Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מחפש מגבר מונו שיצליח להרים כמו שצריך 2 סאבים.

הסאב JLW3V3 .

שניהם..

 

תקציב למונו עד 4000 ..

 

תודה מקס :)

פורסם

"מגבר מונו שיצליח להרים כמו שצריך 2 סאבים"

 

מונובלוק זה מגבר עם יציאה לסאב אחד כמה שידוע לי.. אלא עם כן עושים קומבינה ומכניסים 2 ליציאה אחת מה שאני לא הייתי עושה...

 

אם כבר אתה צריך מגבר שתי יציאות שירים לך את הסאבים...

פורסם

למונובלוק ניתן לחבר מספר סאבים.

ההגדרה מונובלוק היא מהביטוי מונו = יציאה אחת.

זה שיש יציאה אחת לא אומר כי לא ניתן לחבר כמה סאבים, כל עוד שההתנגדות תואמת למגבר.

לכן, אם מונו יכול "לרדת" (לספק את ההגברה המקסימלית) ב 1 אוהם, ניתן יהיה לחבר אפילו 4

סאבים שלכל אחד מהם סליל של 4 אוהם, כאשר ההתנגדות הסופית היא 1 אוהם.

ל JL של הבחור יש רק גרסא אחת בארץ - סליל של 4 אוהם (אלא אם כן אני טועה, תתקן אותי)

לכן הוא צריך מגבר מונו שיורד ל 2 אוהם. (600 וואט)

 

המלצה שלי:

http://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=47&PHPSESSID=9fbb5261e1039c32c8633cf1736aceda

 

אגב, אם אני לא טועה ראיתי אותו ביד שנייה במחיר זנותי פה בפורום, שווה בדיקה.

פורסם

לא חייבים מגבר מונו כדי להעיר לחיים זוג סאבים כאלה.

 

מגבר כזה יעשה עבודה מדהימה אך הוא "קצת" מעל התקציב שלך:

http://cgi.ebay.com/UltraRare-Precision-Power-PPI-15thAnniversary-2350-NIB_W0QQitemZ300067816932QQihZ020QQcategoryZ18796QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

הכיוון שלך צריך להיות לכיוון הפניקס גולד קסנון, קיקר או אפילו מגברים מסדרת POWER של RF.

 

 

אני הייתי לכיוון של רכישת מגבר יד שנייה. לא צריך להוציא 4,000 כדי להפעיל את הסאבים האלה כהלכה. ניתן לעשות זאת עם +- 2,000 ואת השאר להשקיע בנקודות אחרות במערכת.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

זאת הנקודה האחרונה במערכת שלי..

 

כרגע אני חושב אם כדי לשים עוד סאב..

 

תודה על התגובות המשך יום נעים..

 

מקס :)

פורסם

שוב בתור פריק של JL למה לא ללכת על מונובלוק שלהם למשל 500/1 ולחבר אליו את שני הסאבים

הסאבים המדוברים הם 300W RMS ב 4 אוהם כאשר תביא אותם עם תיבה מקורית הם יהיו מחוברים על אותו יציאה של התיבה ואז אתה צריך בעצם מגבר 2 אוהם המונובלוקים של JL הם יכולים לרדת עד 1.5 אוהם ויש להם אפשרות שאין למגברים אחרים

בכל מונו של JL יש לך אפשרות של חיבור שני סאבים במקביל למגבר אבל לא אל אותו (+) ו(-) אלא יש להם שני (-) ושני (+) זאת אומרת שתוכל לחבר כל סאב בנפרד על המגבר והמגבר יעבוד בהתנגדות של 4 אוהם זה קשה להסביר במילים אבל שרואים את זה מבינים קצת אני מציא לך להכנס לאתר של JL ולהסתכל על המונובלוקים שלהם גם מבחינת נתונים וגם מבחינת אופן החיבור שהם מאפשרים לך

פורסם
שוב בתור פריק של JL למה לא ללכת על מונובלוק שלהם למשל 500/1 ולחבר אליו את שני הסאבים

הסאבים המדוברים הם 300W RMS ב 4 אוהם כאשר תביא אותם עם תיבה מקורית הם יהיו מחוברים על אותו יציאה של התיבה ואז אתה צריך בעצם מגבר 2 אוהם המונובלוקים של JL הם יכולים לרדת עד 1.5 אוהם ויש להם אפשרות שאין למגברים אחרים

בכל מונו של JL יש לך אפשרות של חיבור שני סאבים במקביל למגבר אבל לא אל אותו (+) ו(-) אלא יש להם שני (-) ושני (+) זאת אומרת שתוכל לחבר כל סאב בנפרד על המגבר והמגבר יעבוד בהתנגדות של 4 אוהם זה קשה להסביר במילים אבל שרואים את זה מבינים קצת אני מציא לך להכנס לאתר של JL ולהסתכל על המונובלוקים שלהם גם מבחינת נתונים וגם מבחינת אופן החיבור שהם מאפשרים לך

 

תיבה מקורית?

