Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

זה הגיע גם אלי - כנראה שצריך לשפץ משאבת הזרקה.

במהלך החודשים האחרונים היתה "הזעה" של סולר על משאבת ההזרקה, שהתפתחה בשבוע האחרון לנזילה של ממש.

ישנה תופעה, שלא ממש ברורה לי : אני מניע את הרכב (רנו קנגו שנת 2000, דיזל רגיל, לא טורבו ) בבוקר ונוסע לעבודה ( מרחק של כ 10 ק"מ), בחנייה של העבודה מיד רואים שלולית סולר לא קטנה מתחת לרכב. לאחר מכן אני נוסע עם הרכב במשך כל היום ( אני טכנאי ), ובשום מקום אחר שאני עוצר אין נזילה נראית לעין מתחת לרכב . אני נוסע המון, כ 200 - 300 ק"מ ביום. נראה כאילו הנזילה היא רק כשהמשאבה קרה. האם הדבר הגיוני ?

בנוסף, מבקש המלצה על מקום לשיפוץ המשאבה באיזור נתניה/תל- אביב.

הרכב מיומו הראשון מטופל במוסך "פיתוח" בהרצליה, אך אני לא בטוח שהם יסכימו לבצע רק פירוק והרכבה.

בנוסף, האם כדא לבצע רק ששיפוץ עליון או שיפוץ מלא ? הרכב כרגע עם 208 אלף ק"מ, אין בעיות מיוחדות למעט הנזילה הנ"ל ורעידות מוגזמות בסרק, שאולי קשורות למשאבה גם.

יש למישהו ניסיון עם "טורבו דיזל השרון" באיזור תעשיה ישן בנתניה ? אבא של חבר שלי עובד שם, אבל בכל זאת.

 

תודה למגיבים וסופשבוע נעים לכולם.

 

 

פורסם

איזו משאבה ישנה ברכבך? האם מדובר במשאבה מכאנית עם כבל גז (Lucas DPC) או משאבה אלקטרונית ללא כבל גז (Lucas EPIC)?

פורסם

2 מכוני שיפוץ מש' הזרקת סולר טובים בת"א (עליך להביא המשאבה בלבד):

1. "א.ג. שרותי טורבו ודיזל (אלקטרו דיזל לשעבר)" שברח' גולומב 26 ת"א, טל' 03-6872128 או 052-2537387, לאבי. אתרו הנו www.s-electro-diesel.co.il

2. "אינג'קשין דיזל" שבשד' הר ציון 108 ת"א, טל' 03-6817466 או 03-6826675 לנחמד.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם
שלום חברים.

הרכב מיומו הראשון מטופל במוסך "פיתוח" בהרצליה, אך אני לא בטוח שהם יסכימו לבצע רק פירוק והרכבה.

דבר עם שי, הבן של מנהל המוסך ותגיד שאתה חבר של ליאור עם המגאן קופה.

תסביר לו את הבעייה ואני בטוח שינסה לעזור לך ולעשות את המיטב.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
איזו משאבה ישנה ברכבך? האם מדובר במשאבה מכאנית עם כבל גז (Lucas DPC) או משאבה אלקטרונית ללא כבל גז (Lucas EPIC)?

מכאנית עם כבל, הרכב מודל 2000.

 

למה הנזילה רק "על קר" ?

תודה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...