Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אבקש את עזרתכם בהנחיות להחלפת נורה בלוח מכוונים של 206 באזור התפעול של מיזוג אוויר.

איך אני מגיע לשם?

 

תודה.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

גל תודה,

אחלה של תמונות אבל אני כבר מכיר אותם:)

אני חושב שצבעתי על פיהם לפני שנה +. בדיוק באותו הצבע.

הבעיה היא פאנל המיזוג בדיוק. (הנורה הימנית)

 

אם מישהו יכול לעזור - יהיה נהדר.

 

אגב - זאת היתה טעות לצבוע את הידיות... די התקלף לי שם :(

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

גם אצלי בפאנל המיזוג הנורות בצד שמאל עושות בעיות (האמת שזה רק מאז שצבעתי את הקונסולה :?).

 

אגב - גם אצלי הצבע התקלף בידית. עדיף לצבוע אצל בעל מקצוע.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

הבעייה זה לא להגיע לשם , אלה לפרק את כל הבית של הכפתורים, זה נראה כחלק שלם !

אני רציתי בזמנו לעשות שינוי בתאורה זו רק לא היה לזה כל כך זמן !

השמח אם מישהו יוכל לתת לזה הסבר מסודר !

 

בהזדמנות זאת תודה לך גל על המלצה לגבי צבייע של הפלסטיקים. עשיתי זאת ויצא סוף הדרך , ניתן לראות זאת בהמשך השרשור שלך בנושא !

ואין לי שום קילופי צבע , עפילו לו סימן אחד ! ניתן ליראות באיזה חומר השתמשתי !

פורסם

אף אחד לא עובד כאן פיג'ו?

איפה דני? ;)

או מישהו בעל המדריך של היינס...

 

טוב אני אמתין כאן בסבלנות.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

טוב , בגלל שאף אחד לא יודע איך עושים את זה , החלטתי לנסות את זה בעצמי ולהלן התוצאות :

 

שלב ראשון :

 

לפתוח את הפלסטיקים כפי שגל צילם את זה בפרוייקט שלו , לאחר מכן לפתוח 4 ברגים ( כמובן כוכב :twisted: ) של כל העסק :

 

2ppx8pf.jpg

 

שלב שני :

פתיחת הקליפסים אשר נועלים את הכבלים של כיוון מצבי מזגן (סה"כ 3 ) :

 

 

44apftx.jpg

 

 

 

שלב שלישי :

 

לנתק את הכבלים מהמקומות אשר הם נמצאים ( דיי מסובך ) :

 

 

34hxxew.jpg

 

 

 

שלב רביעי :

 

להוציא את חיבור החשמל :

 

 

2i1cvpl.jpg

 

 

כאן ניתן לראות איזו מהנורות לא תקינה , במידה והבית עדיין מחובר לחשמל תוכלו לראות את הנורות התקינות דולקות :

 

2qiodj9.jpg

 

 

שלב חמישי :

 

כדי לפתוח את הקופסא חייבים להוציא את הידיות של מצבי המזגן :

יש להוציא אותם בזהירות רבה , מומלץ עם שני מברגים שטוחים , ולשים לב לקפיץ הקטן שלא יפול (תפקידו לנעול את מצב המזגן ) :

 

2rfvhqe.jpg

 

 

 

שלב שישי :

 

פותחים את המכסה :

 

2uxyzh1.jpg

 

 

 

 

פה ניתן לראות את המיקום של המנורות אשר חיפשתם :

 

 

2j280i1.jpg

 

 

4i5z8ux.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אה.. ודבר הכי חשוב שרציתי להגיד לכם !!!! :

אני אישית עושה את הדבר הזה פעם ראשונה ואחרונה ולא ממליץ לאף אחד להתעסק אם זה :

להוציא את הכבלים של כיוון מצבי המזגן זה פשוט סרט רע ובעיה יותר גדולה להכניס אותם בחזרה.

יש לי קצת רקע במכונאות וחשמל ולכן אני לא אומר סתם .

 

 

 

בכל זאת תהנו !!!!

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה!

ואת כל זה עשית כשלא היו לך אפילו מנורות שרופות :crazyeyes.

אני משתדל שלא לפרק פלסטיקים ללא סיבה. אתה אף פעם לא יודע אם תוכל להרכיב אותם חזרה.

צרפתיה בכל זאת...

פורסם
כל הכבוד על ההשקעה!

ואת כל זה עשית כשלא היו לך אפילו מנורות שרופות :crazyeyes.

אני משתדל שלא לפרק פלסטיקים ללא סיבה. אתה אף פעם לא יודע אם תוכל להרכיב אותם חזרה.

צרפתיה בכל זאת...

 

ממש לא , היו לי 2 מנורות שרופות !

פורסם

פשוט תותח!!!

מפחיד אותי קצת לנסות - אבל פאק איט - אני אנסה ;)

איזה לד זה? משהו מיוחד?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
פשוט תותח!!!

מפחיד אותי קצת לנסות - אבל פאק איט - אני אנסה ;)

איזה לד זה? משהו מיוחד?

 

זה לא לד , זה סה"כ 3 מנורות כפי שיש לך בלוח שעונים.

אני במקומך לא הייתי עושה זאת ולא בגלל משהו, כפי שאתה מכיר זה רכב צרפתי וזה אומר הרבה .

רק הם יכלו לעשות הרכבה כזאת מסובכת .

בכל זאת בהצלחה

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מנסיון:

אפשר להחליף את הנורות בלי לנתק כבלים

אני פשוט שחררתי את ה4 ברגים של כל הפאנל

משכתי אותו בעדינות אלי, ואז פתחתי אותו ל-2 והחלפתי מנורות.

לא כ"כ מסובך, ואם אתה זקוק לעזרה אני יכול לעזור לך להחליף :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...