Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

 

בתחילת השבוע רכבי נכנס למוסך בנהריה לאחר השבתה בסופ"ש, נורית F.

הוחלף מחשב הגיר הרובוטי ולאחר מספר ניסיונות לתכנת אותו הגיעו למסקנה שיש בעיה בקלאץ'.

 

הצעת המחיר שקיבלתי להחלפת המצמד בסביבות 6000 ש"ח(אסטרונומית?).

מה המחיר של קיט למצמד כך שניתן יהיה להרכיב אותו במוסך? (על מנת לחסוך בעלויות)

היכן ניתן לרכוש אותו? האם כדאי לפנות לחלפים מפירוק למינהן?

 

בתודה מראש

דותן

פורסם

נסה כאן, הוא פירסם 80 ש"ח פלטה + ודיסק.

דוד.

סטוק מצמדים - (פלטה + דיסק) משופצים ארה"ב למגוון רכבים ארופאים ויפנים בהזדמנות טלפון:050-4359352

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

בגירים הרובוטיים שאני מכיר (לא של אופל) המצמד דומה עד זהה למצמד שיש בגירים ידניים. אם זה המצב אצלך אז המחיר נשמע יקר, ושווה לך לעשות סקר שוק על מצמדים תחליפיים.

 

אלא אם כן אתה בר מזל במיוחד, הסיפור של מחשב ומצמד גיר שהולכים בבת אחת נשמע לא מאוד סביר. יותר סביר שמדובר בתקלת מאבחן.

פורסם

הצעת המחיר לחלפים היקרים הגיעה מ-UMI, מן הסתם, כך שאין טעם לחפש שם מחיר טוב יותר.

אשר לבעיה עם המחשב, אין קשר ככל הנראה, אחרי שהרכיבו את המחשב הקלאץ' החליק

חשבו שהבעיה במחשב אבל אחרי שהחליפו אותו במחשב חדש נוסף ואפילו באחד שהגיע מרכב שנכנס למוסך

הגיעו למסקנה שיש צורך לבדוק את הגיר וגילו שהמצמד שחוק והמיסב שלו גמור.

פשוט חוסר מזל...אבל עם העלות של המחשב כבר השלמתי.

 

אשמח אם תוכלו לתת לי מקומות מוכרים לחלקי חילוף מפירוק מאיזור ירושלים או ראשל"צ.

 

תודה מראש, דותן

פורסם

נכון מאוד המחשב גיר מתקלקל כתוצאה מקלאץ לא תקין

קלאץ תחליפי לא פותר את הבעיה

חייב קלאץ מקורי

פורסם

ערב רב



המצמד חייב להיות מקורי

זה מצמד מיוחד לגיר רובוטי

אם זכרוני אינו מטעה מצמד מושלם כ 2500 + מעמ

את המיסב משאבה שלוחץ על המצמד יש להחליף במידה והוא נוזל בלבד

כדאי לבדוק במוסכים אחרים של הרשת משהו נשמע קצת הזוי

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

גם לי זה נשמע הזוי כשנתנו לי את הצעת המחיר בטלפון.

אבל כשהגעתי למוסך חוץ מהמחיר המוגזם על החלקים הכל היה הגיוני.

המצמד שחוק, לאחר כמעט 100 אלף ק"מ, לי זה נשמע הגיוני.

המיסב לחץ חורק ואם לא היו דורשים עליו 2000 ש"ח כל מכונאי היה מחליף אותו אחרי שהגיר כבר למטה.

 

מאחר ועדיין לא דירדרתי את הרכב לתהום אני עדיין זקוק לעזרה במציאת החלקים

תודה ושבת שלום מירושלים

פורסם

שבת שלום

כדאי שתקרא טוב את מה שאני מסביר לך עכשיו

זה יחסוך הרבה צרות והרבה עוגמת נפש וכסף מיותר

לרכב הזה יש גיר רובוטי איזיטרוניק וזה לא דומה לשום דבר אחר

אני מלווה את הרכבים האלה מ2001

אין מצמד לא מקורי לאיזיטרוניק אתה יכול לחפש עוד שנתיים

ומי שאומר לך שכן עובד עליך

גם בפיאסטה רובוטית כנ"ל וגם בפנדה רובוטית כנ"ל

העסק פה מפוקד מחשב והמשאבה שלוחצת על המצמד נמצאת בתוך המחשב

יותר מזה אם האצבעות שלוחצות על המצמד לא בגובה אחיד, גם אם המצמד לא שחוק

יש להחליף אותו כי הרכב לא יסע המערכת מאד רגישה לתקינות המצמד

ברכב רגיל אם האצבעות של המצמד לא תקינות ב 100% עוד אפשר למשוך את זה

ההחלפה חייבת להתבצע במוסך מורשה ורצוי אצל מי שמכיר את הרכבים האלה

אחרי ההחלפה אחרי החלפה צריך לנקז אויר לכוון את נקודת החיכוך של המצמד

ולפעמים גם לתכנת את יח המנועים מחדש

כל הפעולות האלה מחייבות מכשיר אבחון של UMI

 

שאלות הבהרה יתקבלו בברכה

שא ברכה

 

נ.ב : לכל ידידינו חברי הפורום זה לא דומה לשום דבר שאתם מכירים זה לא ג"יפ וגם לא טנדר

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

תודה רבה על ההבהרה, אך כמו שכבר כתבתי זה שאין להשיג חלק תחליפי כבר הבנתי היטב לבד

כל מה שאני מחפש כרגע זה לא חלק תחליפי אלא חלק מקורי משומש במצב טוב מפירוק מרכב שעבר תאונה או כל סיבה אחרת שהביאה לפירוקו.

