Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הרכב סיטרואן zx 1.4i שנת 1996

המאוורר לא נכנס לעבודה במהירות הנמוכה. רק כאשר טמפ' המנוע מגיעה לכ- 100 מעלות נכנס לפעולה במהירות גבוהה.

כמוכן, גיליתי שהמאוורר הימני מבין השנים לא עובד כלל (פירקתי את הקונקטור החום, כפי שמסביר שמר בפרויקט החלפת מנוע מאוורר ל 306, ורק המאוורר השני התחיל לעבוד).

1.מדוע המהירות הנמוכה לא עובדת? (האם יוניט כלשהי או הביטרון או משהו אחר).

2.היכן אפשר לקנות מנוע למאוורר?

תודה

פורסם
נכנסים 2 חוטים

השאלה של אביב במקומה, אם ככה יתכן והיוניט לא מקורי, ויש להחליפו ליוניט מקורי עם שלוש יציאות.

דרך אגב האם קיימים שלושה קונקטורים?

יש לבדוק האם ממסר הקשור למהירות הנוספת אינו תקין, או לא יושב במקומו כראוי.

בברכה צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

השאלה של אביב במקומה, אם ככה יתכן והיוניט לא מקורי, ויש להחליפו ליוניט מקורי עם שלוש יציאות.

דרך אגב האם קיימים שלושה קונקטורים?

יש לבדוק האם ממסר הקשור למהירות הנוספת אינו תקין, או לא יושב במקומו כראוי.

בברכה צביקה

 

השאלה של אביב לא במקומה - וגם התשובה של צביקה.

למעכרת המקורית יש מחשב עם יוניט בעל 2 פינים. בין השיטה הזו לשיטה הישנה (של יוניט עם 2 או 3 יציאות) אין שום קשר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה לאיציק ולשמר, שמחתי ללמוד משהו מעודכן לשנות ה2000!

וכמובן שאחזור על המשפט הנדוש" מכל מלמדי השכלתי"!

שמי כמו שמר ואיציק המומחים לפרצתיות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

:evil:

צביקה.

זה מ-93 , ואפילו לפני...

טוב שיימר אני נרדמתי ב93 והתעוררתי רק היום, לכבוד הפורמט המצועצע והזמני(כולי תקווה) של הפורום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודות לשמר לאחר מעבר על הסכמות, בקיצור אם מאוורר אחד לא עובד לא תהיה מהירות נמוכה. יכול להיות שהבעיה במאוורר ואפשר שהבעיה ביחידת הבקרה (או הממסרים אם הם חיצוניים).

 

לגבי הטענה שהועלתה לגבי השאלה של כמה חוטים נכנסים למאוורר- היא ועוד איך במקום. במידה ולא היו הסכמות הייתי יכול להדריך אותו כיצד להמשיך את הבדיקה. מי שלא מבין למה ואיך מוזמן לפנות אליי בפרטי לקבלת הסבר מפורט.

 

אגב צר לי על מי שחושב שכל יחידת בקרה אלקטרונית הינה מחשב. זה בוודאי לא צעד בדרך לתקן אותה.

פורסם

ככל הנראה יש נתק במנוע המאוורר הימני , היום כאשר נגעתי במניפה המאוורר התחיל לעבוד. יתכן שיש נתק במגעים.

פורסם

נשמע כמו נתק בתוך מנוע המאוורר (או, סיכוי קלוש, באחד הממסרים שיושבים בין יח' המאווררים).

לדעתי ניתן לפרק את המנוע החשמלי של המאוורר לגורמים ולנסות לשפצו -אבל לא בטוח ששווה את ההתעסקות מבחינת השקעת שעות עבודה.

היום כאשר נגעתי במניפה המאוורר התחיל לעבוד.

תיזהר על הידיים , זה כואב באצבעות. :wink:

פורסם

לגבי הטענה שהועלתה לגבי השאלה של כמה חוטים נכנסים למאוורר- היא ועוד איך במקום. במידה ולא היו הסכמות הייתי יכול להדריך אותו כיצד להמשיך את הבדיקה. מי שלא מבין למה ואיך מוזמן לפנות אליי בפרטי לקבלת הסבר מפורט.

 

למה מעטה הסודיות?

 

ישנם מאווררי מנוע בעלי שלושה חוטים או ארבעה, מייד ניתן לדעת שמדובר במנוע בעל שני מהירויות, כאשר חוט או שנים נוספים נועדו כדי לפצל את סליל הליפוף של המנוע לשניים ובכך לייצר מנוע בעל שתי מהירויות.

בדיוק כפי שמנוע מגבים עובד.

 

תצורה זו די נדירה ופגשתי אותה רק פעם אחת מזמן ואני ממש לא זוכר אפילו איזה רכב זה היה.

 

שיטות נוספות לפעלת מנוע מאוורר בשתי מהירויות הן:

1. נגד נטל, הנגד המאוורר המפורסם שיושב על הכונס כדי לקבל קירור, שתמיד נשרף.

2. שני מנועי מאוורר שפועלים יחד, פעם הם מחוברים חשמלית במקביל למהירות גבוהה, ופעם בטור למהירות נמוכה.

  • ספונסר פורום
פורסם

תצורה זו די נדירה ופגשתי אותה רק פעם אחת מזמן ואני ממש לא זוכר אפילו איזה רכב זה היה.

 

עדיין קיים..סיטרואן ג'מפי.

×
×
  • תוכן חדש...