Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיקום כריות אוויר רנו מגאן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

קיבלתי היום רנו מגאן מהעבודה.

ברכבים אחרים אני זוכר שאם יש כרית אוויר אז תמיד תופיע מדבקה על המיקום שלה.

ברנו שלי מופיע על ההגה ומול הנהג הכיתוב SRS AIRBAG. בגג מאחורי המושב האחורי מופיע רק הכיתוב AIRBAG.

ואיפה עוד שתי כריות אוויר?אין לי מושג.

לא מופיע בצד ליד הנהג כיתוב כרית אוויר.גם אין תווית על המושב שאומרת שיש שם כרית אוויר.איפה תקעו עוד 2 כריות אוויר??

 

תודה.

טמיר.

פורסם

אצלי ברנו (מגאן 2008, אולי קיבלת דגם קודם) כתוב SRP AIRBAG (לא SRS) על ההגה, מול הנוסע, ויש 4 "תויות" פלסטיק אליפטיות (2X5 ס"מ בערך) עם אותו כיתוב, מוצמדים לפלסטיקים משני צידי הספסל האחורי, ובצד החיצוני של משענות המושבים הקידמיים, למטה. ניתן להרגיש את התויות האלה בקלות אם בזמן שיושבים בכסא הנהג ממששים את צד המושב.

 

קיבלת מהעבודה מגאן 2 (הזויתית)? או את הדגם הישן (בלי זויות, קוים עגולים)?

"ai motoare capul doare"

פורסם

ברשותי מאגאן 2008 , ישנם 2 כריות קדמיות לנהג ולנוסע, 2 וילונות צד הממוקמים בצידי המושבים הקדמים, ו 2 וילונות מאחור, אשר ממוקמים בקורות האחוריות של הרכב, סה"כ 6 כ"א.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

גם אצלי במגאן 2006, ניתן להרגיש את התוויות על המשענת של המושביפ ואפילו אפשר כזה שהכסא נפתח שם.

לגבי כריות אוויר מאחור מעניין אותי איך הם יוצאות משם? מהפלסטיקים . אם הם בכלל בפלסטיקים שם.

:-) just smile
פורסם

המגאן 2008 חדשה לגמרי.באמת מופיע SRP על הכריות הקדמיות.

אבל במושבים אני לא מוצא שום תוויות שהכרית שם.

פורסם

היא שם. אל דאגה. רק תשתדל לא לעטוף את המושב בכיסויים מטופשים.

זה תמיד משעשע לראות אווילים ששמים כיסוי מושב על כסא עם כרית אוויר.

בתאונה זה יגמר לא טוב.

×
×
  • תוכן חדש...