Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לאל.

הייתי שם לפניי שבוע, חשבתי שזאת בדיחה. צמיגים גמורים, הקארט לא סוחב בגרוש.

זה היה ביזבוז של 50 שקל.

העיקר כל אחד כותב שיש לו את הקארטינגים הכי חדישים וטובים, לא נעים לי להגיד, אבל יש מקומות שזאת פשוט בושה לשקר ככה. המקום היחיד שראיתי שיש לו באמת קארטינגים חדשים וטובים זה בנתניה.(לא הייתי בחיפה,קריות ורחובות).

אני מניח שאם נערכות שם תחרויות אז כנראה שלפני התחרויות ומתקנים אותם(אי אפשר לנהל תחרות במצב שתיארתי), אבל חבל שכשאני באתי(יום שישי) המצב היה נראה על הפנים.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תגובה די ילדותית שכולה שמחה לאיד, במיוחד שכפי שציין אופיר, אין בינה לבין סיבת הסגירה שום קשר. מה גם שציינת שלא היית בחיפה, קריות (שנסגר השנה) ורחובות.

 

מכל מקום, חבל. הקארטינג הוא הספורט המוטורי הנגיש ביותר והשגריר הטוב ביותר שלו, כרגע, בארץ, וחבל על כל מסלול שנסגר, מכל סיבה שהיא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אבל הייתי בלטרון,נתניה,פתח תיקווה,הרצליה.

בהרצליה לא רק שלא נהנתי בכלל, התאכזתי לגמרי ואמרתי שלא אחזור לשם בחיים. אולי יצא שבמקרה נפלתי על יום כזה, אבל אותי זה לא מעניין - במקרה או לא, יצאתי משם מבואס

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

בא נגיד שכמעת כל המסלולים בני היותר משנה הינם ללא רישיון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אבל הייתי בלטרון,נתניה,פתח תיקווה,הרצליה.

בהרצליה לא רק שלא נהנתי בכלל, התאכזתי לגמרי ואמרתי שלא אחזור לשם בחיים. אולי יצא שבמקרה נפלתי על יום כזה, אבל אותי זה לא מעניין - במקרה או לא, יצאתי משם מבואס

 

מתוקף תפקידי כאחראי ספורט מוטורי במועדון אלפא-רומיאו ישראל אירגנתי מירוצים כמעט בכל מסלולי הקארטינג בישראל, ויצא לי לנהוג ברוב המסלולים בארץ (גם אלה בהם לא אירגנתי מירוצים). לאחר כל מירוץ ומירוץ היו משתתפים שהיו מרוצים מהמסלול ומרמת הקארטים והיו כאלה שלא. הבדלים בין הקארטים קיימים בכל המסלולים, ואף בפתח-תקווה ובלטרון, בהם ציינת שנהגת, ההבדלים קיימים ומשמעותיים. בנתניה טבעי שההבדלים יהיו מורגשים פחות, בשל אורכו הזעום של המסלול. אם נלך לפי שיטתך, יוצא שצריך לסגור את כל המסלולים בארץ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא מדבר על הבדלים כאלה. אני מדבר על משהו עצום.

היינו 3 חבר'ה, שלושתנו היינו עם אותה בעיה, הקארט מחליק בטירוף, אפילו שניסיתי סתם לפנות לאט והתאוצה הייתה פשוט על הפנים.

אני יודע מה היא הגבלה, לא זה העניין.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

מר אופל.

אתה רוצה לנקום בהם בגלל שהם לא טובים.

זה סיפור אחר.

 

המדינה נזכרה אחרי כמה שנים שהם עובדים לבקש מהם רשיון.

אני ממש לא מבין אין חברות עובדות במדינה הזאת,משלמות מיסים ואין להם רשיון בכלל לעבוד.

 

איך מבקשים מחברה לשלם מיסים אם אסור לה לעבוד בכלל?

 

מר RK

אתה אומר "הקארטינג הוא הספורט המוטורי הנגיש ביותר והשגריר הטוב ביותר שלו, כרגע, בארץ".

 

זה הספורט המוטורי היחידי שחוקי פה.

 

כל מי שקראתי לו מר,לא להעלב,אתם מתוקים

אייל

פורסם

לאייל (מר לוטוס אליז :wink: ):

 

חוקיות הספורט המוטורי היא נושא מורכב. מכל מקום, אני לא רואה כל בעיה עם המשפט שציטטת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רשום בכתבה שפנו אליהם בבקשה לרשיון והם התעלמו ממנה. אם הם לא פועלים ברשיון אז שיארגנו כבר רשיון.

מצב הקארטים שם באמת על הפנים בזמן האחרון, אני נוהג שם כבר שנתיים ופשוט חבל לי כבר.

 

RK, מהנסיון שלי, ברחובות מצב הכלים הכי טוב. גם בנתניה מאוד מהנה, והאמת שגם בפתח תקוה.

המסלול בלטרון כיפי מאוד בתחרויות מצד אחד (יש הרבה מקום לעקוף) ומצד שני הבדלים בין הכלים פשוט יכולים להרוג אותך, בעיקר בישורת בעליה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

fizban:

 

רשום בכתבה שהמסלול התעלם, המסלול טוען שהרשויות מתעלמות ומערימות קשיים. מה קרה וקורה שם באמת - כנראה שלעולם לא נדע.

 

אני מסכים אתך שמצב הכלים ברחובות הוא הכי טוב בהשוואה ליתר המסלולים. המסלול בנתניה, לדעתי, לא הולם את הכלים שעליו וזה פוגע בכיף. המסלול בפתח-תקווה מעולה, אחד האהובים עלי, אך קיימים פערים בין הכלים שלא שונים בהרבה מיתר המסלולים, פרט לרחובות, כאמור. לגבי לטרון - גם המשקל הוא פקטור משמעותי שם, יותר מבמסלולים אחרים, בשל אותה עליה ארוכה בישורת הראשית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...