Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות לקנות הרץ אנרגי 12' .

יש אפשרות לקנות את הסאב ב סליל בודד של 4 או שניי סלילים של 4 .

מה שלכות של כל אחת מהגרסאות הנל',

אני מתכוון לחבר את הסאב בגישור שמוציא קרוב ל 500 RMS. ב4 אום (ככל הידוע המגבר לא תומך בגישור על 2 אום (לא יציב) מגבר סאונד סטרים טרנטולה 960.4

אז נגיד ואני יחבר את הסאב בסופו של דבר ב 8 אום אני מעריך שהסאב יקבל 300-200 RMS, האם המגבר יוכל "לסחוב" את הדבר הנל'.

או שהוא יכנס לפרוטקשן , והאם בכלל הוא יוכל לפתוח את הסאב .

ומה הבדל הכרוני בין שניי סלילים לסליל בודד בהפקט של הסאב

כל חוות דעת תתקבל בברכה בתודה מראש לאון.

ומה מחירו כיום בחניות בערך תודה.

הסאב בשניי המקרים מגיע ללא תיבה , ככה שתיבה תבנה באופן עצמי.

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

סאבים שהם בעלי שני סלילים של 4 אוהם בד"כ ההתנגדות הסופית שלהם זה 2 או 8 אוהם..

 

ב8 אוהם - אם המגבר בגישור הוא על 4 אוהם זה יותר קל למגבר

 

מקווה שהבנת.:roll:

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
סאבים שהם בעלי שני סלילים של 4 אוהם בד"כ ההתנגדות הסופית שלהם זה 2 או 8 אוהם..

 

ב8 אוהם - אם המגבר בגישור הוא על 4 אוהם זה יותר קל למגבר

 

מקווה שהבנת.:roll:

זה שזה יוקל אני יודע הוא התחמם פחות ויהיה אפקטיבי יותר אבל השאלה האם הוא יתן מספיק כוח , על מנת לפתוח את הסאב שהוא בערך 300-350 RMS עם סנסיביטי גבוהה מאוד!

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם
מה הספק שהוא מקבל? ומה הספק שהמגבר מוציא ב 4 אום אצלך בגישור

 

 

הסאב הוא 400 RMS שני סלילים 4 אוהם כ"א

 

בגישור הוא מקבל 285 W RMS ב 4 אוהם..

 

המגבר Z4200

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
לא הבנתי את הדילמה פה:

יש גרסא של סליל אחד של 4.

מה הבעיה לקנות גרסא זו ולגשר כרגיל?

אז בדיוק מה שאני שולא מה השלכות של זה מול הסאב הפציפי הזה , מה הבדל בין שניי הגרסאות?

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

אין השלכות.

האחד מתאים פיקס - 4 אוהם מול הספק מקסימלי ב 4 אוהם.

השני לא מתאים - שניים של 4 (דהיינו 2 או 8 אוהם) מול הספק מקסימלי ב 4 אוהם.

תבחר את המתאים.

×
×
  • תוכן חדש...