Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם אנשים יקרים,

 

לאחרונה התחילה לי בעיה במערכת הנעילה המרכזית של הפונטו.

לאחר שאני נועל את הרכב כל הכפתורים קופצים מעצמם, זה יכול להיות מיד לאחר הנעילה ויכול גם להיות כמה דקות לאחריה.

התופעה מופיעה לא רק מדלת הנהג.

 

חשבתי להחליף את מנגנון הנעילה, אך אני לא יודע היכן הוא נמצא ברכב.

ואולי יש לכן לרעיונות אחרים מה מקור הבעיה?

 

בתודה מראש לכל העונים,

 

דותן.

פורסם

יחידת הבקרה לנעילת הדלתות נמצאת בתוך תא הכפפות שבדשבורד מימין, יש שם דלתית קטנה שמאחוריה נמצאים נתיך ויחידת הבקרה לנעילה (כמדומני צהובה או ירוקה) ונתיך וממסר לחלונות החשמל (מדובר במע' המקוריות). ניתן לבודד כל דלת קד' ע"י פרוק הברגתי של מחבר צמת החוטים אל הדלת שאותו יש לבצע בעדינות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

גם לי קרה בפונטו שלי.

איתרתי שהדבר קורה רק לפעמים מדלת הנהג (ששם נמצא מאסטר).

הוצאתי את כל מנגנון הנעילה החוצה (הצריך את פירוק דיפון הדלת).

הבאתי לו הרבה עיסוי עם שמן, שמתי גריז והחזרתי חזרה.

כבר שנתיים שאין לי את הבעיה שוב.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...