Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד בפני טיפול 10K, ונמאס לי כבר שהמוסך גובה הון כסף על שמן באיכות בינונית לכול היותר.

 

אני מעוניין להביא את השמן ואת נוזל הקירור מהבית ושהוא רק ישים אותם.

 

איזה סוג שמן כדאי לרכוש?!

חברה, סינטטי/חצי סינטטי. צמיגות?

 

דגם הרכב הוא רובר 827.

 

תודה.

פורסם

מצטרף לבקשה רק שאני בנוגע לנוזל בלמים..

 

למישהו יש המלצה מסוימת לגבי נוזל בלמים DOT4?

 

הרכב המיועד הוא בעצם אופנוע, EN500.

 

אם אין המלצה - כל שמן בלמים הוא טוב? מה סדר גודל של מחיר טוב?

 

 

 

תודה!!

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אתה מכניס ת'רכב למוסך וגובים ממך טונות של כסף על שמן מנוע, מי קרור, פלגים, פילטרים...

די נשבר ה *** !!!!

 

אין לי בעיה לשלם על עבודה שעושים ברכב (בטח ובטח אם אני לא יודע איך מבצעים את אותה עבודה) אבל למה לגבות כל כך הרבה כסף על שמן שבאוטו דיפו או בכל חנות אביזרים / חלקי חילוף גובים שלישי מחיר ???

 

אני אומר - מהיום אני מביא את כל השמנים, פילטרים, פלגים למוסך ושהמכונאי רק יחליף...אשלם לו על העבודה וזהו !

פורסם

הסיבה שהמוסכים לא קונים את הזבל הזה שיש באוטו דיפו ובתחנות דלק כי הם מחוייבים לכל נזק שייגרם לאוטו כתוצאה מהטיפול. לכן שמים שמן יקר אך איכותי. דבר עיקרי שהמוסכים לא אוהבים לעשות זה עבודות חוזרות שאין בהם רווח.

 

בואו אני אספר לכם סיפור קטן על מאפיית (מלשון כנופיה) שמנים שהולכת פה בארץ.

 

חברה מסויימת בארץ נותנת לכל מוסך שדורש מיכל לאיסוף שמן שרוף, מיכלים ניידים וכ"ו בתנאי שיקנו את כל השמנים והתוספים מהחברה הזאת.

המוסכים התחילו להבין שהמחירים שמן מעלים באופן משמעותי את מחיר ה10K ומבריחים לקוחות אז הם התחילו לקנות שמן מחברת טובה אחרת אך יותר זולה.

אז מה העניין?

אם למשל המוסך קונה שמן מחברה אחת ותוסף מחברה אחרת אז הסוכני שמנים מתעצבנים ומטילים חרם על המוסך, לוקחים לו את כל הציוד שניתן לו למרות שהוא מזמין מהם משטחים של שמנים בשווי אלפי שקלים.

 

ואל תגידו לי שזה לא נכון כי עברתי את החוויה הזאת שבוע שעבר עם חברה שאנחנו עובדים איתה 10 שנים ...

 

ואגב, אינפורמציה שהגיע אלי אומרת שהמוסכים שנותנים טיפול 10K בהנחה די גדולה פתאום מוצאים לכם עוד כמה תקלות באוטו..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
הסיבה שהמוסכים לא קונים את הזבל הזה שיש באוטו דיפו ובתחנות דלק כי הם מחוייבים לכל נזק שייגרם לאוטו כתוצאה מהטיפול. לכן שמים שמן יקר אך איכותי. דבר עיקרי שהמוסכים לא אוהבים לעשות זה עבודות חוזרות שאין בהם רווח.

 

בואו אני אספר לכם סיפור קטן על מאפיית (מלשון כנופיה) שמנים שהולכת פה בארץ.

 

חברה מסויימת בארץ נותנת לכל מוסך שדורש מיכל לאיסוף שמן שרוף, מיכלים ניידים וכ"ו בתנאי שיקנו את כל השמנים והתוספים מהחברה הזאת.

המוסכים התחילו להבין שהמחירים שמן מעלים באופן משמעותי את מחיר ה10K ומבריחים לקוחות אז הם התחילו לקנות שמן מחברת טובה אחרת אך יותר זולה.

אז מה העניין?

אם למשל המוסך קונה שמן מחברה אחת ותוסף מחברה אחרת אז הסוכני שמנים מתעצבנים ומטילים חרם על המוסך, לוקחים לו את כל הציוד שניתן לו למרות שהוא מזמין מהם משטחים של שמנים בשווי אלפי שקלים.

 

ואל תגידו לי שזה לא נכון כי עברתי את החוויה הזאת שבוע שעבר עם חברה שאנחנו עובדים איתה 10 שנים ...

 

ואגב, אינפורמציה שהגיע אלי אומרת שהמוסכים שנותנים טיפול 10K בהנחה די גדולה פתאום מוצאים לכם עוד כמה תקלות באוטו..

 

תסלח לי אבל לא אני ולא קודמי (לא אדבר בשמו..) שאלנו על מוסכים ואיכות השמן שלם.

