Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משוטט בפורום הרבה ואני רואה

שאתם דנים במעלות חום ממש בדייקנות לדוגמא : "אצלי עכשיו החום ב 90 מעלות וכו ..."

איך אפשר לדעת את מספר מעלות החום בסיטרואן ברלינגו ?

 

יש לי מד חום אבל הוא זה לא רשום במספרים אלא בסקאלה.

 

שאלה נוספת -

מה טווח המעלות של היוניט חום שאני אמור לקנות לסיטרואן ברלינגו ?

ואיזה תרמוסטט אני צריך ?

פשוט אני רוצה לקנות תחלקים ממחסן חלקים ולהרכיבם אצל מוסכניק - זה יוצא לי יותר זול .

 

עוד שאלה

האם בברלינגו צריך לעשות ניקוי רדיאטור ? - (יש רכבים שלא צריכים? אולי משנתון מסוים?)

 

תודה.

פורסם

בדוק בספר הרכב, אולי מצויין כמה מעלות כל פס מציין בסקאלה

 

בקשר לחלקים, פשוט תבקש חלקים לסיטרואן ברלינגו

 

ניקוי רדיאטור מבצעים בכל רכב, אבל רק כשיש צורך (רדיאטור מלוכלך/סתום)

פורסם

חזרתי מחשמלאי רכב

אפילו לא נגע , לא פתח , אולי נגע רק ביוניט חום שלף חוטים (כמעט קרע)

 

ישר אומר לי "מאוורר חדש צריך 500 שקל + 200 עבודה "

 

לא מבין מאיפה הבטחון , הרי לא עשית שום בדיקה , אז מה החפזון ?

למה ישר להגיע לחלק הכי יקר במערכת ולהגיד שהוא מקולקל ?

 

"מאוורר לא תקין" אפילו לא עשה את הבדיקה של חיבור פלוס מינוס ישירות למצבר ... למה ? כי בסיטרואן ברלינגו

בעיה להגיע למאוורר צריך לפרק כמה חלקים לפני זה .

פורסם

גש לחשמלאי אחר אם לא מוצאת חן בעינייך הדיאגנוזה של החשמלאי הזה. זכותך (ולדעתי חובתך) לקבל חוות דעת נוספת.

  • ספונסר פורום
פורסם

בברלינגו יתכנו כמה סיבות לאי פעולת מאוורר אחד כגון, ממסר לא תקין,תקע לממסר שרוף, נתק בצמה,נתק בתקע של הכונס ועוד.

עצתי לך היא,גש למישהו שמכיר את המערכת וחסוך לעצמך צרות והוצאות מיותרות.

אורן

פורסם

אוקיי כמה פעולות שעשיתי היום :

 

היוניט חום תקין - שחררתי אותו חיברתי בינהם חוט כדי לקצר ושהוא יפעל ישירות , ונטת מזגן עבדה הונטה השניה לא .

משמע משהו אחר לא תקין .

 

לגבי רדיאטור :

שחררתי שסתום רדיאטור כל המים התנקזו הכנסתי צינור מים ממיכל העיבוי והחלה זרימת מים , לאחר ששטפתי את הרדיאטור

החזרתי את השסטום מילאתי מים ניקזתי אוויר , הוספתי בקבוק ניקוי מצננים , רדיאטורים - פלאש של מקסל .

הנעתי את הרכב ונתתי לו לעבוד במשך 10-12 דקות .

 

הנחתי לו להתקרר במשך חצי שעה

הורדתי שסתום כל המים ירדו - כולל ניקוז אוויר מהסרקולציה של כל המערכת ... שטפתי שוב עם צינור מים .

סגרתי שסתום מילאתי במים של "פרסטון " מיכל של 3.75 ליטר המיכל בצבע צהוב המים בצבע ירוק.

מילאתי , הנעתי את הרכב ניקזתי אוויר והמשכתי בפעולה המילוי עד שזהו .

 

כעת מערכת הקירור עם מים חדישים ללא קורוזיה .

מה שנשאר הוא לטפל במאוורר .

  • ספונסר פורום
פורסם

לא! הבדיקה לא תקינה ולא נכונה.

בפז'ו פרטנר מערכת המאווררים אינה עובדת ע"י גישור חוט בין 2 הפינים של התקע,אלא רק ע"י הוצאת התקע ממקומו.

 

כמו שאמרתי לך קודם,גש למישהו שמכיר את המערכת לפני שתעשה נזקים.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...