Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פיג'ו 406 עם רדיו טייפ מקורי של פיליפס. לרדיו יש שליטה מההגה ותצוגה עלית בדש.

אני רוצה לשמור על מקוריות הרדיו, אך להוסיף מחליף דיסקים. נראה לי שלמצוא אחד מקורי של פיליפס זו משימה לא פשוטה, האם יש פתרונות להרכבת מחליף דיסקים לא מקורי? האם מישהו כבר התנסה בהרכבה כזאת?

פורסם

התנסתי בזה לפני כ- 4 שניםבפיז'ו 306. חרשתי את כל הארץ וגם חול כדי למצוא צ'ינג'ר שיתאים לרדיו טיפ המקורי, חיברו לי אולי 20 מכשירים שלא התאימו, עד שלבסוף מצאתי חנות ברשל"צ שהיה לה מתאם לצ'ינגר של קנווד שהתאים. תבדוק, אולי במקרה עוד יש להם את אותה סחורה ישנה, הם נקראים לה קאר, זאת חנות שכבר המלצתי עליה כאן, אם תרצה אוכל לקשר אותך אליהם

פורסם
התנסתי בזה לפני כ- 4 שניםבפיז'ו 306. חרשתי את כל הארץ וגם חול כדי למצוא צ'ינג'ר שיתאים לרדיו טיפ המקורי, חיברו לי אולי 20 מכשירים שלא התאימו, עד שלבסוף מצאתי חנות ברשל"צ שהיה לה מתאם לצ'ינגר של קנווד שהתאים. תבדוק, אולי במקרה עוד יש להם את אותה סחורה ישנה, הם נקראים לה קאר, זאת חנות שכבר המלצתי עליה כאן, אם תרצה אוכל לקשר אותך אליהם

האם מדובר ברדיו של פיליפס?

אולי מישהו התנסה ברדיו הספציפי הזה?

פורסם

גם אצלי זה היה פיליפס, אבל זה לא סתם פיליפס, הם עשו שם משהו בקידוד של הרדיו (או משהו מעין זה ) כך שאי אפשר יהיה לקרוא את הנתונים מצ'ינג'ר לא מקורי. אבל יש מתאם לפתור את הבעייה הזאת, רק שלפני 4 שנים לקח לי הרבה זמן למצוא את זה, כדאי לך לבדוק בחנות שציינתי.

×
×
  • תוכן חדש...