Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

 

רציתי לשאול, אפשר לשים שש על תשע במיצובישי סופר לנסר שנת 93?

 

עכשיו הסתכלתי (רכב של חבר) והשמשה האחורית מאוד צמודה לכסאות האחוריים.

 

מי שמכיר את הרכב ויודע על מה אני מדבר מוזמן להגיב.

 

 

תודה רבה.

יום טוב.

פורסם

אפשר לקחת דוגמא ולבדוק.

אפילו לא לעשות חור אלא להניח על המגש.

 

יש רכבים שאפשר ויש כאלה שאי אפשר.

מקסימום עושים הגבהה, ראיתי בכמה מיצובישי לנסר הגבהה מאחורה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

יש כלים הרבה יותר נוחים בשביל לחתוך שם חורים בפח לרמקולים.

התקנתי פעם בסובארו DL שלי 6X9 מאחורה (לא זוכר מה היה לפני.. אבל נראה לי 5/1/4) וחתכתי את הפח עם מכרסם מתכת קטן שהוא בגדול של קוצץ ציפורניים.. משהו מקצועי וייעודי לחיתוך פח , תוצרת ארה"ב..

אם תרצה תמונה של הכלי אני אארגן לך איזה משהו בפרטי..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

ניתן לחתוך אם מסורית אוויר (אם יש לך אפשרות ) אם לא ואתה מהמרכז צור איתי קשר יש ברשותי מכשיר דרומל ואולי אני יוכל לעזור לך 0548116069

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

זהו התקנו את הרמקולים, חתכנו את המגש האחורי וגם את המגש ברזל מתחתיו.

היה די קשה בגלל שהיה לא נעים להרגיש (יום כיפור עמד להכנס) אז חתכנו כמעט את הכל עם מספרי ברזל.

יצא בסדר.

 

ממליץ למי שמתכוון לעשות עבודה כזאת, לחשוב מראש איך להחליף את המגש עם הריפוד (לא הברזל) בגלל שהוא ממש מתפורר וקשה אחרי זה לעשות שכבה ישרה.

 

סה"כ יצא בסדר.

 

אוטו ממש מעצבן לעבוד עליו, השמשה האחורית קרובה מאוד לכסאות ובקושי אפשר להכניס מברג לשם.

 

מי שלא יודע איך לפרק את החלק ההוא בכסאות בצד שיפנה אליי בפרטי.

פורסם

לדעתי בניית פיבר קלה תפטור את הבעיה :-P

תוסיפו לרמקולים כיוון לנוסעים (+זוויות לחלונות) תפתחו חלונות ויאללה בלאגן :twisted:

 

סיימון מצטער שאני מצחקק כאן.. פשוט אני כבר לא יכול לראות רכבים עם 6X9 מאחורה.

כל רעיון אחר עדיף על פניי כזאת עוצמה מאחורה מצטער ידידי.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

תשמע לא לכל אחד זה מתאים לכיס, וגם לפעמים לא מתאים לבגאג'.

הבן אדם מרוצה משני רמקולים קדמיים של קנווד, הוא מחשיב את זה לאיכות.

אז מה אני יכול לספר לו על קומפוננטים ומגברים? כלום. הוא רוצה שש על תשע וביקש ממני עזרה זהו.

הגבתי עוד פעם והקפצתי את הנושא בשביל אנשים שיעשו חיפוש בעתיד. (כמו שאני עשיתי ולא מצאתי טיפים כלשהם)

×
×
  • תוכן חדש...