Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצה למכונית בשביל חבר תקציב 45-50 K

תנאים

1פוזה

2צריכת דלק סבירה בערך 10 ל1

3מהירה עם מנוע טוב ופוטנציאל לשיפורים

 

הוא חושב על BMW כמו אצלי או 320 או 318

בין השנים 95 -94

 

הכסף רק ל אוטו לא כולל ביטוח

יש מספיק כסף לתחזוק

פורסם
המלצה למכונית בשביל חבר תקציב 45-50 K

תנאים

1פוזה

2צריכת דלק סבירה בערך 10 ל1

3מהירה עם מנוע טוב ופוטנציאל לשיפורים

 

הוא חושב על BMW כמו אצלי או 320 או 318

בין השנים 95 -94

 

הכסף רק ל אוטו לא כולל ביטוח

יש מספיק כסף לתחזוק

 

אם הוא הולך על BMW אז שיקח בחשבון ביטוח גבוה וחלפים יקרים ...

 

אופציות נוספות שיתנו הרבה פוזה אבל לא הרבה מהירות זה טיגרע ומגאן קופה ...

 

אני הייתי הולך על MX3 (יתרונות-בסיס טוב מאוד לשיפורים, חסרונות- קצת ישנה) או טויוטה סליקה (חסרונות- ישנה ואין בכלל פוזה, יתרונות- הנעה כפולה) או 106 GTI (החסרון- פוטנציאל לא כ"כ גבוה לשיפורים בגלל שאי אפשר להכניס אפילו יד מתחת למכסה מנוע, יתרונות- שלדה מטורפת :twisted:) ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
המלצה למכונית בשביל חבר תקציב 45-50 K

תנאים

1פוזה

2צריכת דלק סבירה בערך 10 ל1

3מהירה עם מנוע טוב ופוטנציאל לשיפורים

 

הוא חושב על BMW כמו אצלי או 320 או 318

בין השנים 95 -94

 

הכסף רק ל אוטו לא כולל ביטוח

יש מספיק כסף לתחזוק

 

סיוויק הטצ'בק ידנית מהשנים 93-95

כוח מנוע, פוזה(של ערסים) :lol: ,אמינה וניתנת להמון תוספות ושיפורים...

לטעמי זה אחלה אוטו. 8)

וישאר לו עודףףףףףף לשיפורים.

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

 

אני הייתי הולך על MX3 (יתרונות-בסיס טוב מאוד לשיפורים, חסרונות- קצת ישנה) או טויוטה סליקה (חסרונות- ישנה ואין בכלל פוזה, יתרונות- הנעה כפולה) או 106 GTI (החסרון- פוטנציאל לא כ"כ גבוה לשיפורים בגלל שאי אפשר להכניס אפילו יד מתחת למכסה מנוע, יתרונות- שלדה מטורפת

 

 

ממתי MX3 היא כזה פוטנציאל שיפורים כזה גדול?

ממתי אי אפשר לשפר 106GTI?

והאי דיוק הגדול ביותר, ממתי לטויטה סליקה יש הנעה כפולה? :shock: (א-י-ן לה)

די לדבר שטויות! :evil:

 

 

לשואל השאלה, בימר לא תיתן צריכת דלק של 1 ל 10. אם הוא מוכן לוותר על זה, שיחפש גרסת קופה כל שהיא, שיקח בחשבון גם עלויות ביטוח גבוהות ועלויות חלפים גבוהות.

 

גיא.

פורסם
המלצה למכונית בשביל חבר תקציב 45-50 K

תנאים

1פוזה

2צריכת דלק סבירה בערך 10 ל1

3מהירה עם מנוע טוב ופוטנציאל לשיפורים

 

הוא חושב על BMW כמו אצלי או 320 או 318

בין השנים 95 -94

 

הכסף רק ל אוטו לא כולל ביטוח

יש מספיק כסף לתחזוק

 

בימר זה טוב ...

זה גם פוזה ...

זה גם הנאה מהנעה אחורית ...

 

אבל זה גם הרבה דלק .. אין סיכוי ל1-10 ....

זה הרבה ביטוח ..

ונדמה לי שב50K אתה יכול למצוא בסבובות מודל 92 או 93 לא 95 !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

יש סיכוי קטן שדוד שלו יכול למכור לו את הסיאט לאון שלו במחיר של 60K

הוא ביקש את דעתכם על האוטו(צריכת דלק,ביצועים ,פוטנציאל לשיפורים)

 

האוטו שנת 2002 4X2

במחירון הוא 120K

 

 

תודה

פורסם
יש סיכוי קטן שדוד שלו יכול למכור לו את הסיאט לאון שלו במחיר של 60K

הוא ביקש את דעתכם על האוטו(צריכת דלק,ביצועים ,פוטנציאל לשיפורים)

 

האוטו שנת 2002 4X2

במחירון הוא 120K

 

 

תודה

 

דעתנו שזה מוזר.

 

ראשית בשנת 02 נמכרו ה 4 על 4 ולא הקדמית (כמו שאתה טוען). שנית המחיר נראה מוזר... דוד שלו רוצה לתת לו מתנה 60K? שיתן לו 40 מוזמן ושהבחור יקנה רכב שיותר מתאים לו.

 

שים לב אגב שאתה חוזר פה על סטירה די בסיסית. צריכת דלק ושיפורים. מי שרוצה רכב מהיר במיוחד צריך לוותר על סעיף צריכת הדלק. מנוע 1.8T כאשר ילחצו עליו יאכל הרבה דלק. חבר שלי עם איביזה סטנדרטית עומד על צריכה ממוצעת של 1 ל 7.5 בערך.

פורסם
המלצה למכונית בשביל חבר תקציב 45-50 K

תנאים

1פוזה

2צריכת דלק סבירה בערך 10 ל1

3מהירה עם מנוע טוב ופוטנציאל לשיפורים

 

הוא חושב על BMW כמו אצלי או 320 או 318

בין השנים 95 -94

 

הכסף רק ל אוטו לא כולל ביטוח

יש מספיק כסף לתחזוק

 

סיוויק הטצ'בק ידנית מהשנים 93-95

כוח מנוע, פוזה(של ערסים) :lol: ,אמינה וניתנת להמון תוספות ושיפורים...

לטעמי זה אחלה אוטו. 8)

וישאר לו עודףףףףףף לשיפורים.

אלעד.

 

מסכים בהחלט, אוטו חזק מאוד הגרסה הישנה של ה-1600, יפה, עם הצבע הנכון יש עליה המון פוזה, בקשר לשיפורים מה אני יגיד לך היא לא טורבו אבל ניתנת לשיפורי מנוע מינוריים, יש לי חבר שהיה לו אותה שיפר אותה לאללה אמר לי שבסוף היו לה 140 כ"ס שזה לא רע בכלל לאוטו כזה (בהשוואה להטצ'בק חדשה שיש לה 90 כ"ס) אבל יש מצב שסתם זיין תשכל אל תסמוך על זה וזהו.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

האצ'בק מהדגם של שנת 95 בעל 125 כ"ס.. (זה בדיוק אותו מנוע 1600 שיש להונדה סיוויק הרגילה מאותו שנתון)

אולי אפשרי להוסיף לרכב 15 כ"ס עם אי אלו שיפורים מינוריים כביכול שחבר שלך עשה.

(כל זה בהנחה שהרכב המדובר אכן מהשנים האלו.. ולא חדש יותר.. וגם אז אני חושב שאין לו 90 כ"ס אלא יותר)

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

×
×
  • תוכן חדש...