Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין בהונדה סיוויק 2001 ויש לי עד 55000 רציתי לדעת איזה נפח מנוע יש בשנתון הזה?

תיבת הילוכים?

ומה הדגם המומלץ ביותר?

כמו כן מה חשוב לבדוק בעת הקניה בדגם הספציפי הזה?

ואם מישהו יודע כמה אמור לעלות ביטוח חובה+צג ג'+מקיף לנהג צעיר? (לא חדש צעיר=עד גיל 24)

מה לגבי סאן רוף יש לה?

איזה צבע מומלץ?

כמה קילוטר'ז ממוצע צריך להיות בשנתון הזה?

האם השוק שווה למחירון?

פורסם
אני מעוניין בהונדה סיוויק 2001 ויש לי עד 55000 רציתי לדעת איזה נפח מנוע יש בשנתון הזה?

תיבת הילוכים?

ומה הדגם המומלץ ביותר?

כמו כן מה חשוב לבדוק בעת הקניה בדגם הספציפי הזה?

ואם מישהו יודע כמה אמור לעלות ביטוח חובה+צג ג'+מקיף לנהג צעיר? (לא חדש צעיר=עד גיל 24)

מה לגבי סאן רוף יש לה?

איזה צבע מומלץ?

כמה קילוטר'ז ממוצע צריך להיות בשנתון הזה?

האם השוק שווה למחירון?

ההונדה סיויק בשנים 2001 ו 2002 היו דגמי EX, אני מדבר על דגמי 4 דלתות ,ייצור יפני (מ 2003 מתורכיה).

המכונית הגיעה עם שתי כריות אויר היתה אופציה, (בתוספת תשלום ,גם במחירון המשומשות ),של ABS וגג נפתח.

המכונית מצויידת עם מנוע של 1.6 ליטר שמספק 110 כ"ס,גיר אוטומאטי 4 מהירויות (ללא טיפטרוניק) או ידני 5 מהירויות .

ממוצע ק"מ ע"פ לוי יצחק בין 120000 ק"מ עד 140000 ק"מ, כמובן שישנם אקזמפלרים עם ק"מ נמוך,אבל גם המחיר יהיה בהתאם .

חשוב לבדוק רצף טיפולים ,טיימינג שבוצע ,בולמים קידמיים ואחוריים הם נקודות תורפה בדגם הזה .

בדר"כ המכונית נמכרת מחירון ואפילו מעל ,אבל זה תלוי במצבה של המכונית ,אני מכרתי כזו 2001 יד שניה 000,100 ק"מ ABS וגג נפתח ב 2000 מעל המחירון לפני כ4 חודשים ,לקח לי כיומיים בלבד .

×
×
  • תוכן חדש...