Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום,

יש לנו במשפחה שברולט אופטרה 5 דלתות שנת 2006, ושמתי לב שבזמן האחרון הצריכת דלק גבוהה 1:6.7 .

מה יכול להיות הבעיה (שהיא צרוכת הרבה דלק)?

 

אלון

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

פורסם

לחברי הפורום שלום,

יש לנו במשפחה שברולט אופטרה 5 דלתות שנת 2006, ושמתי לב שבזמן האחרון הצריכת דלק גבוהה 1:6.7 .

מה יכול להיות הבעיה (שצריכת הדלק גבוהה)?

 

אלון

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

פורסם

אולי היא חושבת שהיא אמריקאית אמיתית :idea::lol:

 

הרכב עדיין באחריות? אם כן גש אליהם.

ואם לא סע למוסך שיחברו לך אותו לסורק תקלות.

פורסם

עם הנסיון המועט שיש לי עם האופטרה, היא חלשה ואין לה כוח אלא ב-5000 סל"ד וצפונה.

תבדוק איך את הסל"ד בנסיעה בינעירונית רצופה (אולי הגיר לא מעביר לרביעי?).

מתי הרכב עבר טיפול אחרון ומה הוחלף?

כמו שכבר נאמר לך,הרכב באחריות אז גש למוסך ותבדוק את העניין. אל תזניח.

מתן

פורסם

האם השתנו הרגלי הנסיעה? מדדת צריכת דלק אמיתית (לא לפי מחשב הרכב)?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בהזמנות הראשונה אני יקפוץ למוסך. עם כבר מדברים אז כבר כמה פעמים הינו איתה במוסך בגלל שנדלקה המנורה של הכרית אוויר והמנורה של ה check engine. וגם בזמן האחרון אנעי מרגיש שהברקסים באוטו ממש חלשים. והבלם יד גם מרגיש כאילו צריך לחזק אותו.

 

אלון

 

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

פורסם
האם השתנו הרגלי הנסיעה? מדדת צריכת דלק אמיתית (לא לפי מחשב הרכב)?

 

איתמר.

מה זות אומרת השתנו הרגלי הנסיעה?

מדדתי את צריכת הדלק על ידי מילוי של טנק הדלק עד הסוף. נסעתי עם האוטו עד שהמד באוטו היה על חצי של הרבע האחרון בערך. ואז מילית שוב פול טנק. ואז עשיתי חישוב של כמה ליטר נכנס, וכמה נסעתי ויצא לי 6.7 ליטר ל 1 ק"מ.

 

אלון

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

פורסם
יצא לי 6.7 ליטר ל 1 ק"מ.

 

אלון

אולי 6.7 ק"מ לליטר?

 

לדעתי, עבור תצרוכת עירונית בלבד, זה לא כ"כ גרוע. בכל מקרה, אם אתה מרגיש ירידה בביצועים ומשוכנע שיש בעיה מוחשית, תבקש מהמוסך להתחבר לסורק תקלות ולמכשיר לבדיקת 4 גזים (זיהום אוויר).

פורסם

צודק הכוונה הייתה לליטר טעות שלי :oops:

בכל מקרה אני יבדוק את האוטו במוסך.

 

אלון

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

×
×
  • תוכן חדש...