Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיינמאט: Dynaliner vs. Tac Mat


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני צריך עזרה מהמבינים בבידוד אקוסטי!

Dynaliner vs. Tac Mat

צריך לדעת הבדלים, העדפות, שימושים (היכן)?

תודה רבה

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם

הוא שאל שאלה על שני מוצרים של דיינמאט שלא מוזכרים במאמר. האקסטרים הוא חומר אחד (ופופולרי) של דיינמיק קונטרול, אך הוא בהחלט לא היחידי.

 

הטאק מאט (לפי פרסומים) הוא חומר בידוד טרמי אקוסטי המשמש בתעשיית התעופה. הוא קל משקל ואמור לבודד טוב רעש וחום.

הדיינאליינר עושה בדיוק אותו דבר, רק שאת הדיינאליינר ניתן להשיג בסוגי עובי שונים - ככל שהחומר יותר עבה כך הוא סופג יותר.

ניתן להתשמש בו תחת מכסה המנוע, רצפה, גג, פנלים וקיר האש.

 

אני חושב שהכי נכון לעבוד עם הדיינאליינר מעל שכבת אקסטרים. האקסטרים + דיינלאליינר אמורים לתת מענה מקסימלי לרעש ולחום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הוא שאל שאלה על שני מוצרים של דיינמאט שלא מוזכרים במאמר. האקסטרים הוא חומר אחד (ופופולרי) של דיינמיק קונטרול, אך הוא בהחלט לא היחידי.

 

הטאק מאט (לפי פרסומים) הוא חומר בידוד טרמי אקוסטי המשמש בתעשיית התעופה. הוא קל משקל ואמור לבודד טוב רעש וחום.

הדיינאליינר עושה בדיוק אותו דבר, רק שאת הדיינאליינר ניתן להשיג בסוגי עובי שונים - ככל שהחומר יותר עבה כך הוא סופג יותר.

ניתן להתשמש בו תחת מכסה המנוע, רצפה, גג, פנלים וקיר האש.

 

אני חושב שהכי נכון לעבוד עם הדיינאליינר מעל שכבת אקסטרים. האקסטרים + דיינלאליינר אמורים לתת מענה מקסימלי לרעש ולחום.

 

איתמר.

א. תשובה מספקת מאוד. תודה!

ב. האם בחלק הפנימי של הדלת (מאחורי החלון) כדאי לשים (מעל הדינמאט אקסטרים כמובן)

גם Dynaliner? ובאיזה עובי 8\1 או 2\1?

ג. בגג איזה עובי הכי מומלץ לDynaliner?

 

תודה רבה מראש

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם
יש לך בדביק מאמר מאוד מורכב על השאלה שלך....

תקרא אותו ואני בטוח שתבין הכל..

 

תגיד אתה מסטול או מה? סתכל למעלה יש לך סיקור שלם!!:shock:

 

 

חברה תודה, קראתי את המאמרים הנ"ל לא פעם ולא פעמיים, אני יודע מה אני שואל, וזה לא קשור למאמרים.

תודה בכל אופן.

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם

האם בחלק הפנימי של הדלת (מאחורי החלון) כדאי לשים (מעל הדינמאט אקסטרים כמובן)

גם Dynaliner? ובאיזה עובי 8\1 או 2\1?

בגג איזה עובי הכי מומלץ לDynaliner?

 

תודה רבה מראש

:arrow:Under Constructions :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...