Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שטפתי את הרכב ולאחר השטיפה הוינקרים מהידית לא עובדים

אבל הם כן עובדים מהכפתור שמפעיל את ארבעת הווינקרים

הרכב הוא סובארו DL

מה יכולה להיות הבעיה?

בדקתי פיוזים וזה לא זה....(לפני השטיפה הידית עבדה)

פורסם

הפעל את אחד הווינקרים[ימין או שמאל]

לאחר מכן לחץ בעדינות על לחצן המצוקה[לא עד הסוף] אם הוינקר יעבוד לך ,אז המקור הוא כפתור מצוקה תקול[מניסיון עשיר של התופעה בצרפתיות].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תחכה שזה יתייבש אולי משהו נירטב שם שזה יתייבש זה אמור לחזור לפעול.

תילחץ על הכפתור המצוקה הזה כמה פעמים ברצף מהר ואז תנסה עם הידית אם לא תחכה עד מחר..

פתח ספר תאורייה לרכב ותיזכר איך מאותתים עם הידיים.:mrgreen:

פורסם

לפי דעתי אין שום קשר בין השטיפה לתופעה הזאת.

 

תבדוק שוב את הפיוזים,וויזואלית קשה ממש לראות אם הם תקינים כולם,תבדוק עם רב מודד.

יש עוד דבר נוסף,מתחת להגה יש ממסר,זה שעושה לך את הרעש תיק תיק בעת איתות, צריך לפתוח פאנל מתחת לרגלי הנהג ולחזק שם את הקונקטור,אולי הוא רופף.

מעבר לזה אני לא רואה שום סיבה נוספת שזה יכול לקראת, מערכת החשמל ברכב הזה היא פשוטה ואמינה להחריד.

 

באיזה שנה מדובר?

פורסם

החלק הזה שעושה תיק תיק תיק קוראים לו אוטומט וינקר..(זה לא השם האמיתי שלו אבל כמעט כולם קוראים לו כך)

זה לא קשור לאוטומט כי עם הלחץ מצוקה הוא עובד תקין.

פורסם

אחרי בדיקה מקיפה הוחלף הכפתור של ה 4 וינקרים והכל חזר לקדמותו

 

דרך אגב לgl-10

היה לי שרשור אחר בו אמרת לי שיש לך פרוספקט של הלוח שעונים של dl

אני מעוניין להחליף את הלוח שעונים לגירסא עם הטורים..

×
×
  • תוכן חדש...