Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי לימוד נהיגה מוזרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בירושלים יש אחת שיפרה שמלמדת על 320I ידידה שלי למדה אצלה והיא עזבה אותה אחרי כמה שיעורים.. המורה מחורפנת מפחדת על האוטו ורק צועקת על התלמידים..

 

עוד יצא לי לראות סדרה 3 מנופחת, וגולף מנוע 2000 שחורה עם סאן רוף(לא ממש מוזר סתם נחמד..)

 

וזהו..

רק אני למדתי על גולף sdi הדבר הכי לא נוסע שיש

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה שגם הידידה שלך לא בדיוק נוהגת כמו שומאכר אם צועקים עליה. :roll:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

איזה שטויות את מדברת

למה את נהגת כמו שומאכר בשיעורים הראשונים שלך?!

אף מורה לא צועק על התלמידים גם אם תעשי תאונה הוא לא יצעק עלייך!

 

והוא אימת פה את מה שאמרתי מקודם.

Toyota Yaris TS

 

פורסם
אכן מירושלים

מסכנים התלמידים שלה, לא נותנת להם לעבור את ה40 - היא מפחדת על האוטו או לא יודע מה...

לגבי האוטו יכול להיות שהיא מפחדת, אבל לגבי זה שהיא אישה לא נראה לי. חבר שלי למד אצל מורה נקבה,הלכתי לראות איך הוא נוהג, הוא נסע מעל המהירות המותרת וכו'

דווקא שאלתי את המורה שלי לנהיגה שהייתי לומד והוא אמר לי שלא מקבלים שום הנחה

נהגי מוניות,מורים לנהיגה וכו' לא משלמים מס על האוטו, חבר שלי שאבא שלו נהג מונית אמר שהוא קנה את המרצדס(לא יודע איזה) ב140.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
איזה שטויות את מדברת

למה את נהגת כמו שומאכר בשיעורים הראשונים שלך?!

אף מורה לא צועק על התלמידים גם אם תעשי תאונה הוא לא יצעק עלייך!

 

והוא אימת פה את מה שאמרתי מקודם.

 

 

שמור על שפה הדיבור שלך.

ואם מורה מרים את הקול שלו זה לפעמים לטובת התלמיד.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אף מורה לא צועק על התלמידים...

והוא אימת פה את מה שאמרתי מקודם.

 

אני מסכים שמורה לא צריך לצעוק על התלמידים שלו.

 

אבל, מעבר לעובדה שהוא מורה, הוא בנאדם. אם הוא בנאדם צעקן - הוא יצעק בכל מקום, זה רק יקח זמן.

 

מורה כזה, אומרים לו "שלום" ו"בייביי" יפה יפה, ועוברים לאחד אחר, בהנחה וזה לא מתאים לך.

 

מומלץ מאוד ללכת למורה עם ידע או הסמכה בנהיגה מתקדמת, אגב.

 

מה שאמרת מקודם היה שוביניסטי לגמרי:

ועוד עם מורה נקבה

יש יותר הזוי מזה?!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לגבי האוטו יכול להיות שהיא מפחדת, אבל לגבי זה שהיא אישה לא נראה לי. חבר שלי למד אצל מורה נקבה,הלכתי לראות איך הוא נוהג, הוא נסע מעל המהירות המותרת וכו'

 

נהגי מוניות,מורים לנהיגה וכו' לא משלמים מס על האוטו, חבר שלי שאבא שלו נהג מונית אמר שהוא קנה את המרצדס(לא יודע איזה) ב140.

 

לא דיברתי על כל הנשים

אבל היא לא יודעת ללמד בוודאות

 

לגבי המס נהגי מוניות זה ידוע אבל מורי לנהיגה לא נראלי

וזה גם מה שהמורה שלי אמר לי.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

לגבי המס נהגי מוניות זה ידוע אבל מורי לנהיגה לא נראלי

וזה גם מה שהמורה שלי אמר לי.

 

ציפית שהוא יגיד לך "כן קניתי את ה-TT שלי ב-200 אלף במקום ב-300 אלף"? הזוי קצת, לא?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ציפית שהוא יגיד לך "כן קניתי את ה-TT שלי ב-200 אלף במקום ב-300 אלף"? הזוי קצת, לא?

 

גיא.

 

ממש לא TT

סיאט טולדו- אוטו פשוט

 

וד"א הוא חבר משפחה אז גם אין לא אינטרס לשקר

זה לא שהוא לא מכיר אותי או משהו...

Toyota Yaris TS

 

פורסם

יש מורה לנהיגה הפורום? שיענה!

בכל מקרה(לדעתי והבנתי) אין הבדל בין נהג מונית למורה נהיגה, רכב לצורך עבודה.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אני באמת חושב שהרכב לימוד הכי הזוי שראיתי היה הב.מ.וו 3 השחורה מבת-ים שהמורה הוסיף לה M3 מאחורה, והנמכות בכל הצדדים..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
לא בדיוק, הם לא מקבלים הנחה.

בדרך כלל מורה לנהיגה מקבלים הנחה על רכב מסויים כאשר לחברה יש אינטרס לשווק את הרכב הנ"ל.

כמו כן הם מקבלים"מצ'ופרים" בסט דוושות נוסף עבור המורה.

לעומת זאת נהגי מוניות מקבלים הנחה משמעותית של 20-30 K כאשר מורידים להם את מס הקניה.

 

מורה נהיגה שהוא עוסק מורשה יכול להזדכות על המע"מ ומסי הקנייה ברכישת רכב חדש. בסך הכל מדובר בהוצאה שבעזרתה מייצר המורה את רוב (אם לא כל) הכנסותיו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש מורה לנהיגה הפורום? שיענה!

בכל מקרה(לדעתי והבנתי) אין הבדל בין נהג מונית למורה נהיגה, רכב לצורך עבודה.

 

יש מורה לנהיגה בפורום בשם "חגי דביר" ביקשתי ממנו שיגיב לנושא.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
רכב BMW אם אנלא טועה סידרה 3

ועוד עם מורה נקבה

יש יותר הזוי מזה?!

 

 

צחק צחק אבל יש הרבה נקבות שיכולות ללמד אותך נהיגה (ראה ערך המדריכה של מסלולים ) שזה נראה לי יותר הזוי .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...