוטו והזמנתי גרר.

אני אציין כי יש לי נזילת שמן מהמכסה שסתומים אבל לא משהו רציני, אלא הזעה.

 

אני אודה אם מי שמבין\היתה לו תקלה דומה יוכל להגיד לי את התקלות האפשריות למקרה המדובר.

 

תודה

פורסם

הבעיות שיכולות להיות:

1- שימוש בשמן /פילטר שמן לא מקוריים של היצרן.

2- תקלה ביוניט לחץ השמן.

3- תקלה במשאבת השמן.

 

טוב עשית שהזמנת גרר,אחרת היה עלול להתפוצץ לך המנוע (רק כאשר זה קורה לך באמת לומדים).

במוסך יש לחבבר שעון לחץ שמן ולבדוק את העניין ביסודיות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
ראה את ההסבר שלי בעניין לחץ שמן נמוך.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=182544

קראתי... הסבר מעניין ומסובך קצת :) אבל עדיין לא הבנתי מזה מהן הבעיות הנפוצות בתקלה שתארתי?...

הרכב עבר טיפול לפני משהו כמו חודש כולל החלפת שמן ופילטר. אם זה חשוב אז השמן הוא 10W-40 של פרסטון.

המנוע לא דפק, לא הרגשתי הבדלים בנסיעה לפני שזה קרה והרכב הניע אחר כך ללא בעיה.

הפחד הגדול שלי זה שהלך המנוע אבל אני בספק. יש לי הרגשה שזאת משאבת שמן.

מה אתם אומרים?

פורסם

אסף,

אני קראתי את ההודעות שלך בעבר ויש לי הרגשה שהרכב שלך לא עשה 68K כפי שציינת בהודעה באשכול.

בכול מקרה רשמת "אני משוגע אבל אני אובססיבי לרכב שלי,אני רוצה הכל מושלם פרפקציוניסט (איך שלא רושמים את זה)" ועכשיו את כותב שהשמן הוא של פרסטו,ן הכי גרוע שיש בשוק.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=182849

 

לא מבין אותך...

 

1. ייתכן שפילטר שמן בכניסה למשאבה סתום לכן יש לפרק את הקרטר ולבדוק את המסנן וגם את המשאבה.

2. ייתכן שיוניט לחץ שמן תקול

3. ייתכן שמסנן השמן סתום

4. מנוע בלוי

יש להחליף תחילה מסנן שמן וגם לבדוק לחץ שמן במוסך.

 

גש למוסך רון ברחוב המסגר 31 ת"א לצורך איבחון ורק בגרירה.

איזה כייף לי :)

פורסם
יכול להיות שזאת משאבת השמן,אולי היא נסתמה ודורשת ניקוי

לפי מה ששמעתי זה בעיה להגיע למשאבה וצריך לפרק מנוע בשביל זה, זה נכון?

  • ספונסר פורום
פורסם

התקלה שלך הינה סתימה של רישתית מש השמן של המנוע .

אסור להניע את המנוע במצב הזה כי אפילו שיש שמן במנוע הוא לא

נשאב על ידי המשאבה ולא מגיע לנקודות שנחוצות בשימון .

עליך לגשת למוסך (בגרירה כמובן)שם יפתחו את אגן השמן ויבצעו ניקוי

של בית הארכובה המשאבה והאגן ,פלשינג נוסף באותו מעמד לא יזיק .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אסף,

אני קראתי את ההודעות שלך בעבר ויש לי הרגשה שהרכב שלך לא עשה 68K כפי שציינת בהודעה באשכול.

בכול מקרה רשמת "אני משוגע אבל אני אובססיבי לרכב שלי,אני רוצה הכל מושלם פרפקציוניסט (איך שלא רושמים את זה)" ועכשיו את כותב שהשמן הוא של פרסטו,ן הכי גרוע שיש בשוק.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=182849

 

לא מבין אותך...

 

1. ייתכן שפילטר שמן בכניסה למשאבה סתום לכן יש לפרק את הקרטר ולבדוק את המסנן וגם את המשאבה.

2. ייתכן שיוניט לחץ שמן תקול

3. ייתכן שמסנן השמן סתום

4. מנוע בלוי

יש להחליף תחילה מסנן שמן וגם לבדוק לחץ שמן במוסך.

 

גש למוסך רון ברחוב המסגר 31 ת"א לצורך איבחון ורק בגרירה.

מרק... אתה מתבלבל ביני לבין מישהו אחר! הלוואי שהרכב שלי היה רק עם 68K אבל לצערי הוא עשה כבר 135K!

בכל מקרה אני לא בטוח ב 100 אחוז שזה פרסטון אבל אני כמעט בטוח.

דיברתי כבר עם רון אבל לצערי בגלל שברגע התקלה, השעה היתה כבר 19:00 והמוסך שלו סגור אז לא היה לי את הפלא שלו ולא יכלתי לגרור את הרכב אליו אז הוא במוסך אחר.

מחר כל הדברים האלה ייבדקו (בתקוה שהמכונאי יבדוק אותם).

ודרך אגב שלחתי לך ה"פ.

תודה

×
×
  • תוכן חדש...