Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפונטו החדשה(1100 96 150K) אצלי עשיתי בדיקת שמן שיגרתית וחקרתי עוד כמה דברים.

הסתכלתי בכיוון הגיר ויש מעל הגיר (בתקרה שלו מתחת לצינור המים של הרדיאטור) מין פתח כזה שרואים דרכו איזה חלק שמסתובב שהמנוע עובד.

עכשיו החלק הזה יבש והשאלה שלי היא האם הוא אמור להיות משומן או שזה נורמלי שהוא יבש ?

בהעברת הילוכים ההילוכים הגבוהים נכנסים כמעט חלק אבל הראשון והשני נכנסים קצת קשה ושהאוטו בתזוזה ההילוך השני נכנס ממש קשה ולא מתחת ל 20 קמ"ש אבל מחיפוש בפורום הבנתי שככה התיבה של הפונטו.

לא ידוע לי אם בעל הרכב הקודם החליף שמן גיר

אני מעוניין להחליף שמן לבד וחיפשתי את פתחי הכניסה והניקוז מצאתי בצד הגיר בורג הלן ולמעטה בורג רגיל האם אלה הפתחים?

תודה לעונים

פורסם
בפונטו החדשה(1100 96 150K) אצלי עשיתי בדיקת שמן שיגרתית וחקרתי עוד כמה דברים.

הסתכלתי בכיוון הגיר ויש מעל הגיר (בתקרה שלו מתחת לצינור המים של הרדיאטור) מין פתח כזה שרואים דרכו איזה חלק שמסתובב שהמנוע עובד.

עכשיו החלק הזה יבש והשאלה שלי היא האם הוא אמור להיות משומן או שזה נורמלי שהוא יבש ?

בהעברת הילוכים ההילוכים הגבוהים נכנסים כמעט חלק אבל הראשון והשני נכנסים קצת קשה ושהאוטו בתזוזה ההילוך השני נכנס ממש קשה ולא מתחת ל 20 קמ"ש אבל מחיפוש בפורום הבנתי שככה התיבה של הפונטו.

לא ידוע לי אם בעל הרכב הקודם החליף שמן גיר

אני מעוניין להחליף שמן לבד וחיפשתי את פתחי הכניסה והניקוז מצאתי בצד הגיר בורג הלן ולמעטה בורג רגיל האם אלה הפתחים?

תודה לעונים

 

הייתה לי SX שנת 95 חוץ מהכנסת ההילוך הראשון כאשר הרכב עוד קר והרכב נוסע לאט (לא בעצירה מוחלטת) לא הייתה שום בעייה ושאר ההילוכים עברו חלק.

יש פקק מילוי בתחתית הגיר תגש למוסך ותבקש מהם שיוסיפו לך שמן גיר צריך משאבה בשביל זה. אתה לא יכול להחליף לבד שמן גיר.

פורסם

שמן גיר ניתן לבדוק כאש הרכב על ליפט ע"י פתיחת בורג מילוי השמן המצוי בצידו של אגן שמן גיר.

שמן גיר רגיל מחליפים בדר"כ כל 60 - 90 אלף ק"מ.

כנס למוסך ובדוק מה מצב שמן הגיר מבחינת צבע וכמות. אני מציעה על שמן של BG בצמיגות 75W/90 שהוא שמן סינטטי.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

טוב תודה, אני צריך לבדוק

מהסתכלות נוספת הבנתי שזה הקלאץ וכנראה שבגלל זה הוא נראה בלי שמן ויש גם פתח מלמעלה לאיורור כנראה.

×
×
  • תוכן חדש...