Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שגם אתם בטח יודעים ישנם במספר רמזורים בארצנו חיישנים אשר מורים לרמזור מתי מגיעה מכונית לעבר קו העצירה ואז אותו רמזור בעצם מחליף את צבעיו, במקום לעשות זאת כשאין מכונית שמתכוונת לחצות.

למישהו יש מושג איפה נמצאים אותם חיישנים? על גבי הרמזור עצמו ??

הובלות יששכר - חברת הובלות

פורסם

משטח מגנטי שנמצא תחת הכביש. חפש במנוע החיפוש של הפורום, זכור לי שרשור על תלונות שאופנוע אינו מפעיל את החיישן ואופנוענים נאלצים לחכות עד שרכב יגיע ויפעיל אותו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
כמו שגם אתם בטח יודעים ישנם במספר רמזורים בארצנו חיישנים אשר מורים לרמזור מתי מגיעה מכונית לעבר קו העצירה ואז אותו רמזור בעצם מחליף את צבעיו, במקום לעשות זאת כשאין מכונית שמתכוונת לחצות.

יש גם חיישנים שכאלה חסרי מצפון שיודעים להפעיל מצלמת רמזור.

 

זכור לי שרשור על תלונות שאופנוע אינו מפעיל את החיישן ואופנוענים נאלצים לחכות עד שרכב יגיע ויפעיל אותו.
כרוכב אופניים אני יכול בהחלט לאשר את זה. חפש חריצים באספלט מסודרים בצורת מלבן לרוחב כל הנתיב, סמוך לפס העצירה. אם האופניים עומדים ממש לאורך החריץ הם בד"כ מפעילים אותו.

בחניית העובדים בגן הבוטני בירושלים יש שער חשמלי שנפתח כשמכונית רוצה לצאת ממנו בעזרת חיישן כזה, והם מחזיקים שם גם קורת ברזל שמניחים על החיישן כאשר הולך רגל או אופניים רוצים לצאת מהשער.

פורסם
משטח מגנטי שנמצא תחת הכביש

 

האמת היא שהדבר עניין אותי גם.

אתה בטוח שזה חיישן מגנטי, ולא פס דריכה שעובד על ידי לחץ?

Passt scho...

פורסם
אתה בטוח שזה חיישן מגנטי, ולא פס דריכה שעובד על ידי לחץ?
קרא מה שכתבתי בתגובתי הקודמת. בעיניי ראיתי איך שער עם אותו חיישן נפתח כשמניחים קורת ברזל לא כבדה על הפס.
פורסם

קרא מה שכתב ULY בתגובתו הקודמת. בעינייו ראה איך שער עם אותו חיישן נפתח כשמניחים קורת ברזל לא כבדה על הפס.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זה לא משטח ולא עובד ע'י משקל

 

זה חוט סיסמי שרגיש לתנודות. מחדירים את החוט ב לופ בידיוק בחריף שחתכו

הוא מזהה תנודות כשבא רכב, אופנוע לא מייצר מספיק תנועה סיסימית , לכן רצוי להגיע עם בלימה חזקה יחסית

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
זה לא משטח ולא עובד ע'י משקל

 

זה חוט סיסמי שרגיש לתנודות. מחדירים את החוט ב לופ בידיוק בחריף שחתכו

הוא מזהה תנודות כשבא רכב, אופנוע לא מייצר מספיק תנועה סיסימית , לכן רצוי להגיע עם בלימה חזקה יחסית

 

מגנטי גם מגנטי.

 

במכללה שבה למדתי, בשביל לפתוח את השער שקרוב לכיתות, היינו מניחים כסא עם רגליים מברזל כדי לפתוח את השער, כל יום בסוף הלימודים.

פורסם
במערב ראשון יש ממש הרבה כאלה.

קל לראות באיזה רמזורים יש את זה. פשוט רואים שהכביש ליד הרמזור "חתוך ".

 

אז איזה רמזור מפעילים כל הטלאים בכביש 40 או בנתיבי איילון? :shock:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מדובר בחוט שקבור בחריץ בכביש ועובר בו זרם היוצר סביבו שדה מגנטי. כאשר עובר גוף מתכתי וגורם להפרעות בשדה המגנטי זה גורם לטריגר למערכת.

שימו לב שבכניסות והיציאות מנתיבי איילון גם כן יש כאלו חריצים מלבניים בכביש, הדבר נעשה ככל הנראה כדי למדוד עומסי תנועה.

×
×
  • תוכן חדש...