Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר מחשבה רבה, בחרנו ב-147


CTS
שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

בקשר לציון ה NCAP של ה-147, להבנתי אלפא טוענת שמדובר בפגם ברכב הספציפי (או באותו שנתון) שתוקן בהמשך. מכיוון שלא עורכים בדיקות חוזרות, אי אפשר לדעת. כהערה נוספת, שלוש כוכבים ב NCAP זה פחות מאופטימלי, אבל לרכב משנתון 2002-3 זה בגדר הסביר.

אני אישית קניתי 147, לאחר שהייתה לי רנו מגאן (4 כוכבים), בידיעה לדירוג הנ"ל ולטענת אלפא בנידון. החלטה שלך, עד כמה אתה סומך על אלפא/נרתע מ-3 כוכבים.

 

מבחינת הרכב, יש לי את 1.6 105 כ"ס - אני מאוד נהנה לנהוג איתה, אבל שים לב שמבחינת כוח זמין, לא מדובר ברכב ספורט, אלא יותר ברכב עם כוח בעת הצורך. חשוב גם להקפיד על צמיגים מתאימים לרכב.

לנהג צעיר היא תתאים, בדיוק בגלל הסיבה לעיל - אי אפשר ממש להתפרע איתה, היא מציעה אחיזה טובה ושליטה באוטו - אם כי ההגה זריז, דבר שלוקח זמן להתרגל אליו.

ביטוחים יקרים יותר, לי ביטוח מקיף עלה סביב ה-4000, אפשר יותר זול, אבל בביטוח ישיר, שלטעמי העדפתי ללכת עם הסוכן ביטוח הקודם שלי. טיפולים וכיו"ב סבירים בהחלט, לא יותר יקרים ממה שחוויתי קודם לכן. צריכת דלק היא בין 11-12 ק"מ/ליטר בנסיעה משולבת (תלוי במזגן בעיקר).

 

שאלה, הוזכר כאן קודם של-147 יש ESP, האם מדובר גם בדגם של ה 1.6 ליטר? לפי אתר סמל"ת יש ABS ו EBD.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

KORALDON, עזרת לי מאוד! ענית לי על הרבה מאוד שאלות.

הביטוח מעט מעט יקר אבל בגדר הסביר, אני שמח שהיא מתאימה לנהג צעיר. בקשר לבטיחות שוב עזרת לי, אבל אני צריך להיות משוכנע שהאוטו ביטיחותי, האם עוד מישהו שמע על הטענה של אלפא בנידון?

 

בקשר לחלפים וכ'ו אני קצת מופתע שהם לא יותר יקרים מהרנו שהיתה לך, אבל מצד שני מאוד מעודד. האם באמת כך הדבר?

 

אני רוצה לציין שאנחנו מחפשים גרסה אוטומטית ועד כה ראיתי רק את ה2.0, האם מדובר בהרכב שונה של רכב מכיוון שבNCAP מדובר ב1.6 ? האם זה מקור לעידוד?

 

איך אני נרשם למועדון של אלפא ולמה אקבל בהרשמה הזלות והטבות? איך זה בא לידי ביטוי ואיך עושים את זה?

 

אשמח לשמוע עוד תגובות,

שוב תודה לכולם!

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין 1.6 אוטומטית. מה שיש זה 2.0 סלספיד, שזה למעשה גיר רובוטי ולא אוטומטי נורמלי (דומה למה שיש בטויוטה אוריס, יאריס וכו'). התפעול זהה לאוטומט, כך שמהבחינה הזו אתה יכול להחשיב אותו לאוטומט.

 

אין אותו בגרסאות 1.6.

 

לגבי הבטיחות, היו מקרים בהם מכוניות נבחנו בבחינה חוזרת, במיוחד במצבים של דירוג גרוע בצורה קיצונית, וזאת למיטב ידיעתי.

 

הנתונים מונחים לפניך שחור על גבי לבן. עכשיו תעשה את השיקולים שלך - כאן אף אחד לא יוכל לעזור לך יותר משאתה תוכל לעזור לעצמך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני נרשם למועדון של אלפא ולמה אקבל בהרשמה הזלות והטבות? איך זה בא לידי ביטוי ואיך עושים את זה?

