Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט לאון(של חבר).

בתחלית כל נסיעה כשמרימים את הקלאץ' האוטו רועד. אני זוכר את זה גם כשלמדתי נהיגה(לא כ"כ מזמן)

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

רועד אולי בגלל שהוא לא לוחץ מספיק על הגז. ומרים את הקלאץ מהר

אתה אומר שאתה זוכר את זה מהשיעורי נהיגה, וזאת הסיבה לרוב.

פורסם

את השאלה יש להתחיל במתן פרטים בסיסיים על הנהג .

כמה זמן הוא נוהג ברכב הזה ? האם כשמישהוא אחר נוהג, עדיין יש את הבעייה ?

האם יש לו ניסיון בנהיגה עם גיר ידני ?

זה שהרכב רעד לך בשיעור נהיגה, לא מצביע על בעייה כלשהי ברכב. לי בשעורי נהיגה לפני הרבה שנים הרכב נכבה בכל רמזור. לפי גישה זאת, יש לדיהטסו אפלאוז בעייה חמורה של כיבוי מנוע בתחילת נסיעה.

 

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רעידות בתחילת הנסיעה מופיעות בדרך כלל לאחר החלפת דיסק הקלצ' ללא החלפת הפלטה מטעמי חסכון, יש לוודה שהקלצ' הוחלף קומפלט

פורסם
רעידות בתחילת הנסיעה מופיעות בדרך כלל לאחר החלפת דיסק הקלצ' ללא החלפת הפלטה מטעמי חסכון, יש לוודה שהקלצ' הוחלף קומפלט

 

 

שלום.

אתה לא מיתמצע אתה מבלבל את המוח שב ותלמד ועל תגיב כול כך מהר ולמה? בחיים אבל בחיים לא רועד מצמד עקב אי החלפת פלטה.

הסיבות לרעידה ביזמן התחלה יכולות להיות מהרבה דברים.

א] נזילת שמן מנוע או שמן גיר לתוך מערכת המצמד.

ב] אם החליפו מצמד המכונאי שהרכיב אהבל הכניס את הגיר בכוח ולא בסבלנות וגרם לעיוות בדיסק.

ג] המיסב של הילוך ישיר בגלגל תנופה אם יש התרסק.

ד] המיסב בתוך הגיר של ההילוך הישיר התרסק.

ה] הרכיבו מצמד משופץ

ו] תושבות מנוע או גיא פגומות.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...