Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד לא חוויתם מסלול גרוע.

לכו לקארטינג ברחובות ותדעו על מה אני מדבר

 

כל המגיבים בשרשור שציינו שהיו ברחובות, אהבו ונהנו.

 

לפעמים לא מזיק לקרוא הודעות קודמות...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
עוד לא חוויתם מסלול גרוע.

לכו לקארטינג ברחובות ותדעו על מה אני מדבר

במקרה מועדון אלפא רומיאו (בו רומן, אופיר ואני חברים) קיים לפני כשבועיים מירוץ במסלול הנ"ל במסגרת הליגה שלנו.

מעבר לכך שכנראה על אחד מהמשתתפים הקבועים בליגה רובצת קללה כל אימת שהוא מתקרב למסלול הזה, לא שמעתי תלונה מאיש, גם לא מאלה הנוהגים בד"כ להתלונן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בתור אחד שנסע ברוב מסלולי הקארטינג בישראל ויותר מפעם אחת המסלול ברחובות הוא אחד הטובים ואין ספק בכלל שהקארטים שם הם במצב הטוב ביותר.

מי שהלך פעם אחת והתאכזב מסיבה זו או אחרת הוא לא ממש אובייקטיבי כי צריך ללכת לפחות מספר פעמים.

 

בנוסף המסלול בהרצליה גרוע מאוד כל פעם שהייתי בא לשם הייתי מתאכזב, צמיגים במצב רע מאוד או שהם מחליפים רק למשל צמיג אחורי שמאלי ואז כל עצירה התחת בורח (מה שמראה על חוסר רצינות מוחלט), כבל גז שנקרע באמצע מקצה יותר מפעם אחת, קארטים לא שווים בעליל יש שם כאלה שהם פשוט עגלות לעומת אחרים שטסים, הבטון שם משום מה הרבה יותר חלק מכל המסלולים בארץ ועוד עשרות מקרים שקרו רק שם ובמיני ישראל (שחולקים את אותה בעלות) ולא קרו באף מסלול אחר.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

לי ולחבריי יצא לא פעם להיות בקארטינג בהרצליה ולא מעט ברחובות , ברחובות הקראטים חזקים , אוחזים , צמיגים כמו שצריך , יציבים מאוד ומרגישים את הכוח מעולה .

 

ברחובות מספיק היה ללחוץ טיפה על הגז ולהיכנס לדריפט מסויים ולא להיזרקות סתמית שכזו .

 

היינו פעם בהרצליה ולאחד החברים הגלגלים הקדמיים לא היו מאוזנים כמו שצריך והקראט היה נכנס בעמודים ....:cry:

 

ח"ח מגיע לרחובותים !!!

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

עם כל הכבוד, אינך יכול להשוות פעם אחת בהרצליה להרבה פעמים ברחובות. זה שלאחד החברים הקארט לא היה מאוזן לא אומר שכל המסלול דפוק.

מה שכן, ברחובות בעל המסלול מטפל בקארטים בעצמו (כלומר הוא אחד מהמכונאים). בהרצליה זה לא בדיוק כך, ואז זה כבר כמה המכונאי חרוץ וכמה זמן מוקצב לו לטפל בכלים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

למי שלא יודע, המסלול בלטרון והמסלול בהרצליה הם של אותו בעלים.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

הצחיק אותי לקרוא שהעובדים פנו לראש העיר בטענה כזו או אחרת.

על מי אתם עובדים ? העסק פועל, מגלגל ועושה הרבה כסף מאז פתיחתו, כל זאת ללא אישורים מסודרים. פה מתחיל ונגמר הסיפור.

 

מי צריך חוק כשיש קשרים ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
הצחיק אותי לקרוא שהעובדים פנו לראש העיר בטענה כזו או אחרת.

על מי אתם עובדים ? העסק פועל, מגלגל ועושה הרבה כסף מאז פתיחתו, כל זאת ללא אישורים מסודרים. פה מתחיל ונגמר הסיפור.

 

מי צריך חוק כשיש קשרים ?

 

ארנון ואימרות החוכמה שלו. תמיד אתה שולף גם מבלי שיש לך שרוול. די!

