Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה נתפסתי על 146 בכביש של 90 בדרך לבאר שבע

את האמת אני לא יודע על כמה הייתי פשוט לא שמתי לב למהירות...

אז ככה קיבלתי מנהלתי 30 יום ומשפט לעוד חודש ...

 

עכשיו השאלות..

א.מה אני עושה כדי לא לאבד את הרישיון שלי ?

ב.המליצו לי לנסות להגיע לעסקה עם התביעה ולא להגיע למשפט האם כדאי?

ג. המליצו לי לנסות לדחות כמה שיותר כי ככל שיעבור יותר זמן מהשלילה עד המשפט ולא יהיו לי עברות נוספות יש לי יותר סיכוי במשפט...

מה לעשות ...

אם יש למישהו תשובה רצינית בשבילי אז בבקשה..

אני נואש...

אגב אני נהג חדש...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

בתור אחד שעבר את זה (ומחר, ד"א, מסיים את השלילה :beerchug: לי)

השאלה היא מה יותר חשוב לך, כסף או הרישיון?

אני בגלל שהיית קצר במזומנים ויתרתי על עורך דין, במיוחד לאור חומרת העבירה שלי הוא לא היה עוזר לי יותר מדי.

קצינת המשטרה שדיברתי איתה לפני המשפט אמרה לי שאם הייתי נתפס על 130 (בכביש של )90 אז היא הייתה נותנת לי רק קנס, אבל בגלל המהירות הגבוהה (166) היא הייתה חייבת להכניס אותי לשופט.

אני, בלי עורך דין, קיבלתי שלילה ל4 חודשים בפועל ו1200 ש"ח (לא רע יחסית לחומרת העבירה ולעובדה שבאתי בלי עורך דין).

אני בטוח שעורך דין טוב היה מוציא אותי ביותר זול, אבל עורך דין טוב עולה כסף, והרבה כסף.

 

בקשר לא', עניתי לך

ב', לעסקה עם התביעה תנסה להגיע בכל מקרה, הם מעדיפים "זבנג וגמרנו" מאשר למשוך את המשפט.

ובקשר לג', אם אתה מתכנן לדחות אותו לעוד 15 שנה, אז כן זה יעזור לך, אבל אם תדחה אותו בעוד כמה חודשים זה ממש לא יעזור לך.

כך שבשורה התחתונה, אם יש לך מזומנים מיותרים, לך על עורך דין, אם לא, תתחיל לתכנן על מוניות וחברים.

 

בהצלחה במשפט

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם

הקצין ששלל לי ל 30 יום הוא חבר טוב של ידיד של אמא שלי

והוא אמר לי שיום לפני המשפט הוא ילך איתי לקצינת התביעות וידבר איתה

על עסקת טיעון טובה...

עכשיו אם אני מקבל חודשיים ומעלה שלילה אי צריך לעשות תאוריה וטסט...

עכשיו השאלה זה האם יש מצב שאם השוטר ידבר עם קצינת התביעות

היא תוכל בכלל לתת לי עונש של מתחת לחודשיים שלילה?

יש מישהו שיודע כמה אני אמור לקבל על המהירות הנ"ל?

is their a lowier in the house?

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

תראה, לפי מה שהקצינה אמרה לי "אם זה היה 130 אז הייתי מוציאה אותך רק עם קנס"

הקצינה יכולה להגיש עסקת טיעון, אבל התביעה לא חייבת לקבל אותה. אם הקצינה לא תגזים (לטובתך) אז יש סיכוי שהתביעה תקבל את העסקה.

לפי מה שידוע לי צריך שלילה של 3 חודשים כדי לעבור טסט ותיאוריה מחדש, אבל תן לי לגלות לך סוד, מנהל משרד הרישוי שאליו תלך בסוף השלילה יקבע אם תצטרך לעשות תיאוריה ו/או טסט מחדש, אין שום חוק כתוב לגבי זה, כך שזה יכול להשתנות לפי מצב הרוח של המנהל או לפי הקשרים שלך (תתחיל לפתח אותם).

אתה ראית למעלה מה אני קיבלתי ומה העבירה שעשיתי (ותתחשב בזה שעוד חבר של אבא שלי דיבר איתה לפני), כך שתעשה את החישוב שלך.

מה שאתה אמור לקבל תלוי גם במצב רוח של השופט, הוא יכול לעשות ממך שעיר לעזאזל, הוא יכול להיות חביב, או שיכול להיות שהוא עישן ג'וינט לפני המשפט ויוציא אותך זכאי, השופט במשפט שלי היה באופציה השנייה.

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

×
×
  • תוכן חדש...