Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

למכירה קומפוננט מבית Sound Stream, הדגם Exc.5. המידה שלהם היא 5 ורבע אינץ'.

היו בשימוש מספר חודשים בלבד, במצב מעולה ! כרגע לא מחוברים לרכב, יושבים בקופסא בצד.

 

נתונים יבשים על הקומפוננט:

http://www.soundstream.com/manuals/E...components.pdf

 

500 ש"ח בלבד !!!! (יש לציין שקניתי אותם במעל 1000 ש"ח!).

 

2 תיבות לרכב, כ45-50 ליטר כל תיבה מMDF. בנייה איכותית. מידות התיבות :

גובה 35, רוחב 40, עומק 42.5 - יש לציין כי אלו המידות החיצוניות של התיבות.

התיבות נבנו על ידי נגר.

 

100 ש"ח בלבד על כל תיבה !!!

 

תיבה נוספת למכירה - עם הוספתי כמה תמונות של הקומפוננט.

 

אפשר ליצור קשר בהודעה פרטית או בפלאפון - 0546-640641, רועי.

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=75211&d=1167299814

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=75210&d=1167299814

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=75209&d=1167299814

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הכל עדיין אקטואלי !

 

נוסף למכירה : רדיו דיסק סוני - פאנל מתהפך

Sony CDX-M850MP

רדיו דיסק מאוד יפה, נקנה לפני שנה וחצי (לא מהארץ, בארץ לא ראיתי אותו)

3 יציאות למגבר (יציאה קדמית, אחורית , ועוד יציאת מונו לסאב) שליטה לעוצמת הסאב מהרדיו, 4V PRE OUT.

אני מוכר אותו במחיר מאוד נמוך בגלל שאיזה ג'וק של התצוגה החיצונית ברדיו לא פועל, לרדיו יש אפשרות לעבוד גם כאשר הוא "סגור" ואז יש שם אנימציות, הג'וק שם לא פועל יותר ולכן המסך החיצוני לא פועל ומראה רק "שחור". המכשיר עובד גם ככה אבל אין תצוגות. בתמונה שצירפתי יש את המסך הפנימי ובו הכל פועל מצויין. הרדיו ככה במצב טוב מאוד, יש גם צ'ינג'ר MP3 ועוד צ'ינג'ר רגיל שאפשר לקנות איתו.

נתונים טכנים על הרדיו ומחירו בחו"ל :

 

http://www.radiomancaraudio.com/deta...UCT_ID=SYL600X

 

800 ש"ח בלבד !

olio_1143293168_h158cdxm850_cd.jpeg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מצטער שלא כ"כ הייתי זמין פה להודעות, לא יצא לי להיות הרבה באתר.

 

בכל מקרה הכל עדיין אקטואלי. - הקפצה :)

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...