Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את הרכב הנ"ל יד שלישית 146K נפח 1.6

 

עכשיו הבעייה שהרכב היה רכב ממשלתי בעבר ובעקבות זאת הוא רוצה על הרכב

32K במקום המחירון 37K.

 

האם יש בעייה בדבר הזה? להתרחק? או מציאה?

 

תודה מראש ושבת שלום.8)

מחפש מאזדה לאנטיס 99'-00' 1600.

פורסם

בתור חובב מושבע של יפניות זו לא מנציאה כלל בטח שלא במחיר הזה.

הרכב הזה ככל הנראה טחון בקילומטר'ז ו-5000 ש" פחות בטח זה לא המחיר שכדאי לשלם עליו.

תסתכל במחירון לוי יצחק ותגלה שעל רכב ממשלתי יש הפחתה מסויימת של אחוזים (אסור לפרסם ציטוטים מהמחירון)

והיא גדולה יותר מ"ההנחה הנדיבה" שהמוכר נתן לך....

לדעתי,בחישוב פשוט לא קיבלת את ההפחתה והרכב שווה לפי הנתונים לא יותר מ-26-27K .

המוכר לא רוצה ?שיחפש פראייר תורן..

כמו שאבא שלי אומר:"הפראיירים אף פעם לא מתים הם רק מתחלפים".

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תברח ומהר...

 

סתם ... למה לך?

 

תמצא לאנטיס שמורה עם ק"מ סביר ומעט ידיים ותקנה לא חסר כאלה בשוק.

 

בשנתון שלו הפחתה של 5K במחירון לא מצדיק כניסה להרפתקאה כזו .

 

אם היית אומר לי שמציעים לך ב22 הייתי אומר לך תבדוק.

 

זה גם נשמע לי מעט חשוד רכב ממשלתי עם כל כך מעט ק"מ אוליי הורידו...לך תדע.

 

הלאנטיס נמכרת בפחות מהמחירון גם ככה כפי הידוע לי( 2-4K פחות) בגלל שיש כל כך הרבה על הכביש.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

לא חסר לאנטיסים בידיים פרטיות,לך תדע איך נהגו על הרכב איך טיפלו ברכב?:roll:

 

בנוסף,לא נראה לי שרכב ממשלתי גמע ב-9 שנים רק כ146K.

 

 

אל תתפתה למחיר:idea:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

דיברתי עם הבן אדם והוא אמר לי שהרכב היה ממשלתי בעבר ועבר מאז עוד יד פרטית והיד הנוכחית פרטית.

מחפש מאזדה לאנטיס 99'-00' 1600.

פורסם

אז ? הבלאי שנגרם לה בעת שהיתה ממשלתית נשכח ממנה בתקופה שהיא היתה אצל אדם פרטי?

מכונית ממשלתית אולי העבירה חייה כג'יפ בשירות חברת מקורות.

אולי העבירה חייה כניידת משטרה (ואחרי שמד הק"מ הגיע לחצי מליון החליפו לה מנוע ואיפסו את המד לאפס).

אולי שימשה חוקר שב"כ שחצה איתה את הארץ לאורכה ולרוחבה (ואז יש לך שילוב של מכונית משטרה - מבחינת הק"מ - ומקורות - מבחינת הדרכים בהן נסעה ;-) )

 

בקיצור, לא אטרקציה יוצאת דופן, אפילו שמדובר במאזדה לאנטיס, שלא מתקלקלת, כידוע, לעולם.

פורסם

הלאנטיס נמכרת בפחות מהמחירון גם ככה כפי הידוע לי( 2-4K פחות) בגלל שיש כל כך הרבה על הכביש.

 

אתה בטוח שאתה חי במדינה שבה אנחנו חיים?(כנראה שכן אבל לא באותו איזור......).

אם תמצא בעל אקזמפלר זהה שמור מאותו שנתון יד ראשונה או שנייה עם קילומטר'ז סביר ולא טחון שלא ידרוש מחירון - מה שאתה רוצה.

רוב המכוניות הללו נסחרות על מחירון/מחירון+.

באיזור חיפה חיפשתי יש רק אחת כזו יד 2 מליסינג עם 150K והמוכר לא מתבייש לבקש 2000 מעל המחירון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...