 

כאחד שהיה מעורב מקצועית בהקמת המסלול בהרצליה ומי שניהל אותו במשך שנה (עד לפני שנה בערך) אני יכול להעיד על השקעת עשרות אלפי שקלים מצד בעלי המסלול בכדי לעמוד בתנאים שהוצבו לו על מנת לקבל את אותו רשיון עסק. אני יכול להעיד שבכדי לעמוד בתנאי כיבוי אש היה צריך כבר מזמן לסגור את המסלול פשוט בגלל שהתנאים היו בלתי ניתנים לקיום ורק יועץ בטיחות שגבה המון כסף הביא לאיזו פשרה בעניין - כאילו מראש רוצים לסגור את העסק.

כיום אני מאמין שלרוב המסלולים יש רשיון (כאלה הממוקמים בקניונים) אז למה להרצליה אין?!

 

לגבי כל עניין הנהגים המרוצים או לא מרוצים ומצב הכלים, אני מגיע למסלול בהרצליה פעמיים בחודש בכדי להעביר קורסי נהיגת מרוץ. פרט למקרים שכיחים (כמו קריעת כבל גז שנובעת כמעט תמיד מעודף מוטיבציה של רגל הנהג או לחצי אוויר שמשתנים תוך כדי נהיגה) הכל תקין במשך כשעתיים בהם נוסעים המודרכים כמעט באופן רצוף. לגבי מה קורה ביום יום, אין לי מושג כי אני לא שם.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

ירון בבקשה ממך, אל תתחיל אפילו.

אין לי עניין להיכנס פה לויכוחים האין סופיים (והמאוד משעממים) האלו.

 

יש לי מושג לגבי תקנות כיבוי אש במסלול קארטינג בחניון תת-קרקעי (גם אני עסקתי בתחום, זוכר ?), וכן זה קוץ ענקי בתחת להתמודד עם מכבי האש. אבל לשים ז*ן זו לא דרך.

אני ואתה לא מומחים להתמודדות, כיבוי ומניעת שריפות. בשביל זה יש תקנות שצריך ללכת לפיהן.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הייתי אתמול ברחוובות, היה ממש מגניב. במקצה הראשון התוצאה שלי הייתה 28 ומשהו שניות בשני קיבלתי קארט עם צמיגים חרושים, שיפרתי בקצת את התוצאה. מה שמגניב, הייתה שם בחורה(שכנראה משתתפת בתחרויות, יש לה קסדה משלה), היא נתנה לכולם בראש עם נעלי שפיץ :lol:

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
ירון בבקשה ממך, אל תתחיל אפילו.

אין לי עניין להיכנס פה לויכוחים האין סופיים (והמאוד משעממים) האלו.

 

יש לי מושג לגבי תקנות כיבוי אש במסלול קארטינג בחניון תת-קרקעי (גם אני עסקתי בתחום, זוכר ?), וכן זה קוץ ענקי בתחת להתמודד עם מכבי האש. אבל לשים ז*ן זו לא דרך.

אני ואתה לא מומחים להתמודדות, כיבוי ומניעת שריפות. בשביל זה יש תקנות שצריך ללכת לפיהן.

 

אז ארנון כאן הטעות שלך (ולא אחת).

 

1. ישנן תקנות כיבוי אש סטנדרטיות. הבעייה היא שלכל רשות כיבוי אש איזורית או מקומית יש תקנות נוספות שהיא רואה לנכון להכניס (בזדון או שלא) ונתקלתי בהן גם כשניהלתי את המסלול בחיפה וגם כשניהלתי את המסלול בהרצליה.

2. לפני כשנה הושקעו עשרות אלפי דולרים במסלול בהרצליה בכדי כן לעמוד בתנאים שהוצבו שהיו אם לומר את האמת בלתי ניתנים לקיום אבל הושגה איזושהי פשרה עם כיבוי האש והכל יושם (אני אישית הייתי אחראי על כך).

3. כמנהל 2 אתרים אני יכול לומר לך שהתקנות שונות בין מקום למקום.

4. והטעות הכי גדולה שלך היא ההכללה לגבי שמים זין.

5. ד"ש ליהודה.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

היי אני עדיין לא משתתפת בתחרויות אבל הייתי רוצה ... המקום ברחובות פשוט טוב כך שכל אחד יכול להגיע לתוצאות טובות

×
×
  • תוכן חדש...