Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הרבה זמן לא חיפשתי רכיב אודיו חדש כיוון שיש את הכול הכוונה כמעט הכול. עד אתמול היה לי באוטו סאב של סרווין ווגה HED12 300 RMS שעבד נחמד, אתמול הוא נמכר ונותרתי לבד עובד עצות.

 

המתמודדים הם

FOCAL 27KX שהוא 300 RMS

FOCAL 33K דגם נחות וישן מהKX אך הוא 400 RMS

IDMAX12-10

JL W6

 

כול הסאבים הנ"ל הגיעו לגמר מבחינתי אך אני עדיין לא יודע מה יתן בראש הכי טוב ולא בהכרח לשבור את האוטו המטרה דיוק מהירות ועוצמה

הסטאפ מופיע בחתימה. לאחר סקרים בירורים ריחרוחים התיעצויות ובקיצור ז**** מוח לכאלה ואחרים נותרתי עם הסאבים הנ"ל חייב לציין ששמעתי את כולם אך עדיין לא שמעתי ואמרתי זהו אותו אני לוקח

 

לסאב תיהיה הגברה של 400-600-800

תקציב הוא כמובן כמה שיותר נמוך ועד 2000-2500

סוגי מוזיקה הם הכול אך למען היותנו מדוייקים מזרחית האוס וטראנס ושחורה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

 

IDMAX12-10 (נקודה!)

 

 

מובן?

 

**********הערת מינהל המערכת לדראגסטר והמצוטט :**********

 

נא לא להגדיל פונטים. גודל 2 הוא הגודל הראוי לפונטים.

 

****************************************

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

JL W6 מיבלי לחשוב ביכלל סב מדויק מהיר אחד הסבים היוטר טובים שיצא לי לישמוע .

 

 

**********הערת מינהל המערכת ליחיאל:**********

 

נא לא להגדיל פונטים. גודל 2 הוא הגודל הראוי לפונטים.

 

****************************************

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

יחיאל אתה מוכן להגיד לי איפה ניתן להשיגם בזול עם יש דרך אחרת חוץ מרדיו מילאנו

וכמה הוא עולה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

Phase linear high grade

אין לדעתי בכלל שאלה.

אם בא לך בכלל לחסוך ולקנות סאב מוזיקלי אמיתי , תקנה מק אודיו מקסימוס 12".

יעלה לך עם תיבה 1300-1400 שקל.

 

אלו שני סאבים איכותיים ביותר .

אל תלך עם הזרם, תלך עם מה שטוב.

פורסם

אתה באמת משווה את המקסימוס ל IDMAX ???

 

שאתה רושם אל תלך אם הזרם אלה תלך על מה שטוב , אני רק רוצה להבין , לדעתך ה IDMAX הוא לא טוב ?

 

X-net , ה W-6 הוא סאב טוב מאוד , הייתי מעדיף את האודיופיל של גנסיס עליו , שניהם יתנו SQ איכותי.

מעבר לזה ה IDMAX לוקח את שניהם בזכות היכולת שלו גם להישמע חזק וגם לשמור על SQ ברמה גבוהה. אני חושב שכיום אין סאב שנותן פייט ל IDMAX.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

את הIDMAX אפשר להשיג ב2400

את ה27KX אני יכול להשיג במחיר חדש במחיר של יד שנייה

ובכמה ניתן להשיג את הW6

עם מישהו יודע איפה אני יכול להשיג בזול יותר בבקשה...

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

כרגיל עופר אתה וההתלהמות שלך.

לא מפתיע אותי.

לא אמרתי כזה דבר.

לאידיקיו אני משווה את ההי גרייד.

אבל ב1300-1500 ש"ח הייתי לוקח למגבר חזק את המקסימוס.

אם לי היה מגבר באמת חזק אז הוא היה יושב אצלי ברכב.

פורסם

מה, זהו? לא הייתי שלוש שבועות בפורום, וכולם שכחו על הXLS?? חשבתי שהוא יככב פה כמו בכל שרשור אחרון בתקופה האחרונה. :)

 

בכל מקרה, מתוך הרשימה - רק IDMAX! ורצוי הגירסא של ה10" - סאב מפלצתי, ומהיר יותר מאחיו הגדול. (לא נופל בעוצמה לדעתי).

 

הרשה לי לצרף לרשימה את הXXLS 12" של פירלס, או את אחיו התאום XLS של ג'נסיס אודיופיל (שמעתי את שניהם והם נשמעים ונעים בדיוק אותו דבר לדעתי), או את אחיו השלישי Xetec Gravity XLS. שלושתם סאבים מבוססים על הדרייבר של פירלס עם שינויים קלים בסאונד (אבל בלי הבדלים מורגשים לדעתי).

אלה סאבים מדוייקים בטירוף! (כן, גם מדוייקים יותר מהIDMAX 10", בדוק.) אבל יחסית יותר חלשים (טוב נו, 1000 וואט מול 250) ויורדים קצת פחות נמוך. עדיין עם נתונים מאוד מרשימים, אבל בחצי מהמחיר של IDMAX.

 

אם אתה מעוניין - במפגש הקרוב במרכז אתה מוזמן לבוא לשמוע את הפירלס.

בברכה!

יונתן.

פורסם

את הפירלס רק מחו"ל. בארץ יש כמה ג'נסיס אודיופיל וזטק גראויטי בודדים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש הרבה סאבים טובים אבל החלטתי שאו ה27KX המחיר שלו קורץ לי ממש או הIDMAX יש מקום שניתן לקנות את האימייג בזול מ2400

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אולי אני משוחד כי אני בעליו הגאה של IDMAX 10

אבל לדעתי לא שמעתי סאב שיכול לפרק רכב בעוצמה ועדיין שומר על זכות הדיוק

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...