Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שואל על מגבר וסאב לפונטו

המגבר יצטרך להרים קומפוננט של מורל פולס ואחוריים של פיוניר 460

והסאב יעבוד על מגבר של פלטינום אודיו 94.4

אם אפשר הצעות לסאב ומגבר עד 1200 שקל תודה

פורסם

לדעתי הוא מסבך את העיניינים, למה צריך מגבר 4 ערוצים רק לסאב?

שאת המגבר שיש לו פלטינום אודיו 94.4 יחבר את הקומפוננט+סאב שיקנה.

ואת האחוריים לרדיו דיסק.

 

מה שהוא צריך, זה רק סאב וזהו, ב-1200 ש"ח הוא מוצא סאב מצויין.

 

אם הוא ישתמש במגבר הנ"ל, הוא יצטרך סאב עד 300RMS כדי שישים אותו בגישור.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
אז אולי שיקנה מונו רק לסאב

ואת הקומפוננט והאחוריים ל94.4??

אפשרי??

ואיזה סאב אתם ממליצים לו לקנות?

הוא חושב על קיקר הכסוף

מגבר 94.4 לאחוריים ולקידמיים, ומונו לסאב זה טוב.

זה אפשרי כמובן.

 

אפשר סאב כזה:

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=130349

שעולה 380 בטומקאר (אם חבר שלך גר במרכז שיסע לשם)

ומגבר בשבילו, שמישהו אחר ימליץ כי אני לא מוצא משהו טוב.

 

ואולי אפשר ללכת בכיוון של יד שנייה

Kia Sportage, 2014 

 

×
×
  • תוכן חדש...