Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בטעות מחקתי מחיצה באמצעות FDISK.

ההארד דיסק שלי מחולק לשני מחיצות, ואחת נמחקה לי בטעות.

רציתי לדעת האם יש אפשרות לשחזר את החומר שבמחיצה אשר נמחקה, יש שם דברים ממש חשובים.

לקחתי את המחשב לטכנאי, והוא אמר לי שיכול להיות שאפשר לעשות זאת, על ידי גורם חיצוני.

וזה יעלה בין 200 ל400 דולר.

מה שלא נשמע הגיוני.

 

ישנה דרך שאוכל לעשות זאת בעצמי?

פורסם
יש לי את הדיסק, הוא זה שגרם לי לבעיה.

 

הדיסק גרם לך לבעיה ?!

 

אם אתה לא יודע מה לעשות עם הדיסק, למה להשתמש בו ולא להשאיר את זה לבעל מקצוע ?

פורסם

עד כמה שידוע לי מה שנמחק בעזרת FDISK בלתי אפשרי לשחזר, אז אל תשלם

שקל אלא אם מובטח לך 100% הצלחה.

 

להבא ממליץ בחום על partition magic תוכנה שעושה נפלאות.

 

 

אביתר

פורסם

בדיסק של הנרי (אאשק'ל) יש את partition magic

ואם היא זו שעשתה לו את הבעיה אז הוא זה שלא יודע להשתמש בה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה אתם רציניים ?

 

הבנאדם "בטעות" מחק מחיצה ב FDISK ?

 

ואתם חושבים שהוא יצליח לשחזר ? במקום להרוס עוד יותר?

 

אני חושב שעדיף שתפנה לטכנאי .. בדחיפות !

 

הייתי טכנאי מחשבים בעברי, נשאר לי עוד קצת ידע,

לא יודע איך נמחק, כנראה התבלבלתי או משהו.

 

השאלה היא מה הדרך הכי טובה לשחזר את זה?

פורסם

מה מצב המחיצה כרגע, איזה פורמט היא ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הייתי טכנאי מחשבים בעברי, נשאר לי עוד קצת ידע,

לא יודע איך נמחק, כנראה התבלבלתי או משהו.

 

השאלה היא מה הדרך הכי טובה לשחזר את זה?

 

אם אתה לא יודע איך לשחזר, ומחקת "בטעות" אתה לא תצליח לשחזר.

×
×
  • תוכן חדש...