Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לצ'וטט בוואלה רכב כאשר הבחנתי בכתבת וידיאו שהם הכינו על הXK החדשה,

ראיתי ונדהמתי,

עריכת הסאונד מעולה, הצילומים יוצאים מן הכלל פשוט זה נראה כמו טופגיר, הקטע 360מסביב לאוטו, הצילמוי תקריב עם משחק הפוקוס וגם צילום הסלו מושן של הפיפורון בפתיחה.

המלל של קובי בדיוק במקום, גם מוסר פרטים וגם לא הורג אותך משיעמום כי מלבד הכתבה היה מין סיפור פתיח קטן ונחמד.

 

אני חושב שהקטעון הקטן הזה היה ברמה שהמופע המוטורי לא התקרב אלייה ופשוט רציתי להגיד כל הכבוד לוואלה על ההפקה המדהימה הזאת והלוואי שימשיכו ככה!

 

מה דעתכם על הכתבה? אולי עדיף שוואלה יפיקו לנו תוכנית מוטורית ?

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1154712

 

עמרי.

פורסם

וואו!



מילא המופע המוטורי, יש כמה וכמה תוכניות רכב אמריקאיות ותיקות שיכולות ללמוד מסרטון הזה.

כמובן שלא הכל מושלם, בעיקר מבחינת הצילום, אבל מי יתן ויהיו לנו עוד רבים כאלו תוצרת כחול לבן!

פורסם

אחח... איזה רעש :twisted:

אותו הרכב השתתף אגב גם במרוץ השוואתי בין דוקאטי ומטוס נוסעים לפני כמה חודשים במזגין רכב שמופץ ע"י ידיעות אחרונות.

פורסם

הצילום אכן מדהים - ואללה, לדעתי אתם יכולים להכין פיילוט ולהריץ כמה פרקי נסיון בערוץ 2!

באמת ענק!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אכן איכות גבוהה- הצבע הכחול עמוק של היגואר מצטלם מעולה על הצהוב צהוב של הנגב בקיץ.

מומלץ לעבור על כתבות וידאו נוספות ב-walla, החבר'ה שם יודעים מה הם עושים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

למרות שהצילום מעולה,

 

לדעתי הבעיה היא בכתבים, הוא מספר על יגואר XK כאילו על חתולי בר בצפון מונגוליה.

 

צריך להיות להם איזושהי התרגשות בדיבור, שאותה יוכלו להעביר גם לצופים.

פורסם

צילום ועריכה מעולים אבל המוזיקה נשמעת כאילו הוציאו אותה מכתבה של הערוץ הקהילתי.. וחבל.



הכתב בסדר בסה"כ. הוא לא קלארקסון והוא מודע לזה וזה יוצא בסדר.

יפה.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
למרות שהצילום מעולה,

 

לדעתי הבעיה היא בכתבים, הוא מספר על יגואר XK כאילו על חתולי בר בצפון מונגוליה.

 

צריך להיות להם איזושהי התרגשות בדיבור, שאותה יוכלו להעביר גם לצופים.

 

 

מסכים, אפילו לחתולי הבר בצפון מונגוליה הוא עושה עוול.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
עריכה נחמדה והכל נחמד מאוד אבל לא מתקרב לטופ גיר.

 

התקציב הפקה של עונה אחת (מלפני 2-3 עונות, לא החדשות של 6 פרקים) של טופגיר מתקרב לתקציב השנתי של כל אתר וואלה. איך אתה מצפה להשוואות ?!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
התקציב הפקה של עונה אחת (מלפני 2-3 עונות, לא החדשות של 6 פרקים) של טופגיר מתקרב לתקציב השנתי של כל אתר וואלה. איך אתה מצפה להשוואות ?!

 

איזה מישהו השווה את זה לטופ גיר אז אמרתי שזה לא משתווה.

×
×
  • תוכן חדש...