Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וכנראה טוב שהטכנאי זה בעבר :)

 

עכשיו שסיימנו את הציניות הזו ,

שניר , לידיעתך , אם הוא רק מחק את המחיצה בFDISK ועדיין לא רשם עליה שום מידע חדש הדבר היחידי שנמחק הוא הHEADERים של המחיצה וממש לא הכל אבוד.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מסכים , בתוכנה כמו PARTITION MAGIC באמת אין מה לעשות חוץ מלהרוס את המידע אם הוא עדיין שם.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
וכנראה טוב שהטכנאי זה בעבר :)

 

עכשיו שסיימנו את הציניות הזו ,

שניר , לידיעתך , אם הוא רק מחק את המחיצה בFDISK ועדיין לא רשם עליה שום מידע חדש הדבר היחידי שנמחק הוא הHEADERים של המחיצה וממש לא הכל אבוד.

 

ליביו

 

איפה כתבתי שמשהו אבוד?

 

אמרתי שבידיים שלו - זה באמת אבוד.

 

בידיים של טכנאי .. הכל ניתן להחזיר לקדמותו

פורסם
וכנראה טוב שהטכנאי זה בעבר :)

 

עכשיו שסיימנו את הציניות הזו ,

שניר , לידיעתך , אם הוא רק מחק את המחיצה בFDISK ועדיין לא רשם עליה שום מידע חדש הדבר היחידי שנמחק הוא הHEADERים של המחיצה וממש לא הכל אבוד.

 

ליביו

 

 

חברה , קצת נסחפתם, טעויות קורות.

יש לי ידע במחשבים, ואם מישהו ייתן לי כיוון , איך ניתן להחזיראת המחיצה אני אצליח לעשות את זה.

המחיצה בNTFS למי ששאל, ולא נכתב עליה כלום לאחר שנמחקה.

פורסם

זה לא הדיסק שגרם לו לבעייה!

זו העובדה שהוא לא השתמש כמו שצריך באחת מהתוכנות שם.

אם הוא היה עושה הכל כמו שצריך, הוא היה מצליח לעשות את מה שרצה מבלי למחוק בטעות את המחיצה.

לפותח השרשור -

יש הרבה תוכנות שמיועדות לשחזור מידע לאחר פרמוט \ מחיקה של מחיצות, חפש בגוגל Data Recovery software והורד אחד מהתוכנות שיעלו בחיפוש.

חשוב לציין - ההצלחה אינה מובטחת ב 100%, רוב הסיכויים שתצליח לשחזר באופן מלא ותקין רק חלק קטן מהקבצים.

במידה ויש על הדיסק מידע שחשוב לך באמת, ולא "סתם" קבצים שאתה פשוט מצטער שנמחקו כי יקח לך זמן לאסוף מחדש, יש חברות פרטיות שיוכלו לשחזר מידע מהדיסק באופן הרבה יותר יסודי - אבל כמו שהטכנאי שלך כבר אמר לך, זה יעלה לך כסף, ודי הרבה ממנו.

אם מדובר בקבצים שגרתיים ולא משהו חשוב מדי, שחזר בעצמך מה שתצליח ובפעם הבאה תהיה יותר זהיר כשאתה מתעסק עם המחיצות - זה עסק עדין.

בהצלחה!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
זה לא הדיסק שגרם לו לבעייה!

זו העובדה שהוא לא השתמש כמו שצריך באחת מהתוכנות שם.

 

באמת, איינשטיין?

מה שניסיתי להגיד זה שאם הוא עשה מספיק נזק עם הדיסק (שכל מטרתו זה להחלץ ממקרים כאלו :roll:) והמידע על הH.D חשוב לו מומלץ מאוד שיפנה לבעל מקצוע!

 

ויפה שעה אחת קודם!

פורסם

מעניין לעניין באותו עניין (כמעט)...

 

אם ברוב טיפשותי מיותר לציין שרפתי את ההרד דיסק (חיברתי אותו למחשב כשזה דלוק,המחשב מייד כבה) ומאז הוא לא נדלק.

האם יש דרך לחלץ ממנו מידע ? כל החומר הלימודי של אישתי שם ואני הולך על קצות האצבעות מאז בבית :-D

 

שוב,ההדר דיסק כלל לא נדלק.

 

תודה מראש יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

×
×
  • תוכן חדש...