Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות רשמיות של ה-STI החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראית מעולה, אך מסתבר שאלו לא תמונות סופיות לגמרי...

נחכה לתערוכת ניו יורק שם היא תוצג באופן רשמי וסופי.

 

Well said.

אם להיות מדוייקים, זה בהחלט נראה דומה עד זהה לתמונות הריגול שפירסמתי בשירשור מתאריך 14/9/2006.

הנה תזכורת:

 

3-2008-subaru-wrx-hatch-spied.jpg

 

4-2008-subaru-wrx-hatch-spied.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איציק, התזכורת לא עובדת (:

 

 

לא היה לינק במכוון אבל אם אתה מתעקש... לחץ כאן.

 

ואם כבר בנושא עסקינן, בתערוכת ז'נבה הקרובה (חודש הבא) יוצג רשמית גם מנוע בוקסר טורבו דיזל.

 

subarudiesel.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לי זה יותר נראה נסיון נואש להידמות להונדה בדגם החדש של הסיויק( אצ'בק ) אותו העיקרון כמה שיותר קונספטי.

!Blue Subaru Impreza

פורסם

אוקי אז זה ניראה כמו מאזדה 3 עם כונס וספויילר.

 

מה רע במאזדה 3 ידנית , הנעה כפולה עם כונס וספויילר ושמאיצה על הכיפאק ?

 

לא רוצים תיקנו איוו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

1. אחרי ה-B4 (הקודמת והנוכחית), ציפיתי מסובארו ליותר. האם "קללת עיצוב האימפרזה" היא כה מושרשת עד שלא ניתן להציג אימפרזה מעוצבת כראוי :roll:?

 

2. בעיה נוספת, זה שהיא עדין נראית מיושנת ביחס לרכבים החדשים (כפי שכבר צוין בשרשור אם כי במילים אחרות).

 

3. מפתיע אותי שסובארו שוב ושוב חוזרים על אותם הטעויות הסתמיות הללו :shock:, בייחוד כשאנחנו יודעים שיש להם פוטנציאל :-(.

 

4. אני מתחיל להישמע כמו תקליט שבור :x.

פורסם

חברה ! רוצו לשתות מים.

 

מה קרה ? כולה שני איורים ממוחשבים שלא אומרים כלום על עיצוב הרכב האמיתי.

 

גם בשתי התמונות של הרכב המוסווה, אי אפשר לראות שום כלום. הם טשטשו אותו לגמרי.

מה גם שאין הרבה תמונות כאלה. המצלמות פשוט לא תופסות את הרכב הזה בזמן מבחן. מזה נובע שאין הרבה זוויות של המרכב האמיתי.

שני דברים מובהקים - לדלתות יש מסגרת (לראשונה באמפריזה), ושלפנסים האחוריים יש LEDים יפים למראה.

חכו עוד חודש חודשיים, ואז נדע איך היא תיראה חיצונית ופנימית .... והכי חשוב - האם תוכל לשחזר את נשמתה שח ה GT ?

 

סבלנות.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

מגאזיני הרכב היפאניים ממשיכים להפציץ באיורי מה-שנקרא-Concept-art-pictures.

למעט תצלומי הריגול של המכונית הלבנה שפורסמו על-ידי בספטמבר 2006 - כל יתר ה"צילומים"\איורים הם לא יותר מפרי דימיונם של אנשים. עד שלא תוצג המכונית בעוד פחות מחודשיים - כל השאר, כנראה, ספקולציה אחת גדולה.

 

זה מה שפורסם בשבוע האחרון:

 

2008-wrx-concept.jpg

 

2008-impreza-concept-behind.jpg

 

2008-impreza-concept-front.jpg

 

2008-subaru-impreza-wrx-sti-concept.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
חחח..הם משתמשים בגולף GTI כפרמטר לביצועים? מוזר קצת לא..

 

 

אם אתה מצטלם בים ומאחור יש בחורה כוסית, אז מה? היא שפחת המין שלך?

 

מי אמר שמשווים אותה לגולף?

 

נו באמת.

 

מעבר לעובדה שבתצלומים מופיעה ה-WRX ולא אחותה אסתי.


×
×
  • תוכן חדש...