Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם

 

בחיפוש בלתי אפשרי לחפש את זה כי יש המון תוצאות על הגברה וכו'...

 

יש לי מערכת כזאת:

רדיו דיסק: פיוניר 3950, 4x50 rms

קומפוננט: אינפיניטי 6510, 90rms

מגבר: jbl gto 75-4, הספק 75x4

סאב: עוד אין ואולי אני אחבר אחד ביתי מעפן של xennon

 

השאלה שלי האם זה טוב להגביר את העוצמה לגבוהה ביותר, 62? ואז אני מרגיש את הרמקולים רועדים מאוד, או שכדאי להגיע למקסימום רק ברגע שיהיה לי סאב ואז ייווצר פחות עומס על הרמקולים הקדמיים?

ובכלל האם זה חוקי להגביר בצורה כזאת?

 

אשמח אם תעזרו לי, תודה לכולם!

פורסם

למיטב ידיעתי, ואני מדגיש.

 

אל תגיע לווליום המקסימלי ב-HU. במיוחד לא בסדרה 3 של פיוניר.

 

כשאתה דוחף HU אל קצה היכולת שלו, כשאתה מגיע לסף העליון, (בערך ה-10% האחרונים בסקאלת הווליום) אתה מקבל עיוות.

 

אני ממליץ לך לא לעבור את ה-50 מתוך -62, ויהי מה.

תרחם על האלמנטים. הם שלך אחרי הכל.

פורסם
למיטב ידיעתי, ואני מדגיש.

 

אל תגיע לווליום המקסימלי ב-HU. במיוחד לא בסדרה 3 של פיוניר.

 

כשאתה דוחף HU אל קצה היכולת שלו, כשאתה מגיע לסף העליון, (בערך ה-10% האחרונים בסקאלת הווליום) אתה מקבל עיוות.

וואלה?לא שמעת על כיוונים?

אני ממליץ לך לא לעבור את ה-50 מתוך -62, ויהי מה.

תרחם על האלמנטים. הם שלך אחרי הכל.

 

ממ....

פורסם

א.שלומי התגובה שלך לא קשורה לכלום. זה שלמדת כמה מילים חדשות בפורום לא אומר שבכל מצב אתה צריך להשתמש בהן לא לצורך.

 

ב. לפות השרשור, עזוב את האלמנטים. אתה פשוט פוגע בשמיעה שלך בצורות בלתי הפיכות. אם בשביל לעשות קצת יותר רושם , או מסיבה לא מובנת אתה רוצה להיות חצי חרש בגיל 25 תמשיך לעשות ככה.

תתרגל למשפט: "מה? לא שמעתי"

פורסם

השאלה שלי האם זה טוב להגביר את העוצמה לגבוהה ביותר, 62?

לא , זה ממש לא טוב, אפילו גרוע .

 

ואז אני מרגיש את הרמקולים רועדים מאוד,

אולי תעשה חיפוש על "קליפיניג" ומה זה עושה למערכת שלך.

 

או שכדאי להגיע למקסימום רק ברגע שיהיה לי סאב ואז ייווצר פחות עומס על הרמקולים הקדמיים?

גם אז לא כדאי ,

מה שרע - נשאר רע.

 

ובכלל האם זה חוקי להגביר בצורה כזאת?

לא יודע אם המשטרה תעצור אותך, אבל אתה בטוח תשרוף רמקול או טויטר ,

אני יכול לנחש כמעט בוודאות , בעוד כשבועיים , ייפתח שרשור שנושאו:

"הרמקול/טויטר -מחרחר , מה לעשות? "

 

אם אתה הולך להרוס לעצמך את המערכת , וגם את האזניים , תמשיך בדרכך-

הנזק יגיע מהר מכפי שאתה חושב.

 

 

אשמח אם תעזרו לי, תודה לכולם!

תעזור קודם לעצמך , ע"י חיפוש של "עיוות", "clipping " ,

 

 

אתה נוסע עם פיוני-איכס סדרה 3 , וחושב שיש לך מכשיר "היי-אנד" שמגיע לווליום מקסימלי ללא עיוותים,

החיים יפים , לא ?!

 

מידן.

ZZR

פורסם

חבר'ה, תודה על התגובות הכנות

 

איזה באסה, אז לא מספיק לי הווליום :)

 

עשיתי חיפוש מידן תודה רבה, מצאתי אחלה מאמר:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/10-12-2002-DIY-Setting-Gains.html

 

בקיצור עכשיו אני יודע שלא כדאי להגביר על יותר מ-50, מקווה שאני אעמוד בזה.. :)

 

השאלה שלי אולי כדאי לי ללכת למתקין שישנה כיוונים קצת? בכל זאת אני מרגיש עיוות כשאני מגיע ל-55 ומעלה

פורסם

כן.

