Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני להגביר את הטוויטרים המקוריים של הרכב עם יותר מ25W? נראה לי זה מספיק, בער חיברתי לערוץ הנ"ל MT22 והם נשמעו מדהים ובצורה מדוייקת להפליא.

תודה על תגובתך

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אי אפשר סתם להסביר אך חתכתי מכיוון שיש ברה מעבר לזה, יש צורך בשינוי הצורה של הקופסת מתכת שיש מאחורי הקונסולה להקטין אותה מDIN2.5 ל1 כאשר חותכים את הקונסולה עצמה חייבים להשאיר את כל האופציות והחיווט שקיימות אחרת שום דבר לא יעבוד.כשיגיע הזמן שלך אתה מוזמן ליצור איתי קשר, ואני יעזור לך בשמחה.

 

תודה רבה !(:

פורסם

עבודה מדהימה! נראה מקצועי ומושקע!

נראה שאני היחיד שלא פירקתי את הכיסאות בזמן הרכבת המערכת.

אולי אני יירד עכשיו לפרק אותם ויחזיר ישר כדי שגם אני יוכל להרגיש טוב עם עצמי :)

 

אחלה עבודה ידידי!!!

 

בהצלחה בהמשך (אם יש.. )

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

בעיקרון פירקתי הכל כדי להגיע לשטיח מתחת לרגליים של ליד הנג כי היה שם המון מים, בכדי ליבש את המקום, ואז אמרתי אם אני כבר שם אז אי כבר יעשה סדר בחיווט.

ד"א מישהו יודע אך לעשות כך שהמים לא יגיע לרמקול מהצד הפנימי של הדלת?

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

בעבר היו מעין 1/2 סיר שהיו מגיעים עם סטים מסויימים של רמקולים, כך שהתקנת ה1/2 הזה בחלקו העליות של הרמקול בצד הפנימישל הדלת היה מכסה את כל ההיקף שלו פנימה לכיוון המגנט, כך שחצי אחורי הרמקול באופן מלא, החצי העליון , מהאמצע כלפי מעלה היה מוגן, ומה שמתחת ממילא כבר לא יכול היה להנזק ממים.

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

גם אני רוצה לראות תוצאות סופיות אני מקווה שלפחות הנכדים שלי יוכלו להנות מפרוייקט סופי, כי כמה שאני מתעסק יותר עם אודיו לרכב כך יותר מהר אתה רואה שאין סוף,תמיד אפשר לשפר.:lol:

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

עבודה נהדרת! אכן הכיוון שלך ל- SQ מדהים (רק שאני הייתי לוקח מידים אחרים אבל זה אני :-D )

 

הכבל של הרמקולים הוא 2.3 מ"מ שעבר סיכוך מלאה והלבשה של בד סרוג עליו בכל מעבר יש הארקה לשלדה.

 

אפשר לשאול מאיפה הבד סרוג? אני גם רוצה :oops:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

התקנה יפיפייה ! מקווה שאתה מרוצה .

 

 

ד"א איזה מחשב כף יד יש שם בתמונה ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
עבודה נהדרת! אכן הכיוון שלך ל- SQ מדהים (רק שאני הייתי לוקח מידים אחרים אבל זה אני :-D )

 

תשתף אותנו איזה מידים במחיר הזה היית מביא ל-SQ?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לגבי סריגת הבד על הכבל חשמל, הסריגה נעשתה במפעל אלקטרוניקה, מחשש לפגיע במקום עבודתי אני לא יכול לפרסם את שמו או את דרך הפעולה שהוא נעשה,מצטער,תוכל לפנות עלי בה"פ ואני ינסה לעזור לך.

המחשב כף יד הוא HP 2790 שהוא מכשיר מדהים,אני הולך להשתמש בו כRTA ברמה חלשה כדי רק להבין באופן כללי איזה תדרים בעתיים אצלי ברכב.

וכן גם אני מעוניין לדעת על איזה מידים הייתה ממליץ לקחת תחת אותו תקציב ורמת איכות?

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
תשתף אותנו איזה מידים במחיר הזה היית מביא ל-SQ? היבריד זה לא שיא ה- SQ וגם לא חצי ממנו.

 

גיא.

 

לפחות מידים של אליט שהרבה יותר מלאים ובעלי נוכחות מהמידים של היבריד

אם כבר משקעים אז עוד 500 ש"ח תוספת למידים :wink:

 

יש תמיד את האפשרות להביא מידים שונים ממורל..

הרץ היי אנרג'י, פוקל K , אוטופיה ישן

וכמובן יש מבחר של חברות:

http://www.madisound.com/cgi-bin/index.cgi

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
לפחות מידים של אליט שהרבה יותר מלאים ובעלי נוכחות מהמידים של היבריד

אם כבר משקעים אז עוד 500 ש"ח תוספת למידים :wink:

 

יש תמיד את האפשרות להביא מידים שונים ממורל..

הרץ היי אנרג'י, פוקל K , אוטופיה ישן

וכמובן יש מבחר של חברות:

http://www.madisound.com/cgi-bin/index.cgi

 

אל תשכח שיש מגבלה של הספק, סה"כ 100W זה לא טוויטר שגם 25W יספיקו לו.

ולדעתי הייבריד כן נכנס לקטוגוריית SQ אבל שוב כל אחד עם הטעם שלו.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
אל תשכח שיש מגבלה של הספק, סה"כ 100W זה לא טוויטר שגם 25W יספיקו לו.

ולדעתי הייבריד כן נכנס לקטוגוריית SQ אבל שוב כל אחד עם הטעם שלו.

דני

 

אז זהו שעלו 100W של JL ולא של JBL

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

100W זה 100W לא חשוב של איזה חברה, זה שהחברות אומרות 100W אבל אין תכלס 100 זה נכון, אבל מגבר של JBL שבאמת יפיק 100W לדעתי יגביר בצורה גסה באותה הדרך אלמנט מסויים כמו 100 של JL.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...