Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הולך לרכוש השבוע HU של פיוניר ככל הנראה,

רציתי לשאול לגבי ה 5900 האם הוא עדיף על ה 5950? (ידוע לי כי ה 5950 מיובא ע"י עוזי רדיו ויש אחריות והכל)

פשוט שמעתי מכמה אנשים לא להתקרב ל 5950 כאילו הוא פחות טוב.. (הוא גם זול יותר באופן מפליא)

ובלי שום קשר

האם יש הבדל משמעותי בסאונד בין ה 5900\5950\4950 ?

ככל הידוע לי לכולם 3 יציאות

ל 5900 יש יציאות של 4V לגבי השאר אני לא בטוח

 

אשמח לשמוע חו"ד מקצועית :)

בנוסף חשבתי לקנות אותם בארה"ב, אך לאחר קריאת שרשורים ראיתי שיש בעיה והם לא תומכים ברדיו אירופי.

לפחות לא הדגמים הנ"ל..

(ההבל יוצא משהו כמו 100-200 שקל הפרש וזה יעלה לי ברדיו, ובחוסר אחריות + סיכון מכס. = לא משתלם).

 

בנוסף אשמח לשמוע עם מישהו רכש פעם מ Ninja-net.co.il, אני חושב לקנות מהם וחושש מעקיצה..

 

תודה רבה ויום טוב :)

פורסם

אהלן...

 

כנס לאתרים של פיוניר(רשמיים) ותעשה השוואה בין 5950 לבין 5900 (ארה"ב)

המכשירים כמעט זהים מבחינת פונקציות

לכולם יש 3 יציאות ואין הבדל משמעותי בסאונד

 

אני לא יודע איפה ראית ש5950 יותר זול..לדעתי ההפך והסיבות מובנות

אם כבר אל תתקרב למשהו זה ל5900 יכולות להיות לך בעיות כמו שרשמת של תדרים וכו'... שלא נדבר על אחריות.

 

יום טוב

פורסם

טוב אז ככה, עשיתי בירור למי שמעניין אותו

 

ההבדל הוא במקרה הזה,

 

ה 5950 (מיובא עוזי רדיו כמובן), הוא בעצם ה 4900 מארה"ב והוא כמעט זהה רק ללא אנימציות וללא יציאת 4 V וללא ג'וסטיק מלא ובטח עוד כל מיני שטויות

 

לאומת ה 5900 (יבוא עצמאי), הוא בעצם כמו ה 6950 של עוזי רדיו (הישראלי) ויש לו אנימציות ו 3 יציאות 4V ושליטה מלאה בג'ויסטיק.

הוא מומלץ יותר.

הבעיה איתם היא שהם עברו כיול באיזה מקום בארץ והאחריות שלהם בעיתית קצת.

אנשי עוזי רדיו הפחידו אותי כי המכשיר עלול לעבוד בצורה חלקית\לקויה בשל הכיול "הלא מקצועי" שלא עבר ע"י החברה.

 

שאלה נוספת לי אליכם, האם מישהו מכיר את החנות נינג'ה-נט ורכש מהם מוצר \ שמע על מישהו שרכש מהם?

אשמח לשמוע חו"ד חיובית ושלילת כאחד.

 

תודה רבה לכם והמשך יום נעים :)

×
×
  • תוכן חדש...