 

קישור לאתר המועדון בחתימתי... משם ואילך התהליך כבר ברור.

 

ולמה חברי מועדון מקבלים הטבה? IAROC הוא בין השאר מועדון צרכנים וככזה, יש לו כוח מיקוח משופר בהשוואה לאדם בודד.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר אבל מלבד ההרשמה, אני אצטרך להשתתף בכל מיני אסיפות נגיד או כל פעילות אחרת על מנת לקבל את ההטבות?

ואיך אני עושה את פשוט מראה "כרטיס חבר מועדון" ויספקו לי הטבות?

 

בכמה כסף כרוכה ההירשמות?

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיבות נגד:

1. אין אוטומט בגרסת 1.6. קיימת תיבה רובוטית בגרסת 2 ליטר, דורשת הסתגלות לא מעטה. עיין קורולה רובוטית.

2. מנוע 1.6 סטנדרטי, חלש יחסית ( 105 כ"ס בלבד).

3. בטיחות בינונית, לפחות לפי תוצאות ה NCAP.

4. אחזקה לא ממש זולה.

סיבות בעד:

1. מאוד מהנה לנהיגה, במיוחד בגרסאות החזקות יותר.

2. נסיעה נוחה ואיכות גימור מעולה יחסית לתדמית המותג.

3. עיצוב יפהפה. גם בפנים וגם בחוץ.

4. עם רעש מנוע כזה, לא צריך לחפש בחורות.

זה מה שעולה לי בראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיבות נגד:

1. אין אוטומט בגרסת 1.6. קיימת תיבה רובוטית בגרסת 2 ליטר, דורשת הסתגלות לא מעטה. עיין קורולה רובוטית.

2. מנוע 1.6 סטנדרטי, חלש יחסית ( 105 כ"ס בלבד).

3. בטיחות בינונית, לפחות לפי תוצאות ה NCAP.

4. אחזקה לא ממש זולה.

סיבות בעד:

1. מאוד מהנה לנהיגה, במיוחד בגרסאות החזקות יותר.

2. נסיעה נוחה ואיכות גימור מעולה יחסית לתדמית המותג.

3. עיצוב יפהפה. גם בפנים וגם בחוץ.

4. עם רעש מנוע כזה, לא צריך לחפש בחורות.

זה מה שעולה לי בראש.

 

 

אהבתי את הבעד ונגד.

בקשר לבעד סבבה. כמה שאלות בקשר לנגד:


  1. מה ההבדל בין ת.ה אוטומטית רגילה לרובוטית? הבנתי שהתפעול זהה, אז מה שונה? ולמה זה צריך להפריע?

  2. אני מעונין ב2.0.

  3. בקשר לבטיחות כמה אנשים סיפרו פה שמדובר בגרסה ספיציפת לשנתון הספציפי של המכונית שנוסתה [2001] ואני קונה שנתון יותר גבוה. האם יש משהו בדבר? מישהו שמע על זה משהו?

  4. במה זה מתבטא? רשם פה בעל אלפא שביטוח מקיף עלה לו 4,000 שזה סביר נוטה לכיוון המעט יקר. 1/12 זה צריכת דלק שפויה בהחלט, אז במה מתבטא מה שאמרת?
     
     
    תודה לכולם!

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הבעד ונגד.

בקשר לבעד סבבה. כמה שאלות בקשר לנגד:


  1. מה ההבדל בין ת.ה אוטומטית רגילה לרובוטית? הבנתי שהתפעול זהה, אז מה שונה? ולמה זה צריך להפריע?

  2. אני מעונין ב2.0.

  3. בקשר לבטיחות כמה אנשים סיפרו פה שמדובר בגרסה ספיציפת לשנתון הספציפי של המכונית שנוסתה [2001] ואני קונה שנתון יותר גבוה. האם יש משהו בדבר? מישהו שמע על זה משהו?

