Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לאחרונה קניתי סיטרואן ברלינגו שנת 2000 ללא טורבו עכשיו השאלה שלי היא כזאת : המנוע כשיוצא מהחברה הרי מספק 71 כוח סוס , אבל לאחר 7 שנים על הכביש ו 160000 אלף קילומטר (לא הרבה אני יודע) כשעשיתי בדיקה בקומפיוטסט אמרו שהמנוע מוציא בסביבות ה55 כ"ס כשהמומנט תקין האם אני יכול להעלות את הכוח סוס באיזו שהיא דרך ? לא מעוניין לעלות בהרבה אבל לפחות לנסות להגיע חזרה להספק המקורי ? כי הרי עם 55 כ"ס חמישה אנשים באוטו עם ציוד ומזגן באמצע אוגוסט יהיה קשה לא ?

אשמח לקבל רעיונות ...

HU:CLRION DXZ755MP

COMP:MOREL PULSE

SUB:ROCKFORD P2

פורסם

בד"כ הנתון הרשמי לא כ"כ מדוייק; הכח שנמדד אצלך היה בגלגל ולא במנוע.

ברוב הפעמים נמדדים פחות סוסים בגלגל בגלל הפסדי כוח (מהתמסורת שמחברת את המנוע לגלגל).

אני לא יודע עד כמה המנוע של הברלינגו עמיד ומה מצבו של הרכב שלך.

כדי שתבדוק את העניין, אבל לדעתי השיפור הכי טוב שתקבל יהיה התקנה של טורבו בגדישה נמוכה, כמו בגירסאות החזקות יותר של הרכב.

 

זה עסק לא פשוט וזול במיוחד אבל תוכל למצוא טורבו מפירוק ולהוזיל עלויות..

פורסם

זה האוטו שלך? למה קנית אותו אם הוא חלש מדי?

אין מה לשים טורבו, זה רכב עבודה, לא נראה לי שאתה תשבית אותו לחודש בשביל פרוייקט.

תמכור ותקנה שנת 2003 HDI, תעלה כמו הפרוייקט טורבו.

 

נ.ב.

איבוד כוח בגלגלים, הוא כ-15% בהנעה קידמית. אז:

55 * 1.15 = 64. מפלצת!!!!!!

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לא צריך

בד"כ בבדיקת דינמומטר, לאחר מדידת הספק, מתבצע תהליך של מדידת ההפסדים בגלגלים ומערכת ההינע-גיר.

כל מכונת דיינו סבירה משקללת את הנתונים ומוציאה שני נתונים, כ"ס בגלגלים, כ"ס במנוע, כולל גרף.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...