הכוונה ש2 הסאבים נמצאים בא?

 

כי אני מתכנן לעשות בניה,כל סאב בצד אחר..

בקשר לJL תודה אני יבדוק באמת..

 

שוב תודה על התגובות.

מקס :)

פורסם
תחשוב גם על המגבר הזה:(גם אני חשבתי לקנות אותו):

http://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=46&PHPSESSID=9fbb5261e1039c32c8633cf1736aceda

 

עוד אופציה היא הפיניקס גולד קסנון 600.1 וישאר לך עודף.

 

 

לירון לפי מה תיכננת לקנות את המונו הזה?

שמעת,נתונים,המלצות?

 

הפיניקס: אפשר לינק לראות על מה מדובר?

 

מקס :)

פורסם

לא הבנתי

כאשר אתה קונה סאב מיצרן מסויים היצרן בד"כ מספק תיבה מקורית

כאשר תקנה את הW3v3 אתה אמור לקבל איתו תיבה לפחות אני קיבלתי ואם היצרן ידע שאתה קונה 2 סאבים כאלה במטרה לסאב כפול אז אתה אמור לקבל תיבה מקורית עם הקניה

ושאני מדבר על תיבה מקורית לא תקבל תיבה כמו באתר של JL כי עולה כסף אלא תקבל מהיבואן שלהם בארץ תיבה בנפח המקורי אבל שהם מספקים

 

בקשר למגברים שהציעו לך הרוקפורד באמת מונו חזק ומוצלח אבל לא מתלהב ממנו ממש לעומת זאת עם תקנה את הפינקס גולד 600.1 סדרת קסנון כמו שכבר אמרו לך פה לא תתאכזב המגבר הנ"ל מאד חזק ומאד איכותי למונובלוקים עשו כבר כמה בדיקות פה בארץ וגם בחו"ל ומה שהוא מספק ונותן לא הרבה מגברים הצליחו גם גדולים כמו המונו החדש של אלפיין V12 הדיגיטלי

 

בקיצור גם יכול להיות שאני יגיע למפגש דרום תוכל לשמוע את הW3 שלי והלחליט גם לגבי הסאב

פורסם
לירון לפי מה תיכננת לקנות את המונו הזה?

שמעת,נתונים,המלצות?

 

הפיניקס: אפשר לינק לראות על מה מדובר?

 

מקס :)

 

לא קניתי אותו לבסוף בגלל שקניתי מגבר שהיה מגבר שיותר נדלקתי עליו (אודיסון ) ביותר מ1000 ש''ח הפרש לבין הרוקפורד. יצא לי לשמוע זוג סאבים כמו שלך(יש לחבר על מגבר 700 וואט של סאונד סטרים אני חושב) על מגבר מונו רוקפורד ישן וחלש יותר והוא עשה את העבודה טובה.

גם אני חושב לקנות זוג סאבים כאלה .

את הרוקפורד שהבאתי לך קישור . אני מכיר (יש למישהו שאני מכיר).

הינה הפינקס גולד:

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=XENON6001&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=401

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם
שלום.

אני מחפש מגבר מונו שיצליח להרים כמו שצריך 2 סאבים.

הסאב JLW3V3 .

שניהם..

 

תקציב למונו עד 4000 ..

 

תודה מקס :)

 

לא יודע אם שמת לב בתר"ד הקודם שלך להמלצה שלי למונו!

תרשה לי רק להזכיר לך:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1158148&postcount=12

 

למה לך מונו ב- 4000 ש"ח כשקצת יותר מחצי מחיר יביאו לך תוצאה מקסימלית?!

מגבר כזה של זאפקו יעלה באיזור ה- 2500 ש"ח וזה מגבר היי אנד לא עוד איזה JL ..:wink: לא שיש לי משו נגבר JL AUDIO לדעתי היא אחת החברות שבאמת מבינות בבאס!

את ה- JL AUDIO 500/1 יהיה קשה ובלתי אפשרי אפילו למצוא בארץ במחיר אנושי..למרות שאתה יכול לנסות לחפש. וזאת משום היבואן של JL פשוט מגזימים ושוחטים אותנו בארץ, לאומתם היבואן של זאפקו (ואני מדבר מהכירות אישית עם בעל היבואן..) הרבה יותר הגיוני ולא מנסה להכפיל את מחירי חו"ל ולנסות "לדחוף" לאנשים מוצרים במחירי זהב!

 

בברכה..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...