לדעתי העיוותים שלך מגיעים מהקומפוננט שחתוך נמוך מדי, ואז מתחילים לשמוע "מריחות" מהוופרים הקדמיים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ממ....

וואלה...

לא שמעת על שתיקה שווה זהב?

 

לפותח השרשור, אני חוזר שוב. אל תעבור את ה-50 בפאנל.

 

תכוון נכון ואז תוכל להגיע לווליום מקסימלי בעזרת כיוון המגבר.

פורסם

בכל זאת אני מרגיש עיוות כשאני מגיע ל-55 ומעלה

 

 

 

 

לא ענו לך על השאלה?!

תסתכל מה כתבו לך ,

או שאתה לא קורא , או שאתה לא מבין מה כתבו.

תקרא בעיון את התשובה הבאות .

 

רמז: המכשיר שלך מעוות .

 

 

 

אל תגיע לווליום המקסימלי ב-HU. במיוחד לא בסדרה 3 של פיוניר.

כשאתה דוחף HU אל קצה היכולת שלו, כשאתה מגיע לסף העליון, (בערך ה-10% האחרונים בסקאלת הווליום)

אתה מקבל עיוות.

 

אני ממליץ לך לא לעבור את ה-50 מתוך -62, ויהי מה.

 

אתה נוסע עם פיוני-איכס סדרה 3 , וחושב שיש לך מכשיר "היי-אנד" שמגיע לווליום מקסימלי ללא עיוותים,

 

 

.

ZZR

פורסם
ממ....

 

שלומי אין צורך לרשום דברים שאתה לא יודע בוודאות כי אתה מטעה אנשים אז תחסוך מאיתנו ומהבחור שפתח תשרשור את ההודעות האלה.

 

הסקלה של הווליום במכשיר לא נועדה שיגיעו איתה עד לסוף וזה לא משנה גם אם תשים על גיין 0.

זה כמו שאתה לא תשים את כל הגיינים במגבר עד הסוף ואז תשתמש בווליום נמוך ברדיו דיסק.

אתה צריך להגיע לאיזון מסויים בין הגיין לווליום במכשיר שלך ורצוי שזה יהיה עם יחס נורמלי.

וזה הסיבה שמכשיר עם פרה אווט גבוה יותר לא ידרוש גיין גבוה במגבר.

ולהגביר במכשיר עד הסוף זה כמו לפתוח גיין עד הסוף זה לא בריא.

 

לפותח השרשור

אני מאמין שאת נושא הווליום אפשר לשפר עם כיוונים נכונים כי הרמקול של האינפינטי הוא רמקול חזק.

והמגבר של הJBL הוא גם מגבר חזק תלך למישהו שיכוון לך את העסק הזה ואולי אתה חושב שזה לא חזק כי אין לך סאב אז תנסה להוספיף סאב ואחרי זה תחליט אם זה חזק או לא

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

ואולי אתה חושב שזה לא חזק כי אין לך סאב אז תנסה להוסיף סאב ואחרי זה תחליט אם זה חזק או לא

 

 

אין לו סאב?!

אי אפשר לקבל צליל מאוזן ברכב עם 2 קומפוננטים או 6*9 אחוריים,

הסאב אמור להשלים את הצלילים הנמוכים, אפילו shlomiiii יאמר לך .

ZZR

פורסם

אוקיי אז אני חושב שאני אלך למתקין שיכוון לי שוב, אני אגיד לו שכנראה הקומפוננט חתוך נמוך מדי, מידן, אם הייתי קונה hu אחר עם הספק יותר גבוה העוצמה הייתה יותר גבוהה נכון?

 

מכיוון שה-hu הוא 4x50 ולאחרים יש הספק יותר גבוה אני יכול להחליף Hu ולקבל יותר נכון?

פורסם
אתה נוסע עם פיוני-איכס סדרה 3 , וחושב שיש לך מכשיר "היי-אנד" שמגיע לווליום מקסימלי ללא עיוותים,

החיים יפים , לא ?!

 

מידן.

 

אם Pioneer זה איכס.. משמע לא מספיק איכותי, מותר לשאול עם מה אתה שומע? או לחילופין מה אתה ממליץ באותו סכום כסף?

פורסם

הנושא סוטה מהתוכן המקורי.

 

דיונים בנושאים אחרים, יש שיתבצעו בשרשורים מתאימים לגופם של העניינים.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...