Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

בזמן שאני נוסע אני מרגיש שההגה לפעמים בורח שמאלה, וכשאני מוריד את הידיים מההגה אפשר לראות בצורה ברורה שההגה זז שמאלה.

איך אפשר לסדר את זה? אמרו לי שזה קשור לאוויר בגלגלים, זה נכון?

פורסם

דבר ראשון נכון לעשות יהיה להיכנס ולמלא בתחנת דלק אוויר בגלגלים עפ"י הוראות היצרן.

אם התופעה נמשכת יש לפנות לבדיקה במכון פרונטים ולתקן את הטעון תיקון (איזון גלגלים,כיוון שפור/כיוון פרונט וזוויות היגוי).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
היי,

 

בזמן שאני נוסע אני מרגיש שההגה לפעמים בורח שמאלה, וכשאני מוריד את הידיים מההגה אפשר לראות בצורה ברורה שההגה זז שמאלה.

איך אפשר לסדר את זה? אמרו לי שזה קשור לאוויר בגלגלים, זה נכון?

 

 

הייתהל י את אותה בעיה כמו שלך לחלפתי זוג גלגלים קדמיים והכל חזר להיות רגיל.

תבדוק אם יכול להיות שהגלגלים הקדמיים שלך כבר גמורים ואם לא אז תעשה איזון גלגלים\פרונט

פורסם

בשבוע שעבר הגיע אלי בחור עם פיאסטה 1.3 מודל 2000, עם אותה בעיה.

מדדתי את מרחק הגלגלים, בין הקדמיים לאחוריים, היה בסדר. חיפשתי חופשים בפרונט, ולא מצאתי. הרכב משך ימינה. החלפתי בין שני הצמיגים קידמי ואחורי בצד ימין, הרכב המשיך למשוך ימינה. החזרתי חזרה, והחלפתי את צד שמאל, הרכב הפסיק למשוך.

הבחור החליף 4 צמיגים חדשים לפני שנה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...