  4. במה זה מתבטא? רשם פה בעל אלפא שביטוח מקיף עלה לו 4,000 שזה סביר נוטה לכיוון המעט יקר. 1/12 זה צריכת דלק שפויה בהחלט, אז במה מתבטא מה שאמרת?
     
     
    תודה לכולם!

 

בקשר ל-3, זאת הטענה של אלפא, לא הטענה שלי. במקרה הגרוע, לרכב באמת יש שלושה כוכבים ב NCAP, במקרה הטוב, יש לו יותר.

4. צריכת הדלק והביטוח שציינתי הם לגרסת ה1.6, לא יודע מה המספרים ב 2.0.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

בקשר לציון ה NCAP של ה-147, להבנתי אלפא טוענת שמדובר בפגם ברכב הספציפי (או באותו שנתון) שתוקן בהמשך. מכיוון שלא עורכים בדיקות חוזרות, אי אפשר לדעת. כהערה נוספת, שלוש כוכבים ב NCAP זה פחות מאופטימלי, אבל לרכב משנתון 2002-3 זה בגדר הסביר.

אני אישית קניתי 147, לאחר שהייתה לי רנו מגאן (4 כוכבים), בידיעה לדירוג הנ"ל ולטענת אלפא בנידון. החלטה שלך, עד כמה אתה סומך על אלפא/נרתע מ-3 כוכבים.

 

לא יודע מאיפה הבאת את ה"טענה" הזו של אלפא, אבל זה נשמע כמו קשקוש. אם הפגם תוקן, בהחלט נהוג לבצע בדיקה חוזרת (וזה נעשה לא פעם בעבר) - בלא מעט מקרים היצרן משלם על הבדיקה ממילא. אם אלפא הייתה כל כך בטוחה שתקבל ציון גבוה יותר, היא הייתה מבצעת מבחן חוזר ממזמן.

 

בנוסף, לרכב משנות ה-2000 זה בהחלט לא סביר לקבל 3 כוכבים. מכונית קטנות עם פחות כריות אוויר קיבלו 4 כוכבים עוד בשנות ה-90. חוצמזה, זה לא בדיוק 3 כוכבים. הציון של ה-147 אמור היה לזכות אותה בשני כוכבים בלבד לפי חוקי NCAP, אבל מישהו שם עשה טעות, או חמור מזה. ובכלל - הכוכבים לא מספרים את כל הסיפור. יש מכוניות עם 5 כוכבים שבפועל היו צריכות לקבל 4, ויש כאלו שקיבלו 4 והיו אמורות לקבל 3. במקרה הזה ציון הפגיעה הקדמית היה אמור לספק למכונית שני כוכבים בלבד. אז יופי שבפגיעה צידית יש לה 100%, אבל זה פשוט לא מספיק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי תודה.

שמעתי גרסה שלפיה הבעיה תוקנה, ואלפא לא ביצעה מבחן חוזר מכיוון שזה עולה הרבה מליונים ואלפא הייתה במשבר כלכלי אז.

 

עכ"פ, אשמח לשמוע עוד תגובות, אוליי אנשים עם נסיון, מדובר בגרסה 2.0 אוטומט.

 

תודה רבה, חשוב לי לשמוע כמה שיותר דעות.

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני שמעתי גרסה לפיה הדגם שנבחן במבחן הריסוק היה, בגלל תקלה של מי שאחראי על רכישת הרכבים, עשוי מסוכר.

 

אין לי סימוכין לגרסה הזו, אבל נחמד לי להאמין בה.

 

יש לך סימוכין לגרסה שלך ? כיוון שלא מצאתי שום התייחסות אליה באתר העתונות של אלפא, ו\או באיזהשהו מקום אחר.

אני אמנם לא מומחה גדול במבחני ריסוק, אבל בדרך כלל משתמשים במילה "תקלה" כשכרית אוויר לא נפתחת. לא כשכל הרכב קורס, הגג מתעקם וכך גם החלק האחורי.

 

זו לא תקלה.

