Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי לפרק את הצינור שמוסמן בכחול שהוא בעצם צינור של ה"RAM AIR" המקורי שהגיע עם האוטו

ולפרק את מה שמסומן באדום ולהתקין שם את הפילטר אוויר...

 

אני מתבלט בגלל שהפילטר יהיה קרוב מידי למנוע , אבל מצד שני באופן קבוע נכנס אוויר טרי מחוץ ובלי סיכוי להירטב(או שכן???)

 

מבפנים הוא יהיה ממוקם כאן הפילטר (מסומן בצהוב)

filtersa0.jpg

 

 

מבחוץ האוויר יכנס מכאן

dscn6188hy6jr9.jpg

 

 

**************************אל תציעו פילטר INBOX כותנה**************************

 
 

 

 
 
פורסם

כן נציע לך פילטר INBOX כותנה 8)

המיקום שציירת חם ביותר, כל האוויר שיוצא מהרדיאטור יכנס לפילטר בטמ"פ של 60-80 מעלות !!!

ראה את הניסוי שעשיתי ללאון (תא מנוע כמעט זהה ועם אותו מנוע)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הי תמיר,

גם אצלי בfr הפילטר ממוקם באותו מקום אך בהחלט ניתן להאריך את הצינור יותר לעבר המיכל של השפריצרים, אצלך בערך 5 ס"מ ימינה. בנוסף אני שוקל להחליף את הצינור שמסומן אצלך בכחול ולסדר צינור שיתחבר לפילטר וייצור מין ראם-אייר שכזה.

במקומך לא הייתי מחליף את הפילטר אלה מזיז אותו ימינה ו/או מנסה לארגו ארם-אייר.

גם אני לא שם בנתיים inbox - הרעש פשוט ממכר מדי...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...