Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברה

השבוע אני מתקין את המערכת ומה שנשאר לי זה לקנות את החיווט.

יש לי רדיודיסק קלריון 866 3 יציאות RCA

מונו שיתן 800 רמס ב אוהם לזוג סאבים

ומגבר 4 יציאות שיספק 200 רמס ב 4 אוהם

 

1)איזה חיווט לשים ל חשמל 2G שמתפצל ל 4G?או 4G שמתפצל ל 8G? ופיוז של כמה אמפר לשים?

2) כמה חוטי RCA אני צריך בשביל לחבר את הקומפוננט ו זוג סאבים?

 

וכמובן אם לא קשה לכם המלצה למקום שמומלץ לקנות ממנו את החיווט כמה שיותר זול(לא נשאר לי כסף אחרי הוצאה של 11K שקלים)

 

ואיפה ניתן לעשות כיוונים ? קראתי בFAQ על כל מני שיטות כיוון כמו להפוך פאזות של הסאבים/קומפוננטים וממשך הסתבכתי. בנוסף אין לי שום ידע קודם, זאות המערכת הראשונה שלי.

ולכן אני צריך מקום לעשות את הכיוונים .אם יש משהו בפורום שיכול לעזור /להסביר לי -אני אודה לא מאוד.

 

תודה מראש

פורסם

בקשר לחיוט רצוי להעביר 2 כבלים נפרדים של 4 גייג זה יספיק לך

 

בקשר לכיוונים לא רשמת מאיזה איזור אתה ככה שנדע לאן לשלוח אותך

HU: Pioneer 880prs, Component: mbq-qsc216 Rear: mbq RUA 216 Amp1: p.g x400.1Amp2: MBQ PAB4100 Sub: Infinity kappa perfect 12.1

פורסם
בקשר לחיוט רצוי להעביר 2 כבלים נפרדים של 4 גייג זה יספיק לך

 

בקשר לכיוונים לא רשמת מאיזה איזור אתה ככה שנדע לאן לשלוח אותך

 

רצוי מאזור המרכז

למה 2 של 4G? אך אני ישים 2 פיוזים

×
×
  • תוכן חדש...