Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה טובה ומוערכת ... סאבים טובים , הכל טוב .

 

אם המחיר לא יקר בצורה מטורפת , לך על זה

 

קצת רקע , וזה לא מטעם החברה עצמה ... :

 

One of the industry leaders in car audio and multimedia, Almani spares no expense when it comes to the inner makings of their products—the result being stunning visuals and sound that engulfs the senses. Almani offers "leading edge" products for discerning audiophiles around the world by keeping ahead of the industry with new innovations.

 

Always on the forefront of mobile multimedia, Almani allows enthusiasts to create the ultimate mobile audio/visual entertainment system using the full line of Almani components. From its multimedia navigation systems to its 2-zone entertainment-equipped in-dash DVD player with LCD monitor, or its rear seat entertainment solutions, Almani have what you need, where you need it, when you need it.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אני מנחש שאתה לא באמת צריך את זה בכל מקרא כמו שזה וזה וזה רוצה להגיד , איזה סאב יש לך ? ב 90% מהמיקרים אתה לא תצתרך את זה ... ועוד 2 פאראד ...

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

תוותר עליו בקלות.

יש לך מגבר של 500 RMS?

ונגיד שיש מה יעזור הקבל?

במקום הקבל שיעלה לך איזה 500 שקל , קח אותם תשקיע במצבר חדש, כבל מתח כמו שצריך , שיפור כבל + מהאלטרנטור למצבר , ואפילו חיזוק אלטרנטור.

אחרי כל זה אם יש לך בעיה בתדרים הכי נמוכים של הסאב שלך (והוא צריך להיות סופר מדוייק) אז תשים קבל.

פורסם
חברה טובה ומוערכת ... סאבים טובים , הכל טוב .

 

ואתה אומר את זה על סמך מה? על סמך מה רשום באתר אינטרנט שלהם? וואוו.

 

התגובות האלה לא תורמות לאף אחד, לא למי שרושם אותן ולא לרמתו של הפורום. אתה מוזמן לקרוא כאן מי אלה "אלאמני מאניה".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ברור שזה לא משהו סופני , אבל סה"כ חברה טובה ומוערכת , אחרי הכל זה לא MAGNET ולא PYLE , והתיאור הזה שהבאתי הוא לא מפי החברה עצמה .

 

והלינק שהבאת לא עובד .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

הלינק תוקן, תודה.

 

אלמאני הם לא כמו, הם בדיוק כמו מאגנאט ופייל. חברה סינית בינונית ולא יותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...