Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מאזדה 3 שנת 2004 ואני מועניין לרכוש את הכשיר של רוקפורד- 3sixty 3



האם מישהו רכש את המכשיר ויכול להמליץ לי עליו??

מה העלות של המכשיר ואיפה אני מתקין אותו(פרטים)?

פורסם

ברשותי המכשיר הנ"ל 3SIXTY.2 לא יודע למה התכוונתה ב3

המכשיר טוב בסך הכל ועם תשתמש בו כמתאם מהרדיו המקורי למגברים הוא יסגור לך את

כל אופציות הכיוון הקיימות וגם ישמש כליין דריבר של 5V

קימים שתי דגמים :

ה 3SIXTY.1 יש לו אקולייזר 15 ערוצים לכל צד

וה 3SIXTY.2 שלו יש אקולייזר 30 ערוצים לכל רמקול קדמי+27 ערצים לסנטר+אחוריים + 10 ערוצים לסאב

כמו כן יש לו קרוסאובר לכל ערוץ ודיליי לכל ערוץ

עם שתי המכשירים אמור להגיע דיסק בדיקה שמכוון את האקולייזר ומתקן את העיוותים שמייצר הרדיו

אצלי הדיסק לא הגיע אבל הוא ניתן להורדה באתר של רוקפורד

כמו כן יש באתר תוכנה לXP שמאפשרת כיוון למכשיר מכל מחשב נייד ניתן להוריד אותה ולהשתמש

במצב DEMO כדי לראות למה המכשיר מסוגל

חסרונות:

מידיי פעם לא ניתן להתחבר למכשיר בבלוטוט ריסט של כמה שניות בדרך כלל מסדר את הבעיה

התוכנה לXP עדיין לא עובדת יציב ויש לה נטייה להיתקע אבל כל כמה זמן יוצאת גרסה חדשה כיום היא דיי יציבה

החיסרון הכי גדול לדעתי הוא הקלות למשתמש ז"א שאם אתה רוצה לשנות דיליי או אקולייזר אתה חייב

להיכנס לתהליך של התחברות בבלוטוט והתחלת כיוונים דבר שבלתי ניתן לעשות תוך כדי נסיעה והוא

מצריך כמה דקות עצירה

ככה שהמכשיר קצת בעיתי לאוהבי הכיוונים

מחירים:

ל 3SIXTY.1 בסביבות ה2000 שקל או 180 דולר לא כולל משלוח\מכס

ל 3SIXTY.2 בסביבות ה3000 שקל או 360 דולר לא כולל

אני את שלי רכשתי מאוטופרט

×
×
  • תוכן חדש...