ברור לי שזה לא יהיה פשוט אבל בשביל ההפרש העצום בין חלק משומש לחדש שווה לי לנסות לפחות.

 

שאלת הבהרה, רק כדי לסגור את הנושא, אם אני מצליח איכשהו להשיג מצמד משומש במצב טוב לא אמורה להיות בעיה למוסך מורשה של UMI, שם שוכב הרכב כבר שבוע ימים, להתקין את המצמד ולתכנת אותו מחדש?

אם דרוש מומחה לנושא אשמח אם תפנה אותי לאדם הנכון שאוכל ליצור איתו קשר במקרה הצורך.

 

שבת שלום, ושוב תודה, דותן

פורסם

שבת שלום

אם אתה מדבר על המשאבה התחתונה שלוחצת על המצמד , אולי

המצמד עצמו זה חלק שיש לו בלאי ושחיקה לא הייתי לוקח סיכון

על פ+ה חוזר של הגיר

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

glglz, האם הקלאצ' המדובר דומה למערכת שיש בפונטו 2007, כידוע אפשר לנסוע באוטומט ובגיר הרגיל ע"י

החלפת הילוכים חשמלית ?.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

glglz, האם הקלאצ' המדובר דומה למערכת שיש בפונטו 2007, כידוע אפשר לנסוע באוטומט ובגיר הרגיל ע"י

החלפת הילוכים חשמלית ?.

דוד.

שבוע טוב לדוד

באופן עקרוני כל התיבות הרובוטיות דומות

מדובר בתיבת הילוכים רגילה מצמד נשלט מחשב

שילוב ההילוכים מבוצע ע"י יחידת מנועים

שבה מנוע בורר ומנוע משלב

ניתן לנהוג בהחלפה ידנית וגם אוטומטית

באופל קורסה ובפורד פיאסטה המערכות כמעט זהות

בפיאט שוב העקרון די דומה

באלפא רומיאו המערכת נקראת SELESPEED

עקרון הפעולה דומה אך המערכת עצמה מאד מסובכת ומורכבת

 

נוסיף עוד משהו במשאיות הכבדות של IVECO דגמי STRALIS ודומיהם

קיימת מע רובוטית של 16 הילוכים שוב נשלטת מחשב הפעם הפעלה פניאומטית

לראות איך הדבר הזה עובד זו פשוט חוויה לחובבי הטכנולוגיה ברכב

 

שבוע טוב

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר תלאות רבות עם אופל קורסה 2003 בעלת גיר רובוטי, נדלקה שוב נורת F.

הסיפור בקצרה:

הרכב סירב להניע, שחררתי את הקלאץ עם מברג, בבורג השחרור היעודי והרכב חזר לנסוע. לאחר יומיים הוא שוב נתקע.

לאחר מספר פעמים שביצעתי את אותה האופרציה, הגיר חזר להיות תקול החלטתי לנסות להחליף שמן ברקס ביחידת קלאץ.

 

הרכב נסע קצת אבל רק בראשון, ההרגשה היתה שהקלאץ לא מצליח להפריד כמו שצריך.

פירקתי את יחידת המחשב בניסיון להבין עם פעולתה תקינה. צעד שהסתבר כמיותר מכיוון שללא מחשב דיאגנוסטיקה אין סיכוי להבין את מקור הבעיה.

המנוע החשמלי ביחידת מחשב עובד.

 

הרכבתי הכול חזרה ניקזתי אוויר והרכב מצליח להשתחרר לN- ולהניע. אבל בשילוב ל-A יש הרגשה של נידנוד של הרכב ואי יכולת תנועה

בשילוב ל-R הגיר חוטף מכה ונכבה.

 

מוסך (לא מורשה) ביצע איבחון בעזרת THEC 2 הוא איפס את התקלות ולא ראה תקלה נוספת הרכב נשאר באותו המצב

שתיארתי לפני.

 

1. האם הלך הקלאץ אם כן כמה יעלה כזה ואם כיום ניתן להשיג חליפי

2. מה נותן אינדיקציה לגיר למיקום הקלאץ? יכול להיות שפירקתי את המחשב והוא איבד את המיקום וצריך לתכנת מחדש?

 

כול תובנה תעזור לי מאוד אני כבר ממש מיואש מהרכב הזה!

×
×
  • תוכן חדש...