Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם כל הכבוד למי שכתב לשלוח את הכלבים - 80 אלף שקל זה לא הגיוני.

וזה אפילו לא מוסרי לבקש כסף כזה על דבר כזה.

וזה גם לא הגיוני להגיד "שיזדיין העולם" ולהוציא מאיפה שאין 80 אלף בשביל זה.

אני גם מוכן לתרום , אבל לא תהיה הענות מספיק גדולה , עם כל הרצון הטוב.

אין דרך להפיץ את זה במייל?

אולי שווה לשלם ליחצנים מסויימים כמה גרושים ולהפיץ את זה במייל.

אם הייתי יכול , הייתי לוקח , אפילו לתקופה מוגבלת עד שהעניין יסודר...

אבל אני מצוייד כבר ב3 כלבים וחתול , שלאחרון בחבורה חיפשנו בית , לא מצאנו ולבסוף אימצנו.

פורסם

 

אין לי מטרה להתנצח, אני מנסה למצוא בית לכלבים.

אין לי את האפשרות הכלכלית להביא את הכלבים לכאן בסכומים האלו.

אני לא מתנצל ואני לא מתרץ, אני פשוט עצוב.

 

אם אתה יכול לעזור במציאת בתים לכלבים, אודה לך.

 

 

אני ממש לא מעוניין להתנצח איתך.

 

אם אתה מוסר אותם, תזכור שהם חיים ביחד כבר כמעט חמש שנים (?) ותנסה למסור אותם ביחד.

אם אני אגיד לך שאני הייתי נשאר בארץ עד שהיה לי את הכסף, זה היה עוזר?

 

נ.ב

 

למרות שטיסה זה דבר מאוד טראומטי לכלב, אין אפשרות להטיס אותם לארץ אחרת ומשם לניו זילנד?

פורסם

אגב, גם אם יחזרו לכלביה, הסיכוי שיאמצו אותם יחד הוא אפסי.

איך הם מסתדרים עם כלבים אחרים? יש לי שני כלבים אבל מצער אותי לשמוע את הסיפור שלך.

×
×
  • תוכן חדש...