Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי באוטו מצבר שנפ בן כשלוש שנים. היום בבוקר השארתי את האורות קריאה ועכשיו אני לא מניע. (תיכף יבוא חבר עם כבלים...)

 

השאלה שלי : האם הלך המצבר או שעדיין יש לו Juice ?

 

להחליף מצבר ?

פורסם

התנע את הרכב, בעזרת כבלי התנעה מהחבר, בצע נסיעת מבחן ארוכה של רבע שעה לפחות, ללא אורות, מזגן או צרכני חשמל בזבזנים אחרים, וסע לשלום, מצבר מתרוקן, וניתן להטעינו בקלות, על ידי נסיעה ארוכה, אם אחרי כל השארת אורות דולקים, היו צריכים להחליף מצבר, יצרני המצבר לא היו עומדים בעומס.

 

בדוק ומלא מים מזוקקים, עד לגובה של סנטימטר מהלוחות, ולא יותר לפי הוראות של ירון מאיר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

וואלה. קודם כל תודה.

 

ואם המצבר בן שלוש שנים ? שמעתי שיש מצבים בהם המצבר 'מתייבש'. איך ניתן לדעת זאת ?

פורסם

ישנם 2 סוגי מצברים.

הראשון נקרא מצבר ללא טיפול-

כלומר אין לו פתחי מילוי למים מזוקקים .(האמת הם ישנם אבל סגורים עם "פלומבה")

 

המצבר השני הוא המצבר שניתן לפתוח את פתחי המילוי ולבדוק מידי פעם את מפלס הנוזל שבמצבר.

לכן בדוק אצלך ברכב איזה סוג מצבר יש לך.

 

ואם יש לך את המצבר עם פתחי המילוי ,- מלא מים מזוקקים שיכסה את הרישתית שבתוך התא.

לא למלא יותר מידי שלא יגלוש החוצה.

הזהר על הבגדים.

 

ירון מאיר

פורסם

אני בודק את גובה הנוזל על בסיס קבוע והוא תקין.

 

השאלה שלי היא האם נגמר המצבר. האם הוא איבד את יכול שימור האנרגיה שלו. (כשאמרתי התייבש התכוונתי לזה שהוא מת)

פורסם
התנע את הרכב, בעזרת כבלי התנעה מהחבר, בצע נסיעת מבחן ארוכה של רבע שעה לפחות, ללא אורות, מזגן או צרכני חשמל בזבזנים אחרים, וסע לשלום, מצבר מתרוקן, וניתן להטעינו בקלות, על ידי נסיעה ארוכה, אם אחרי כל השארת אורות דולקים, היו צריכים להחליף מצבר, יצרני המצבר לא היו עומדים בעומס.

 

בדוק ומלא מים מזוקקים, עד לגובה של סנטימטר מהלוחות, ולא יותר לפי הוראות של ירון מאיר.

בברכה

צביקה

 

בצע את הפעולות שאמר לך צביקה .

ולאחר מכן נסה להתניע את המנוע.

אם המנוע מניע אז הכל בסדר ואין צורך בהחלפת מצבר.

אם לא מניע תדאג שמחר בבוקר מישהוא יתן לך כבלים להתנעה.:lol:

 

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...