Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שאני יודע האיסור תקף גם עבור פיאט 500 ואין אפשרות להוציא אותן לחו"ל

פיאט BRAVO ? - כן, BRAVO !!!

פורסם
הסיכוי לאתר לאנצ'יה או אלפא גדול ואפילו סביר, יש גם סיכוי טוב לאתר במחירי מציאה שם סיטרואן MX מנוע מזרטי או רכבים שלא הגיעו לארץ במספרים גדולים, למכוניות העל היתה וישנה עדנה מחודשת גם שם וגם כאן והסיכוי למצוא מציאה אמיתית קטן ביותר, האיטלקים חובבי הנהיגה, פטריוטים לא קטנים בכל הנוגע לתוצרתם, ומכוניות העל והספורט מתוצרתם זוכות למחירים גבוהים, ללא קשר לשנתם ומצבם...המכוניות העממיות והמשפחתיות שהיו נפוצות שם עדין ניתנות לאיתור, המלצה שלי נסה באזורים הדרומיים של איטליה נאפולי, אמאלפי ופוזיטנו, שם יתכנו מציאות, ככל שתעלה צפונה הסיכוי למציאות פוחת-רן

 

בעיקרון דרומה זה נכון. במחירוני המשומשות באיטליה מופיעות רובריקות צפון/מרכז/דרום-הכי זול. אבל תתרחק מהכביש המוצע.הקוסטיירה אמאלפיטנה -הכי יקר בדרום. רד עד קלבריה.(אם תבין קלברזה) חפש ישנות בשימוש בעיירות .זה איזור חקלאי/דייג שתמיד היה הכי עני -אפילו יותר מסיציליה והרכבים לא מעולם מילנו. והיזהר.

×
×
  • תוכן חדש...