 

ביקשתי המלצה לשמן ברקס איכותי מניסיון, קודמי ביקש המלצה לשמן מנוע איכותי מניסיון.

 

אז מה בדיוק חידשת בהודעתך?

 

חבר'ה תענו ענינית.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אספר לך סיפור ענין:

חבר טוב שלי עבד בוסך מורשה ודי דגול בפ"ת (מורשה של 2 חברות רציניות)...

שאלתי אותו בזמנו למה מחיר השמן כל כך יקר והוא ענה לי ככה:

"אלו המחירים במוסכים כי בעלי המוסך רוצים להרוויח יותר..."

והוסיף:

"לפעמים אנחנו קונים שמנים ישירות מאוטו דיפו כי זה יוצא משתלם..."

 

להפתעתי ראיתי איך שופכים שמן ממיכל שעליו מדבקת מחיר של אוטו דיפו !!

 

אז שלא יבלבלו במוח !

אף מוסך לא שם שמן ברמה איכותית וגבוהה בטיפול 10K

ומיליון פעם ראיתי איך ממלאים מים ממשפך שמילאו בו מים מברז...

שלא נדבר על שאר השחיתותיות שיש במוסכים...

 

אבל, אני כמובן לא מדבר על כל המוסכים אלא רק על חלק מהם (לצערי מדובר על מוסכים שאני אכלתי אותה בטיפולים)

 

רק תדעו שאפילו במוסך ב.מ.וו (קמור) הציעו לי לקנות את השמנים, פילטרים ושאר החלקים בחוץ כלומר בחנויות שונות (כמובן ע"פ הוראות היצרן ותודה לאל ספר הרכב של ב.מ.וו מאורגן יופי להכל) ולבוא אליהם לטיפול ולחסוך עלויות...

פורסם

המומלץ שלי זה ליקווי מולי, יש גם את ESSO.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
המומלץ שלי זה ליקווי מולי, יש גם את ESSO.

הרמן.

יש להם אתר?

מי משווק אותם בארץ?

http://www.gal-or.com/ferromat

פרומט מייבאים ומשווקים את LM, בין היתר (STP ומותגים טובים אחרים).

את מוצריהם תמצא אצל פרוחזאד (במחירים מעולים. לא רלוונטי עבורך - הוא בת"א...)

ובאוטו-דיפו, שם היה מבצע טוב על 10W40 חצי-סינטטי של LM בשבוע שעבר.

תן קפיצה ובדוק.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

בסוף-השבוע הקרוב היא חוגגת 10K נוספים (ו175K על השעון...)

בקיצור :

 

 

* שמן - תתפרעו - אין הגבלה למחיר - מה הייתם שמים למנוע 1250???

* פלאגים - גם פה - אין הגבלה למחיר - אנא, המליצו על חברה ראויה? (שוב מדובר במנוע - פאר ד'אקסלנס - מלאכת מחשבת של האומה הצרפתית..

 

וזהו האמת...

 

פילטר אוויר פתוח כבר יש (תודה לבחור שלא יכול לנהוג כרגע... :)

ופילטר שמן? מה כבר מיוחד בפילטר שמן... :)

 

 

תודה.

 

 

 

רון

 

 

 

נ.ב. - הטיפול הוא ב-175 כי בתקופה בה כלכלתי באה ביתר קלות היא זכתה לטיפולים כל 5K אך כעת, המצב....המצב... הביא אותי להחזירה לטיפולים במרווחים גדולים יותר... (ולא, לא פספתי מעולם טיפול...)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
* שמן - תתפרעו - אין הגבלה למחיר - מה הייתם שמים למנוע 1250???

Liqui Moly SUPER LEICHTLAUF SAE 10 W-40

1300.jpg

יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ותוכל "למשוך" עליו 10K ק"מ ללא דאגה.

שמתי כזה לאותו מנוע שהיה לי בטווינגו והוא עשה רק טוב.

 

אגב, רון, לא הגיע הזמן לשדרג לטווינגו?

זו מכונית לאהוב. :D

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

ובקשר לטווינגו - אני ממש אוהב את האוטו הזה (אבל ממש :) )

 

אך ממניעים כלכליים כרגע... אני בהחלט אדבוק בעגלה הזקנה שלי....

 

 

רון.

 

 

- גם רנו חמש זה אוטו לאהוב אגב... אמנם בצפיפות, ורק זוג, כי שלישיה לא יכנסו... אבל רנו 5.... :) - נו טוב.... לא משנה...

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

בניגוד למה שנאמר פילטר שמן ממש חשוב!!!

הפילטר אמור לגרום לכך שרק שמן נקי מחלקיקים מוצקים יעלה מן הקרטר וישמן את

החלקים הנעים במנוע.

פילטר סתום או מקולקל/ישן/זול יאפשר כניסת חלקיקים מוצקים- שזה בערך

כמו נייר זכוכית!

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

סדר גודל של 80 ש"ח, ניתן להשיג אצל הפרסי וגם בהרצליה פיתוח רח' משכית.

 

כמו שנאמר לעיל, גם לי נראה מחוייב המציאות להחליף גם פילטר.

×
×
  • תוכן חדש...