Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, החלטתי שהלוחיות רישוי ברכב החדש שלי ישנות מדי וחטפו יותר מדי פגיעות. דבר שמעצבן לי את העין.

איפה המקום הכי זול לעשות זוג חדש? (עמית זרק משהו על איזור המגורים של ל')

הכי זול שמצאתי עד עכשיו זה 50 ליחידה...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא חושבת שהמקום עדיין נפתח, אני מוכנה לעבור במקום בסיום יום העבודה ולבדוק במידה והמקום יהיה עדיין פתוח.

ולדעתי לוחית ב 50 ש"ח זה מחיר סביר ביותר, אני בספק אם תמצא במחיר זול יותר.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לפחות לו יש ב.מ.וו. :-D

 

(בצחוק, כן?) :D

 

ועל זה כבר אמרו לפני "איזה קאמבק" :)

 

 

בכל מקרה, אני בעד לוחית נטולת דגל, אבל לא מסיבות אסטיות - אלא פרקטיות לגמרי - לא בא לי שמישהו עם רגשות פטריוטיים פחות חזקים שלי יעשה איזה מעשה נבלה למכוניתי [העגלה ממילא] בשם הדגל שצד את עיניו.

 

 

רון.

-ראה אוהדי בית"ר, סכנין, בני יהודה ו\או הפועל לוד !-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אייל המחירים נעים בין 35-60 ש"ח,

 

אני החלפתי לפני חודש זוג ב-80 ש"ח.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

35 ש"ח ללוחית? איפה? :roll:

אני מתכנן להחליף שבוע הבא את 2 הלוחיות...

האם יש מקום חביב באיזור תל אביב, הרצליה או רעננה?

 

בנושא זה...

איך אתם מעגנים את הלוחית? 2 ברגים? ניטים? אולי בכלל תושבת מיוחדת?

 

נ.ב. איפה משיגים מסגרת שחורה פשוטה, בלי קשקושים או פרסומת למטה?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

 

יש את התקווה שיהיה שלום ושנוכל לנסוע עם המכוניות שלנו עד אירופה, ושם יש תקנה המחייבת זיהוי של מדינת המקור בלוחית.

 

 

מה שחייבים, בכל העולם ולא רק באירופה, זה באותיות המדינה. ישראל זה IL . הן לא חייבות להיות על הלוחית, הן יכולות להיות בכל מקום מאחורי האוטו.

 

הפס הכחול עם הדגל והאותיות נקרא euroband והוא חלק מהתקן האירופי למדינות האיחוד. ישראל הנהיגה בשנת היובל למדינה ( 1998 ) חיקוי ליורובנד, בדומה למדינות רבות אחרות שאינן חברות איחוד. מאחר ויש לנו לוחית בתקן אירופי וגם לוחית בתקן אמריקאי, נותר רק לעשות לוחית בתקן סיני ואז נהיה בסדר עם כל הכוחות הגדולים.

 

ישראלים שנוסעים עם הרכב לחו"ל, לרוב מחליפים את הלוחיות ל"לוחיות יצוא" בצבע לבן או טורקיז, וללא כל זיהוי מדינה - מטעמי בטחון.

במדינות מסוימות, כמו מצרים למשל, דורשים שתחליף את הלוחיות במעבר הגבול ללוחית זמנית מקומית, ואוסרים על תנועה של רכבים עם לוחיות זרות בכלל.

 

אה, ולשאלה עצמה, ברור שצריך לוחית עם דגל.

 

נמרוד

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קפיץ קפוץ..

 

לאחר קצת פוטושופ החלטתי על לוחית בלי דגל, ובלי מסגרת.

אני מעוניין לקנות 2 לוחיות חדשות מחר.

אגב, אני שוקל לחבר את הלוחיות החדשות באמצעות ניטים ולא ברגים. פחות בולט, ופחות גניב...

 

הבנתי שחובה על המכון לקחת את הלוחיות הישנות כאשר הם מנפיקים חדשות.

האם יש דרך להדביק את הלוחיות החדשות בצורה זמנית לרכב? או שכדאי להתקין אותם כבר במכון הרישוי?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

נראה לי קצת תמוהה שלוקחים לך את הישנות..

ראיתי כמה פעמים אנשים שהיו להם אקסטרא מספרים על הרכבים בגלל שגררו אופניים, עגלה או דברים אחרים ותלו את לוחית הרישוי של הרכב עליהם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

האמת שזה רעיון טוב, הייתי רוצה לתלות אחת מהלוחיות הישנות על הקיר ליד מקום החניה שלי בעבודה,

כדי שאורחים מזדמנים לא ייכנסו לחניה השמורה שלי.

 

השיטה היא פשוטה מאוד, ואני לא אתפלא אם זה מה שכל אחד עושה:

 

מגיעים למקום שמנפיק את הלוחיות ומצהירים על אובדן לוחית.

מנפיקים לך לוחית בהסתמך על רשיון הרכב שבידיך

סוף הסיפור.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

1. מקום המטביע לוחיות רישוי אכן לוקח את הישנות ומשמידן(יש לו יומן בו רשום שהוא השמיד זאת).

2. לא חסרות לוחיות ללא דגל בשוק, המטביעים משווקים את זאת עם הדגל מאחר והם מרוויחים עליה מהאזרח עוד 10 ש"ח.

3. גניבת לוחיות היא מכת מדינה(די קטנה, אך קיימת) לצורך שכפול מכוניות ו/או סתם מתחכמים/מתחמקים ממשטרה/מצלמות.

4. התקנת לוחית עם מסמרות(ניטים) אינה טובה על חלקי פלסטיק(הפלסטיק מתרחב עם המסמור והלוחיתברבות הימים נופלת).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קומפי, ובמידה ויש לי מתלה לאופניים היושב על גב המכונית ומסתיר את לוחית הרישוי האחורית וברצוני לשים לוחית רישוי נוספת על האופניים,

ככה שהמספר שלי לא יוסתר ע"י האופניים - כיצד אני יכול להשיג עוד לוחית רישוי בשביל זה ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...