 

מה בדיוק קרה שם לדעתך? בורג שהורכב לא נכון נשבר, ובגלל זה כל המכונית קרסה כאילו היא עשויה מקרטון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אלפא, כל אלפא, היא עניין שבלב. לי היו 2 (156) ואהבתי כל רגע. ושנאתי כל שניה. הכל לפי בלוטת החשק ובהתאם לאופי הנהיגה.

2. במוסך ובסוכנות הביטוח הן היו בסדר. לא ביקשו יותר מדי, ודאי לא יותר ממכוניות אחרות שהיו לי. מה שכן - החלפת טיימינג (לפחות במנוע הגדול, V6) היא "לא זולה" בלשון המעטה...

3. לידיעתך - טיפולים מומלץ אצל היבואן בלבד. כל השאר - "צפה פגיעה".

4. לגבי הבטיחות ב-147. בהחלט לא נוראה. ממש לא. היא א-י-ו-מ-ה!!! רכב משנת 2001 (שנת ה"יציאה לאור") שמגיע לתוצאות של רכב מאמצע שנות השמונים, במקרה הטוב... איזה תירוץ שלא ימצאו - אני לא הייתי נותן לאף נהג להסתכן כך, במיוחד לנהג צעיר שיחשוב שהוא התגלמותו הישראלית של רייקונן באמצע סטייג' בפרארי (אני יודע, עירבתי בשר וחלב).

5. לדעתי - רכב זול יחסית, מאובזר לעייפה וחשוב מכל - בטוח מאוד, ועוד "ספורטיבי" למראה - פיג'ו 307 XS/XSI בגרסת ה-3 דלתות (לגבי ה-XS כמובן). אותם שנתונים, אותם מחירים, קל בהרבה לתחזוקה ובטוח. אבל, זו רק דעתי ואני בטוח שיהיו רבים שיחלקו עליה - זבשכ"ם :)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון אני לא מתימר להיות מוסכניק - חסוך את השאלות האלה ממני, ואת הצניות שלך גם אם אפשר.

הגרסאות ששמעתי הן מאנשים פה בפורום, מה אתה רוצה?

 

msigal , תודה רבה. כעת נכנסתי לדילמה הרבה יותר גדולה. למעשה כיסית אותי מכל הכיוונים,

האוטו מהנה לנהיגה, לא ספורטיבי במיוחד לא מתפרע, יפה בפנים וחוץ, ביטוחים והצאות נלוות בגדר הסביר.

 

אבל הבטיחות, לעזאזל.

אצטרך לבדוק את הענין לעומק... אם האוטו באמת כזה לא ביטיחותי נצטרך לוותר עליו.

תודה

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול ליהיות שאני טועה. אבל...

אני אפילו עד היום הזה לא ממש שמתי לב למבחן הזה. למה? כי את האמת לא ממש חושב ומתאר לעצמי איך אני נכנס לריסוק אם הרכב העטידי שלי. גם לא רוצה לחשוב.

אני חושב איך אני יהנה ממנו. חושב איך אני אמכור אותו אולי כן, פוזה כן, יופי כן, אולי אמינות (פחות), עלות ביטוח וכאלה, חושב על זה גם. בקשר למבחן הזה אף פעם לא חשבתי על זה. וממש לא חסר רכבים אם ציונים נמוכים. במקרא שמתי לב שקריזלר ווג'יר דגם לפני אחרון שיצא ב 96 עד 2001 נירא לי, גם אם אותם ציונים. מישהו חשב על זה כאשר קנה רכב משפחתי גדול לא אדם אחד מקסימום שניים. בקרוב ל200K (חדש)! כן זה חשוב אבל נגיד ואם אני רוצה רכב מסוים על המבחן ריסוק אני אשים לב בשלב האחרון.

זה עובד יכול ליהיות אבל זאת גם אחד הדרכים לשווק את הרכב ודרך חזקה מאוד. כמו מדבקות הכוכבים על הזכוכית האחורית של רנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, הציון של ה-147 באמת מחפיר, אבל חשבת אולי למה לא בחנו גם את ה-156, לה יש ככל הנראה שלדה ומבנה לא שונים משמעותית?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...